ZRX - teče chladič
ZRX - teče chladič
Tak moje druhá jízda dopadla ještě líp, motorku jsem vytáhl před barák a když se zahřála, tak mě málem ranila mrtvice, protože kapala voda z bloku. "Naštěstí" to jen stříkala voda z vnitřní strany chladiče, je tam malinká dírka, asi jako by to tam někdo stříkal injekční jehlou.
Má někdo prosím kontakt na někoho kdo to v okolí BV nebo Brna dobře a levně zalepí. Bývalý majitel říká, že to je prostě blbá náhoda (jasný může být), ale že se o financování opravy podělí, nebo že mu mám chladič poslat a on ho nechá zalepit, ale to se mě vzhledem ke vzdálenosti a času moc nechce.
Dík za tipy.
Připadám si teď jako kretén, co jede pro motorku 300 Km, aby si pak dovezl otvoru, co bude doma spravovat.
Má někdo prosím kontakt na někoho kdo to v okolí BV nebo Brna dobře a levně zalepí. Bývalý majitel říká, že to je prostě blbá náhoda (jasný může být), ale že se o financování opravy podělí, nebo že mu mám chladič poslat a on ho nechá zalepit, ale to se mě vzhledem ke vzdálenosti a času moc nechce.
Dík za tipy.
Připadám si teď jako kretén, co jede pro motorku 300 Km, aby si pak dovezl otvoru, co bude doma spravovat.
ZX-12R naked
dírky jsou dvě asi 2 cm od sebe , úplně v horní radě trubiček. Pokud neseženu někoho kdo tomu rozumí a za rozumný peníz to udělá, zkusil bych to sám tím lepidlem. Jen nevím jak velkou oblast zalepit, už 2 záplaty tam jsou a to asi tak 7x2 cm, což mě vzhledem k postižené ploše, připadá dost velké. Je to lepší kvůli držení? Taky jsem četl, že není špatné ulámat poblíž postiženého místa ty větrací mřížky, k lepšímu přístupu lepidla a že je dobré lepidlo pak zahřát horkovzudšnou pistolí pro lepší zatečení. Teď mám ale strach, abych tím ulamováním neudělal víc škody a abych tou horkovzdušnou pistolí nerozletoval ty lamely. Jak teda na to?
ZX-12R naked
Ahoj šťastný majiteli nového přírůstku do smečky, blahopřeju - jak k výběru typu, tak k volbě barvy.
Co se týče chladiče - zkušenost mám s tzv. tekutým kovem od fy. Loctite. Lepili jsme s ním chladič na CBR 1000 F a do dneška drží (je to 3 roky). Důležité je to dobře odmastit, nejlíp před tím ještě zdrsnit, ale to vůči malé ploše asi nereálné. S tou horkovzdušnou pistolí opatrně, raději bych volil fén, ta teplota stačí.
Hodně šťastných kilometrů.
Co se týče chladiče - zkušenost mám s tzv. tekutým kovem od fy. Loctite. Lepili jsme s ním chladič na CBR 1000 F a do dneška drží (je to 3 roky). Důležité je to dobře odmastit, nejlíp před tím ještě zdrsnit, ale to vůči malé ploše asi nereálné. S tou horkovzdušnou pistolí opatrně, raději bych volil fén, ta teplota stačí.
Hodně šťastných kilometrů.
ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555
CKC 555
dík a ten kov, jak se s tím funguje ,můžeš prosím nějak podrobně popsat popis. Nikdy jsem to nedělal ani neviděl, tak bych to nerad zkonil a udělal to třeba horší např. tím, že bych to pomatlal a nedal by to dohromady ani expert. Na jak velký kus, jen na ten kousek, nebo dát nějaký větší rozměr ať to drží, a ten fén předpokládám až po nanesení aby to zateklo. Dík
ZX-12R naked
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Tím tekutým kovem bych to zkusil z venku a zevnitř bych zkusil koupit na benzině utěsňovač chladiče, ale nemám s tím zkušenost
http://www.automax.cz/stp/info.htm

http://www.automax.cz/stp/info.htm
Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
Takže.
LOCTITE 3450. Koupil jsem to v Brně, kde je zastoupení. Stálo to necelé 400. Jsou to dvě spojené stříkačky, v jedné je bílá složka v druhé černá, stříkačky jsou průhledné, nálepka žlutá. Koupil jsem to původně na proraženou hlavu motoru na CBX (musel jsem to dělat třikrát, protože CBX je chlazené olej + vzduch, tak teplota je vyšší a hlavně je to pořád masné i po tisíci odmaštění - no, nakonec to drželo). Kamošovi začal téct chladič, tak mě napadlo, že to bude vhodné.
Jestli je možné plochu okolo zdrsnit, tak drsni. Každopádně dobře - DOBŘE - odmastit. Míchá se to 1 : 1. Pokud je dírka malá, není důvod, aby lepená plocha měla čtvereční kilometr, čtvereční cm bude stačit. Nenahřívej to je to zbytečné, bude Ti stékat i za pokojové teploty. Tvrdnutí se udává v hodinách, kašli na to, nech to do druhého dne, netrpělivost se nevyplácí.
Hodně štěstí.
LOCTITE 3450. Koupil jsem to v Brně, kde je zastoupení. Stálo to necelé 400. Jsou to dvě spojené stříkačky, v jedné je bílá složka v druhé černá, stříkačky jsou průhledné, nálepka žlutá. Koupil jsem to původně na proraženou hlavu motoru na CBX (musel jsem to dělat třikrát, protože CBX je chlazené olej + vzduch, tak teplota je vyšší a hlavně je to pořád masné i po tisíci odmaštění - no, nakonec to drželo). Kamošovi začal téct chladič, tak mě napadlo, že to bude vhodné.
Jestli je možné plochu okolo zdrsnit, tak drsni. Každopádně dobře - DOBŘE - odmastit. Míchá se to 1 : 1. Pokud je dírka malá, není důvod, aby lepená plocha měla čtvereční kilometr, čtvereční cm bude stačit. Nenahřívej to je to zbytečné, bude Ti stékat i za pokojové teploty. Tvrdnutí se udává v hodinách, kašli na to, nech to do druhého dne, netrpělivost se nevyplácí.
Hodně štěstí.
ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555
CKC 555
dík, přesně to jsem potřeboval. Zdrsním to jen trošku, abych tam neudělal díru další. Pak to tam hold nějak kydnu, případně mírně rozetřu. Jen mě štve že zkoušku budu muset asi provádět přímo na motorce, protože nijak jinak mě to nenapadá (leda na to připojit hadici, ale nerad bych to přetlakoval a udělal díry další).
Nedělá problém ta teplota do 100 st. Je to dost nahraně. Díval jsem se ještě na 3463 LOCTITE http://www.loctite.as/?p=productsMore&i ... agic-steel, ale tam jsem nenašel tu teplotu.
Nedělá problém ta teplota do 100 st. Je to dost nahraně. Díval jsem se ještě na 3463 LOCTITE http://www.loctite.as/?p=productsMore&i ... agic-steel, ale tam jsem nenašel tu teplotu.
ZX-12R naked
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Ja vozím chladiče na opravy do Hluku, firma PRUTEX. Tam jsou schopni chladič rozebrat a vyměnit jednotlivé lamely, provedou tlakovou zkoušku a máš klid. Jinak to můžeš lepit pořád dokola. Přípravky na utěsnění chlad. systému bych tam nelil, zalepíš stím celý systém, např. auta po aplikaci přestávají topit - zacpaný radiátor.
ZRX 1200 R