Stránka 1 z 1

Skutr

Napsal: pon bře 26, 2007 12:08:27
od Tilda
mate nekdo zkusenosti ohledne skutru? kamos se me ptal na par veci ale ja se na tom moc nechytam. jestli je lepsi koupit novejsi 50ccm nebo starsi 125-200ccm? a kolik najetych km je u skutru hodne? zase to zalezi na tom jak se clovek stara a jak jezdi, ale kde je nejaka hranice? bylo by to vyhradne na jezdeni ve meste (v Praze), vetsinou solo, zadny cestovani. nepotrebuju poradit primo znacku, spis jen jakej obsah motoru by byl akorat a na co si dat pozor, jaky jsou problemy. dik :)

Napsal: pon bře 26, 2007 12:50:53
od čoud
No, lepsi by mel asi 4T 150-200ccm ale ten je taky podstatne drazsi. Na provoz je podstatne levnejsi - jezdis za 2L/100km a nelejes olej a jede to krasne. Na druhou stranu, mas drazsi servis ... Motor taky vic vydrzi. Obecne plati to stejne jako u motorky. S tema kilometrama nevim, fakt jsem nikdy skutra nemel, ale pokud bude jezdit JEN po praze, mel by mozna lepsi 2T - v podstate nemusis ohrivat motor - maze hned ...

Re: Skutr

Napsal: pon bře 26, 2007 13:11:06
od volkswagen
Tilda píše:mate nekdo zkusenosti ohledne skutru? kamos se me ptal na par veci ale ja se na tom moc nechytam. jestli je lepsi koupit novejsi 50ccm nebo starsi 125-200ccm? a kolik najetych km je u skutru hodne? zase to zalezi na tom jak se clovek stara a jak jezdi, ale kde je nejaka hranice? bylo by to vyhradne na jezdeni ve meste (v Praze), vetsinou solo, zadny cestovani. nepotrebuju poradit primo znacku, spis jen jakej obsah motoru by byl akorat a na co si dat pozor, jaky jsou problemy. dik :)
Jezdil jsem jednou na dovo na 2T padině a pohodička. Všechno to jsou dneska oilmastery a žralo to ty dva litříky taky. Pod sedlem byl obrprostor a ta decková lahvička oleje se tam vešla jako nic. Všechno mělo kontrolky. Do kopečka to bylo dýchavičný, z kopečka to jelo i vosumdesát :-)

Jinak s tím byla dost legrace...

Napsal: pon bře 26, 2007 15:26:16
od DEE
Skutr jedine 4T. Pokud nekdo pochybuje, necht se obrati na restauraci www.everytime.cz , ktera ma s dvoutaktnima skutrama mnohalete spatne zkusenosti :-).

Napsal: pon bře 26, 2007 18:47:05
od Honza-Zed
Kamarád má do Prahy 2T padesátku od španělů. Lítá to jak drak a navíc je to spolehlivé.
Potom taloši dělají 2T padesátku se vstřikování. Údajně to jezdí jako ďas...

Osobně bych si koupil Gileru ve 2T o objemu 180ccm...

Když se zapojíš rozum, tak bych koupil nějakou 150-200ccm 4T, ale v malém rámu. Žádnou přerostlou příšeru!

Napsal: úte bře 27, 2007 02:01:30
od zdenek
hoja
momentalne sedlam suzuki katana 50 vodou chlazenej rok vyroby 2002, je tam uz druhej motor a na tach 38 tis.
jinak spokojenost,z kopce to taky rozparadila jednou na 90, ale zkroutila se hlava tak to zere tesneni jedno za druhym, tedka sem ji jemne snizil a vyrovnal v domacich podminkach, tak uvidime, ale za novou 50 Eur nedam!budu to muset s ni nejak vydrzet ty tri mesice nez budou ecka na rexe, ach jo.
jeste jeden poznatek, asi trikrat sem sebou celkem slusne prastil, po najeti na nejakou nerovnost na silnici, no jednou teda prselo, a podruhe sem mel v druhe ruce mapu a najel sem do diry :P parada, potreti klasika - sterk, ale zpet k poznatku, kdybych si tedka mel vybrat skutra:
ne padesatku
ne vodnika
cim vetsi kola tim lepsi kor na ty diravy silnice
jeste s tim oddelenym mazanim, funguje mi dost spatne mozna ze vubec a to pouze v dobe kdy je fakt venku kosa,olej zhoustne a nechce se mu, tak ho leju primo do benalu a je klid

Napsal: úte bře 27, 2007 07:45:01
od NRG
No jestli to potřebuje jen na dojíždění pár kilometrů do práce a neváží 150 kilo, tak bych šel klidně i do 4T padesátky...