Stránka 1 z 3
Z750 - chybí výkon ve vyšších otáčkách
Napsal: úte dub 10, 2007 16:41:02
od Lumpy
Ahoj! Je to asi 2 tejdny, co jsem vyměnil CBR600F za Kawu z750. Mám prostě rád naháče

ale mám následující problém : jezdí moc pěkně, jen cca od 8 tisíc otáček jakoby ztrácela točívý moment. už tam není takový zátah jako v nižších RPM. čož by mělo být naopak, ne? kolem 8t má mít vrchol točívého monentu. Plus nejede přes 200km/h. takže já vs. hornet vypadá asi následovně : ze začátku mu ujedu ale po chvíli (drtim to na plnej plyn) on je těsně za mnou a ješte by mu to jelo !!! Oba motocykly jsou v sérii!!
Jediné co na mém motu je v nepořádku, je olej. Předchozí majitel ho zjevně doléval na stojánku. Takže když je motorka na stojánku, tudíž v šikmé poloze, je olej mezi ryskami. Když je svisle, hladina stoupne nad horní rysku, že jí není ani vidět.
Olej pochopitelně mám v plánu vyměnit..
Poraďte čím tom může být?
Napsal: úte dub 10, 2007 16:50:15
od volkswagen
Za prvé urychleně vymeň olej
Za druhé nečekej že naháč pojede jako supersport
Za třetí bude vždycky rychlejší motorka

Napsal: úte dub 10, 2007 16:57:06
od DEE
No tak nevim, ale ja maly ztko dostanu prez tachometrovych 200 celkem v pohode.
Napsal: úte dub 10, 2007 17:07:32
od čoud
A nemas skrcenou verzi ?
Napsal: úte dub 10, 2007 17:29:21
od Lumpy
nemám omezenou! základní věci mám vychtaný. honda letěla přes 2 kila jedna radost. tohle je spis.... (po sekundach).. 198..199..201..203..202..203
jasně, nečekam, že pojede jak supersport, ale 110 koní též má, takže ty 2 kila by neměli bejt strop.
Napsal: úte dub 10, 2007 18:26:32
od Honza-Zed
Zkontroluj základní věci, filtry, svíčky atd.
Pokud předchozí majitel, byl takový mechanik, tak dej raději motorku do servisu, ať ti jí zkontrolujou úplně celou....
Na malém Zetku jsem nejel, ale velké ožívá nad 7tis.. Charakter motoru by měl být hodně podobný....
Napsal: stř dub 11, 2007 07:42:20
od NRG
No jestli je na stojánku hladina mezi ryskami, tak ve svislé poloze tam nemůže být žádná. Doporučuju celkovou kontrolu, nechat změřit tlaky, asi bych se i kouknul do válců v jakým jsou stavu, když už by to měl rozebraný, tak zkontrolovat i písty a kroužky, samozřejmě vyměnit olej, filtry, svíčky.
Napsal: stř dub 11, 2007 09:03:16
od GEORG
ohledně rychlosti bys měl šestkovýho horneta podělat v každým směru.
Mé staré Z-ko 750 lítalo jedna báseň, dvě kila tahala plynule a poměrně snadno, pravda, že od 200kmh už nárůst rychlosti nebyl nijak razantní, ale maximálka tachometrová byla +/-234kmh.
Takže bys to měl prohlídnout, protože potenciál tam je 100%
G.
Napsal: stř dub 11, 2007 09:33:43
od DEE
Potvrzuji vyrok Mr. GEORGE
Nad hranici 200 km/h se dostanu co by frk....jak se ale radi za 6 tak uz se to moc rychle nezveda....sestka je tam proste jen na cestovni tempo.
Napsal: stř dub 11, 2007 14:06:37
od Lumpy
jsem student....

začnu tim olejem. rozebírání motoru = dost práce = dost peněz. necham vyměnit filtr + svíčky a uvidíme. Do operací typu : kroužky, ventili, vůle, válce se nebudu zatím pouštět. podotýkám, že oleje je nadbytek, nikoli nedostatek. (kontrolní okénko je napravo a stojánek nalevo) Snad to zabere. Jinak dík všem za příspěvky.
PS: necham udělat dyno a přiložim to sem....časem...uvidí se bude-li tam ňákej propad.
Napsal: stř dub 11, 2007 14:48:23
od volkswagen
Přebytek oleje může být stejný průser jako jeho nedostatek... To jenom tak na okraj.... Nicméně co ta varianta škrcené verze? Je to dovoz? Koupené v ČR? Dej víc informací
Napsal: stř dub 11, 2007 17:09:39
od NRG
Lumpy píše:jsem student....

začnu tim olejem. rozebírání motoru = dost práce = dost peněz. necham vyměnit filtr + svíčky a uvidíme. Do operací typu : kroužky, ventili, vůle, válce se nebudu zatím pouštět. podotýkám, že oleje je nadbytek, nikoli nedostatek. (kontrolní okénko je napravo a stojánek nalevo) Snad to zabere. Jinak dík všem za příspěvky.
PS: necham udělat dyno a přiložim to sem....časem...uvidí se bude-li tam ňákej propad.
Tak to jo, jsem automaticky myslel na svou motorku, tam mám okénko i stojánek nalevo

Napsal: stř dub 11, 2007 20:01:00
od Lumpy
Dovezená z Německa, v TP 82kW, olej už jsem upustil.
Jak to myslíš s tim škrcenim? To se snad v evropě nevede, leda na 25kW.
Vše jinak v sérii. Na motorkářích sem ID 5009.
Napsal: stř dub 11, 2007 20:57:06
od čoud
na 25kW nebo taky na 73kW = 99PS ...

Napsal: stř dub 11, 2007 21:26:57
od DEE
Tech 73kW by odpovidalo popisovanymu problemu. Jenze to testne jen na brzde.