Stránka 1 z 1
potíze s klr 600
Napsal: úte kvě 08, 2007 21:06:22
od agip
Chci se zeptat na divne zvuky ozivajici se z vrchu motoru asi hlavy,hodne to rehta,rozvodak je novy a retez na vyvazovaky taky,cim to muze byt?a jeste nalil jsem novy olej polosyntetiku a ani po 100 km je uplne cerny!A jeste kouri z vyfuku ,ze by krouzky nebo guferka na ventilech? Dekuji za rady
Re: potíze s klr 600
Napsal: pát kvě 11, 2007 15:34:10
od Anti
Může to být cokoliv,ale nejspíš si se trefil.Pokud se jedná o gufera na ventilech,hulí to okamžitě po startu a pak téměř přestane(nahromaděný olej se spálí).Pokud to hulí furt,tak je to přidřené,nebo je ventil podpálený.Hluk v hlavě má na svědomí většinou (u KLR) volné-vydřené uložení vaček.Mám poslední dobou pocit,že se tomu snad nedá zabránit-trpí s tím každý motor co mám...
Napsal: ned kvě 20, 2007 21:04:34
od agip
a nemuzou to byt ty pistni krouzky?
Napsal: ned kvě 20, 2007 21:38:20
od dworakmirek
jestli to poklepává na valci tak pístní čep , nebo ojniční ložisko, ty vačky poznáš narychlo šroubovákem jestli mají vůli, normálně tam žádná není a nebo sundej víko vytoč svíčku a protoč motorem
Napsal: pon kvě 21, 2007 20:36:32
od agip
Ale proc to tak kouri to by me zajimalo?
Napsal: úte kvě 22, 2007 16:52:41
od dworakmirek
když to kouří dostává se ti do spalovacího prostoru olej z motoru možností sou bud pístní kroužky a potom gufera na ventilech
Napsal: stř kvě 23, 2007 15:40:02
od Anti
Kouření může být(ve vzácných případech) způsobeno špatným nastavením karburátoru(přechlastání).Ale na rozdíl od oleje je kouř černý,olej kouří bíle.Kroužky to můžou být,v tom případě jsou asi seklé napevno v pístu.Měl sem KLR kterou majitel zadřel,válec byl masivně poškrabaný,ale po uvolnění kroužků skoro nekouřila...
A propo,jestli je to přidřené,tak platí kombinace všech nmožností které tu byly navrhnuty...