KAWASAKI ZEPHYR
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 1521
- Registrován: stř úno 22, 2006 13:08:22
- Bydliště: Praha
Je to jen můj osobní názor na věc.Dycky sem řikal co sem potřeboval každýmu do vočí,akorát tady to musim psát.Jestli Ti moje příspěvky vaděj,tak je nečti a omejvej si přirození vlažnou vodou,to prej pomáhá(vlastní zkušenost nemám).KorenER5 píše:nic ve zlým...ale skoro každej tvůj příšpěvek je takovým divným tónem...no...ale to se dá dělat...asi nic což...
VN 1500 nomad
Kawa=Káča
Kawa=Káča
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon srp 27, 2007 15:35:19
Re: KAWASAKI ZEPHYR
Čawes Kefíráci, takovej technickej dotaz třeba se s tím už někdo zvás setkal:
Mám Zephyra 1100 r.v. 92 na tacháku poctivých 71tkm , to sem se tuhlec chtěl projet a nechtělo se mu nějak startovat. Když teda nějako naskočil , běželo to na 3 válce, přesněji první válec si ani neškrtnul, z vejfuků se hulí z obou, tak že i moje Jawa proti tomu lehce doutná (nevím jestli to do toho druhého výfuku nejde zkrze tu trubku, kterou jsou vejfuky pod motorem spojený, nikdy sem to nerozdělával, proč taky.....) ani když sem na něj vlezl po nějakým tom zahřátí ani po 300m se prostě první válec "neprd" (koleno studený).Je mi naprosto jasný že voda to nebude co způsobuje hustý dým )
Následoval logický postup : svíce ven, který byli logicky "utopený" , takže benzín z karbce tam asi půjde, jiskru to hází na obou svících, dal jsem tam starší co jsem měl z poslední výměny (vyměnil jsem je 2x) a stejně prostě nic.
Před měsícem sme se vrátily z dovolený v Itošce (něco přes 4tkm) a žádnej problém nebyl, pak 14 dní stál , jeli jsme se projet se známým (lážo plážo - žádnej závod) první start byl horší, přisuzoval jsem to zbytku benzínu z IT/A (resp.už startoval jsem už na rezervu). v průběhu dne nebyl jediný problém se startama nebo že by vynechával první válec.Další výkend se událo tohle... takže se dá říci z čista jasna...bez upozornění nebo prostě cokoliv co by postupně něco naznačovalo nějakou závadu.
Upozorním že na počátku sezóny se čistily a štelovaly hladiny karbců i podtlaky, dělaly se i podložky na vačkách, zapalovací kabely maj v průměru kolem 6Kohm, svíce logicky nové...
Mám Zephyra 1100 r.v. 92 na tacháku poctivých 71tkm , to sem se tuhlec chtěl projet a nechtělo se mu nějak startovat. Když teda nějako naskočil , běželo to na 3 válce, přesněji první válec si ani neškrtnul, z vejfuků se hulí z obou, tak že i moje Jawa proti tomu lehce doutná (nevím jestli to do toho druhého výfuku nejde zkrze tu trubku, kterou jsou vejfuky pod motorem spojený, nikdy sem to nerozdělával, proč taky.....) ani když sem na něj vlezl po nějakým tom zahřátí ani po 300m se prostě první válec "neprd" (koleno studený).Je mi naprosto jasný že voda to nebude co způsobuje hustý dým )
Následoval logický postup : svíce ven, který byli logicky "utopený" , takže benzín z karbce tam asi půjde, jiskru to hází na obou svících, dal jsem tam starší co jsem měl z poslední výměny (vyměnil jsem je 2x) a stejně prostě nic.
Před měsícem sme se vrátily z dovolený v Itošce (něco přes 4tkm) a žádnej problém nebyl, pak 14 dní stál , jeli jsme se projet se známým (lážo plážo - žádnej závod) první start byl horší, přisuzoval jsem to zbytku benzínu z IT/A (resp.už startoval jsem už na rezervu). v průběhu dne nebyl jediný problém se startama nebo že by vynechával první válec.Další výkend se událo tohle... takže se dá říci z čista jasna...bez upozornění nebo prostě cokoliv co by postupně něco naznačovalo nějakou závadu.
Upozorním že na počátku sezóny se čistily a štelovaly hladiny karbců i podtlaky, dělaly se i podložky na vačkách, zapalovací kabely maj v průměru kolem 6Kohm, svíce logicky nové...
Kawasaki Zephyr 1100 r.v.92
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: KAWASAKI ZEPHYR
Jak píseš že to nechtělo chytnout, tak jsi tu svíčku prostě ulil. Jednou se mi to na Zephyru taky stalo.BattleDragon píše:...
Buell xb12r
CKC#160
CKC#160