Stránka 1 z 2

Zephyr 550 - čím to je, čím to je? :) nějak to málo jede...

Napsal: pon kvě 28, 2007 14:00:51
od Horny
Mám zephyra letos 4. sezonu a počiťuju, že to nějak ztratilo výkon ve vyšších otáčkách.

Před sezonou jsem nechal měnit rozvoďák, svíčky a seřídit podtlaky a je cejtit, že to nějak míň jezdí, do kopců dost ztrácí rychlost, na rovině šla dřív s klidem roztáhnout na 180-190, z kopce i 205 a dneska stěží 170 na rovině z kopce něco málo přes 180.

poraďte co zkusit, aby se to zlepšilo?

Napsal: stř kvě 30, 2007 12:10:23
od Tomekk
Koupit novou motorku horny:))

Napsal: stř kvě 30, 2007 12:23:31
od Horny
No počkej ty bastarde , takhle do mě rejpat :shock: :D
Nejsou money, ne každej má prašule na Zeda :wink: Ale možná, že kdybych to po fesťáku prodal, tak nějakou starší zx9r bych vzal :twisted:

Už jsem mluvil se servisákem, tak si s tim pohraje a poladí to.

Re: Zephyr 550 - čím to je, čím to je? :) nějak to málo jede

Napsal: stř kvě 30, 2007 21:41:17
od misak39
Horny píše:Mám zephyra letos 4. sezonu a počiťuju, že to nějak ztratilo výkon ve vyšších otáčkách.

Před sezonou jsem nechal měnit rozvoďák, svíčky a seřídit podtlaky a je cejtit, že to nějak míň jezdí, do kopců dost ztrácí rychlost, na rovině šla dřív s klidem roztáhnout na 180-190, z kopce i 205 a dneska stěží 170 na rovině z kopce něco málo přes 180.

poraďte co zkusit, aby se to zlepšilo?
špatně nastavený rozvody při výměně řetězu... mechanikovi dej přes hubu a motorku jinam na předělání...

Napsal: stř kvě 30, 2007 23:16:16
od PajaZR
Taky bych řekl že to budou rozvody,špatně nastavený.Horny však víš...

rozvody

Napsal: pon čer 04, 2007 11:22:58
od Horny
podle čeho se nastavuje rozvoďák? Jestli mi to můžete nějak jednoduše vysvětlit. Nechápu totiž jak se může stát,aby to nastavil špatně.
Ještě dotaz, je možný, že by kvuli špatně nastavenýmu rozvoďáku cvakaly víc ventily?

Napsal: pon čer 04, 2007 16:47:46
od MMKS
to bych typl jako jeden z prvních ukazatelů.

JAKO TEORETIK...

Napsal: pon čer 04, 2007 22:54:22
od 666S999
rozvoďák se nastavuje, když stříhaj ventily...tzn v úvrati, když sací zavíraj a pak se otvíraj výfukové. na rozvoďáku by běla být značka...na nastavení...dle manuálu... :wink: vyndáš svíčku a zkontroluješ kde je píst (jak vysoko) poznáč jestli není posunutý řetěz... pak je všechno jasný... musíš sundat hlavu.... :wink:

Jóóó a na ozubeném kole na vačkách je 100% značka na nastavení!!!

Napsal: úte čer 05, 2007 01:45:20
od misak39
Jasnýýýý, na všech kolech jsou značky, takže není co řešit. Jen se musí řetěz nasadit tak, aby byl NAPNUTEJ mezi kolama, jinak se to posune a nastavení je JINAK!!! Jeden zub stačí na to, aby to ještě ventily nerozbilo, ale aby to nejelo!!! U auta mi jeden kokot spetl značky s flekem na kole, a já pak s dvoulitrovým fordem nepředjel Avii, a sežralo to asi tak 25 l/100km...

8-?

Napsal: úte čer 05, 2007 13:54:31
od Horny
no tak to čumim...nechci mu nějak křivdit, myslel jsem si, že je docela dobrej.
Ale ty průvodní jevy by možná odpovídaly: Nechal jsem vyměnit rozvodovou sadu, začalo to víc žrát a trošku hůř jet ve vysokejch otáčkách. Tak mi ještě seřídil podtlaky, prej dva byly rozhozený, spotřeba se trochu zklidnila, ale co se týče výkonu ve vršku, tak nepociťuju nějakej rozdíl. A to cvakání ventilů se mi zdá taky trošku hlučnější než dřív...

Nemáte na zephyra někdo manuál nebo to zvládne nastavit každej mechanik i bez manuálu, je možný, že se třeba jenom přehlídl, co já vim.

Napsal: úte čer 05, 2007 14:05:35
od Tomekk
Horny kdo ti to dělal někdo z varů?

Napsal: úte čer 05, 2007 14:44:21
od Dargas
Zdar,
zrovna jsem dostahnul manual. Ale podle tech znacek co JSOU na retezovzch kolech to musi nastavit kazdej, kdo tomu malinko rozumi, asi ¨to fakt bude tim, ze ten retez musi bejt mezi koleckama napnutej.
PS muzu ti poslat obrazek, jestli chces....

Napsal: úte čer 05, 2007 23:27:03
od Horny
kdybys byl tak hodnej a poslal mi to na mail, byl bych ti vděčnej. Taky se mi to nezdá, ten kluk nedělá první mašinu, dělá auta a do toho jako hobby plno mašin a zkušenosti má, tak nevim.
Nejhorší je, že tohle už neni momentálně problém číslo jedna, kterej mě trápí, nějak se mi asi vys..la elektrika nebo zapalování, protože to začíná kuckat a při otevřenym plynu to škube (jakoby to chvílema pálilo a pak zase ne) a nechce to jet skoro vůbec a po chvíli co to dělá tohle, tak to pak přestane táhnout uplně a když zastavuju a vyřadim, tak to zdechne. Asi po pěti minutách odstátí to pak zase normálně chytí a třeba dva kilometry jede v pohodě a potom to začne znova....takže už jsem fakt zoufalej.

Napsal: pát zář 07, 2007 08:35:21
od Dargas
Tak jak to vsechno nakonec dopadlo?

Napsal: pát zář 07, 2007 20:25:00
od DoktorZRX
Horny píše:kdybys byl tak hodnej a poslal mi to na mail, byl bych ti vděčnej. Taky se mi to nezdá, ten kluk nedělá první mašinu, dělá auta a do toho jako hobby plno mašin a zkušenosti má, tak nevim.
Nejhorší je, že tohle už neni momentálně problém číslo jedna, kterej mě trápí, nějak se mi asi vys..la elektrika nebo zapalování, protože to začíná kuckat a při otevřenym plynu to škube (jakoby to chvílema pálilo a pak zase ne) a nechce to jet skoro vůbec a po chvíli co to dělá tohle, tak to pak přestane táhnout uplně a když zastavuju a vyřadim, tak to zdechne. Asi po pěti minutách odstátí to pak zase normálně chytí a třeba dva kilometry jede v pohodě a potom to začne znova....takže už jsem fakt zoufalej.
Určitě bych to zavezl do servisu, ale dobíjením to asi nebude, pokuď ti před tím zdechnutím nepřestávaj třeba světla. Zapalování asi taky ne, to by nešlo pořád. Podle mě to bude v karbecech.