Stránka 1 z 1
Spotřební věci na zzr 1100
Napsal: pon dub 09, 2007 08:38:37
od pool
Jelikož sem čerstvý majitel mám ještě spoustu dotazů třeba kolik vydrží cca. brzdové destičky? jaký olej se majitelům osvědčil vím že to asi moc poznat nejde ale možná má nekdo nějákou zkušenost a taky jestli někdo zkoušel pneu AVON z kategorie sport-touring popř. continental jinak kařdá další informace se určitě bude hodit

Napsal: pon dub 09, 2007 09:13:31
od Zdrahy
brzdové destičky
http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t=1609
oleje
http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t=180
gumy
http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t=371
Příště prosím nezakládej nová a nová témata a zkus se podívat co už se tu psalo. Pokaždé když se objeví někdo nový, není zapotřebí psát všechno dokola znovu a znovu. Na většinu svých otázek tady odpovědi najdeš, tak nebuď líný a dej se do hledání

Napsal: úte dub 10, 2007 07:39:19
od MadMax
na tuhle sezonu sem koupil Avon Viper Sport za dost dobry penize. zatim sem toho na nich moc nenajel, ale vypada to ze budou drzet a kolik vydrzej to se teprve uvidi. kazdopadne avon azaro, viper sport a supersport nejsou spatny gumy.
Napsal: úte dub 10, 2007 15:58:46
od pool
právě že loni když sme jeli do rakouska jel tam i jeden na blacbirdovy a měl tam nějáké avony a chválil si je akorás sem nikde neslyšel nic o výdrži
Napsal: stř dub 11, 2007 07:43:56
od MadMax
co se tyce vydrze tak budes muset byt trpelivej. teprve sem je obul, takze az najezdim par tisic km dam vedet

Napsal: stř dub 11, 2007 08:18:35
od NRG
No ve zkratce ti zkusím poradit - víc si toho najdi v těch odkazech, jak dával Zdrahy.
Olej: je zbytečný lít tam plnou syntetiku, bohatě stačí polo. Já používám už druhým rokem polosyntetiku Kuttekeuler Top Race 10W50 (
http://www.autooleje.cz/detail/oleje/mo ... &detail=91 ), cena 446 Kč za 5 litrů, jsem s ním maximálně spokojenej. Předtím jsem tam měl jednou polosyntetiku Procycle z Louisu, ale subjektivní dojem nebyl tak dobrej, tak jsem se zase vrátil ke Kuttenkeuleru.
Gumy: jezdím pořád na Continental ContiForce, jsou to podle mě gumy s best poměrem cena/výkon. Mají neuvěřitelnou výdrž (na zadní mám najeto už cca. 12000 km a zbývá tam milimetr vzorku), v náklonech drží taky slušně a na mokru jakbysmet. Loni jsem byl ve Francii s borcem na CBR 600 a obouval tam právě ty Avony, říkal, že jsou docela slušný, co si pamatuju, tak měly fest hlubokej vzorek, oproti těm Continentálkám skoro dvojnásobnej. Ale jak říkám, já dávám přednost Continentalu.
Řetězovka: používám X-kroužkovej řetěz D.I.D a kola XG, koupený na motoretezy.cz. Sadu tam mám zatím cca. 5000 km, takže o životnosti moc říct nemůžu, ale dopínal jsem ho asi dvakrát během prvních cca. 1000 km (standardní jev) a teď už drží. Důležitý je řetěz pravidelně čistit a mazat, prodlouží se tím výrazně jeho životnost.
Filtry: olejovej filtr Champion - klasika, vzduchovej filtr Delo z Louisu, ale moc nedoporučuju, nemá úplně přesnej tvar, musel jsem ho trochu dopracovávat. Příště jdu do originálu.
Svíčky: používám iridiový NGK.
Napsal: čtv dub 12, 2007 18:40:52
od pool
Díky za odpověď jen ještě dotaz ohledně brzd. destiček kolik vydrží a dával někdo golgfreny já je dával tenkrát na bandita a nestálo to za nic zajímaly by mě konrétně SBS, a ještě jeden dotaz olej se měří za studena na rovině na stojanu? já se včera na to ptal v servise a tvrdil mi že to má být na stojanu z nastartovaným motorem sož se mi vůbec nezdá
Napsal: čtv dub 12, 2007 19:11:33
od DoktorZRX
pool píše:Díky za odpověď jen ještě dotaz ohledně brzd. destiček kolik vydrží a dával někdo golgfreny já je dával tenkrát na bandita a nestálo to za nic zajímaly by mě konrétně SBS, a ještě jeden dotaz olej se měří za studena na rovině na stojanu? já se včera na to ptal v servise a tvrdil mi že to má být na stojanu z nastartovaným motorem sož se mi vůbec nezdá
A nemysleli v tom servise hlavní stojan

Motorka musí stát rovně a vypnutej zahřátej motor a chvilku počkat, aby olej stekl

Napsal: čtv dub 12, 2007 19:37:11
od Zdrahy
Ani na hlavním stojanu, to máš kolo ve vzduchu, takže motorka je z kopce. Podrž si na rovině motorku, tak aby byla skutačně rovně a musíš mít olej do poloviny okénka. Motor musí být vypnutý aby olej necirkuloval a jak píše doktor, nejlepší je když je motor zahřátý, tak ho vypnout a počkat pár minut až to steče a pak se kouknout. Jinak normální by mělo být kouknout na to pokaždé když sedáš na motorku, za studena ještě než nastartuješ - ten rozdíl není veliký. Servis kde by mi řekli takovou p.čovinu bych už nikdy nenavštívil, toť má skromná rada..
Napsal: čtv dub 12, 2007 19:49:13
od pool
No právě taky se mi to nezdálo nechtělo se mu tak mi nakecal takovou hovadinu
Napsal: pát dub 13, 2007 07:53:10
od NRG
Destičky abych řekl pravdu ani nevím, jaký tam mám, ještě jsem je neměnil (najezdil jsem od koupě cca. 14000 km), ale ještě tam něco zbývá. V tom servisu jsou teda fakt profíci, jestli ti radí takhle. Nechceš říct, co to je za servis, abych se mu kdyžtak obloukem vyhnul? Jinak já měřím olej při vychladlým motoru (minimálně tak půl hodiny po vypnutí) a motorku mám na centrálu, zadní kolo je sice o něco výš, ale alespoň mám jistotu, že motorka je přesně v příčné rovině. On to zas takovej rozdíl v té výšce hladiny není. Když chci fakt sichr měření, tak si něco nacpu pod přední kolo, aby byla obě kola ve stejné vzdálenosti od země.
Napsal: pát dub 13, 2007 08:19:35
od čoud
Olej u Kaw by se mel merit - cca 30-60minut po jizde, v rovine, ne na bocnim stojanu ... Ale u kazde motorky to muze byt jinak - u me byvale FZR se meril treba na stojanu ...

Napsal: pát dub 13, 2007 19:44:00
od pool
no tvrdil mi to motoscootu však sem mu řek ať mi ukáže kde je vypoušták a jel sem