Stránka 1 z 1

vadnoucí brzdy na desině

Napsal: úte dub 24, 2007 09:25:22
od GEORG
pro ty, kteří k tomu mají co říct a nečtou pokec :)

Jak už jsem zmiňoval, tak mi na desině podle mě hodně rychle odešly brzdy. Po druhém kole na Brně zvadly jak fijalky bez vody.
Mám tam originální kotouče, nové desky ( cca 1000km ) a origo černé hadice, origo brzdovku.

Čím to může být ? Padly návrhy na výměnu kapaliny za racingovou. Kde popřípadě sehnat za dobrou kačku pancíře ?

Díky za každou technickou radu.

G.

Napsal: úte dub 24, 2007 09:31:38
od Tilda
jediny co me napada je goldfren. na vystave mi rikal ze kdyz mu napisu typ a rok motorky tak mi reknou presnou cenu za pancerovky goldfren@goldfren.cz

Napsal: úte dub 24, 2007 09:37:57
od NRG
Já už jsem ti psal odpověď do pokecu, jinak pancéřky mají ještě v Moto SP ( http://www.motosp.cz ).

Napsal: úte dub 24, 2007 10:12:41
od Dak
Jo pancéřáky bude asi nutnost. Taky lepší brzdovku a na závěr lepší brzdové destičky. Sice trochu víc "žerou" kotouče, ale pokud je tam budeš mět jen na závody tak to tak hrozné nebude.

brzdová kapalina

Napsal: úte dub 24, 2007 10:20:11
od Lech
Ta se zahřeje brzo při častém a razantním brzdění a tak pak vyměkne-vadne brzdný účinek.Pokud to nepomůže,tak pak teprve pancéřové hadičky.
Loni na Kawasaki dni mi taky při jízdě vyměkla přední brzda.(Taky se mi zfialověli teplotou kotouče trochu od toho brzdění :) )Zabírala páčka snad až o 3 cm pozdějš.Jinak v běžném provozu fungujou brzdy bez problémů. :idea:

Napsal: úte dub 24, 2007 10:26:54
od marek
Pancéřky nemůžou mít vliv na vadnutí brzd. Gumová hadice trošinku propruží, tudíž může teoreticky mít trošinku pomalejší nástup, ale neovlivní vadnutí. To že bys zahřál brzdovku tak aby se začla odpařovat je taky naprostá pitomost. Podle mě zůstávají k řešení desky. Ale zase říkáš že tam maš nové originály :? . To je hodně divné. Vyměň desky a uvidíš. A nebo ještě líp: zkus prvně brzdy komplet vyčistit a vyfoukat. Třeba tam máš jenou bordel který po zahřátí dělá paseku.

Napsal: úte dub 24, 2007 10:46:53
od NRG
No s tím zahříváním brzdovky bych nesouhlasil, myslím, že je to naopak možný dost dobře. Třeba při dlouhým a intenzivním brždění při sjezdech v Alpách a ještě s naloženou motorkou brzdovka začne vařit docela brzo.

Napsal: úte dub 24, 2007 10:50:55
od volkswagen
Je pitomost a to tak že naprostá aby začala vařit brzdovka na supersportu po pár minutách jízdy na okruhu.

Největší pravděpodobnost bych viděl na zasraný destičky anebo ti tam daly nějaký šátorácký který zahříváním pozbydou svých dobrých vlastnotí. Ono je to tak že buď destičky brzdí od začátku, ale pak zvadnou když se extrémě zahřejí no anebo naopak nebrzdí studené.

Georgu zainvestuj do čističe brzd, pořádně vopucuj kotouče, vyndej destičky, vyfoukej z nich bordel, očisti je a uvidíš co to bude dělat potom.

Napsal: úte dub 24, 2007 12:09:48
od GEORG
díky za rady, já si na ní sice neudělám sám ani prd, ale nechám to někde zfouknout.
Pro sichr nechám vyčistit celou soustavu, dám tam lepší kapalinu a dopředu pancéřovku.
Jestli toto všechno nepomůže, tak ty desky sbalím a narvu je někomu do řiti :roll:
G.

Napsal: úte dub 24, 2007 14:41:18
od NRG
Marek, VW: JJ, přemýšlel jsem a to vaření brzdovky po pár minutách je fakt blbost...

Napsal: úte dub 24, 2007 16:08:46
od GEORG
tak jsem si rezervoval hadičky v motoman brno. takže to mám ve čtvrtek přistavit.
Uvidíme, jak to dopadne. Kapalina a pancrfausty tam budou, pak už to bude jedině deskama.

G.

Napsal: úte dub 24, 2007 17:20:54
od Jana Kawa
Vláďa dal také pancéřovky a stejně to vadne, prý je to na desině normální a musíš se s tím naučit žít :?: