Stránka 1 z 2
zx9-r, stav paliva
Napsal: pát bře 16, 2007 17:32:58
od Raisto
Čau chlapi, koupil sem zx9-r 2001 a koukám, ono to nemá ukazatel paliva, dá se to nějakým způsobem v čechách vyřešit, dodělat, nebo tak něco? Dík za rady a odpovědi typu, jó to máš smůlu psát nemusíte to vím taky(zatim)
Napsal: pát bře 16, 2007 17:55:00
od Elvis.
Je tam kohout na reservu... tzn. ze jedes dokud ti to nechcipne a pak otocis z ON na RES a vis ze tam mas jeste nejaky ten litrik na dojeti na benzinu. Elegantnejsi reseni je ale vynulovat si denni pocitadlo km a spocitat si po kolika km je tak asi treba tankovat... zalezi na stylu jizdy atd. a byva to nekde kolem 150-250km... pak budik paliva nepotrebujes.Jestli se to da pridat nevim, ale urco uz to nebude vypadat tak pekne jak origo. Ale jak je to s realizaci dalsiho budiku at ti poradi nekdo jiny. Ja o tom opravdu nic nevim...
Napsal: pát bře 16, 2007 19:01:36
od Raisto
Kohout na rezervu? Páni

))
Napsal: pát bře 16, 2007 19:40:23
od Maverick
Myslím , že sarkasmus není na místě - Elvis se ti snažil jen poradit , bo nemůže tušit jestli si začátečník

Napsal: pát bře 16, 2007 20:22:44
od Honza-Zed
Jednoduchá pomoc: Zpočítej si kolik najedeš na nádrž. Po každém tankování plné nádrže si vynuluj denní počítadlo a podle něho se řiď....
Např.: na nádrž ujedu 230km, tak okolo 200km ujetých zajedu raději k benzínce....

Napsal: pát bře 16, 2007 20:50:03
od GEORG
Honza-Zed píše:Jednoduchá pomoc: Zpočítej si kolik najedeš na nádrž. Po každém tankování plné nádrže si vynuluj denní počítadlo a podle něho se řiď....
Např.: na nádrž ujedu 230km, tak okolo 200km ujetých zajedu raději k benzínce....

jo, taky to tak dělám, bo na desině zapomněli dát ukazatel stavu paliva. Hladové oko se rozsvítí většinou kolem 150 - 170km, na nádrž najedu tak kolem 200 - 230km, s tím, že tam tak cca litr ještě zůstane.
G.
Napsal: pát bře 16, 2007 20:58:03
od čoud
Na supersporty se v naproste vetsine PALIVOMER NEDAVA! Bud je tam jak rika Georg hladove oko nebo prepinani na rzervu. Rezerva je ve standardu vzdy MINIMALNE 3 litra paliva ... toz tak
Napsal: pát bře 16, 2007 21:55:00
od DEE
Zx6-r 636 (02) ma 18 l nadrz. Pokud jedes a dochazi benal je citit ze to prestava jet (necekane)

. Prepnout se da na rezervu za jizdy. Pokud za jizdy neprepnes a vyzeres benal z karburatoru tak pocitej s tim ze budes peknych par vterin startovat....nez se karbeci naplni. Kdyz sem mel tu motorku "novou" tak si takhle jedu po statni Svitavy - Brno a najednou....dosel benal. Prepnu na rezervu startuju a nic.....rikam kua i rezerva prazdna .... to je divny. Dozduchal sem dva kilaky na benzinku a dotankoval 13 litru do plne....sem myslel ze me jebne. Proste sem startoval moc kratkou dobu

.
Z toho plyne, ze zx6-r 02 zbyva v rezerve 4,5-5 litru (aspon te me)....coz je fakt hodne.
Napsal: sob bře 17, 2007 09:43:55
od čoud
U Kawy je to tak, ze modely modely "stare" generace - tzn.ZX-6R do 02, ZX-9R vsechny, ZR7, ZRX - proste vsechny s analogovymi budiky maji prepinani na rezervu, kdezto modely tzv. "nove" generace - ZX6R od 03, ZX10R, Z1000, Z750 atd maji uz jen hladove oko - bo maji komplet digi budiky ... Tak asi takle ...
Oznacovani stare vs. nove generace neberte nejak spatne, proste to tak je. Kawasaki v roce 2001 prestalo byt soucasti KHI a je samostatna jednotka Kawasaki Motorcycles (pod co patri i vodni skutry, zahradni technika, ATV, Mule) a v roce 2003 vyjely na svet nove modely ZX-6R a Z1000 ktere znamenaly start nove a zatim velice uspesne ery Kawasaki. Tento rok dobihaji posledni modely stare generace - KLE500, VN1600 a ktere budou vyrazeny/nahrazeny pristi rok na jare ... Vim, je to OT, ale jen abyste vedeli ...
Napsal: sob bře 17, 2007 11:17:55
od Kamil Pitt
Devítka má nádrž 19 litrů a rezervu 4,1 litru.
Napsal: sob bře 17, 2007 19:07:06
od Raisto
jasný, díky.
Napsal: sob bře 17, 2007 19:11:57
od Raisto
jo, a myslím že sarkasmus je na místě skoro vždy, páč humor je potřeba

raisto
Napsal: sob bře 17, 2007 19:28:29
od 666S999
krom humoru je třeba i dělit zrno a plevy, což je i smyslem diskuse. Takže kontrolka na benzín je evidentně PLÍVA.
Nikdy jsem s tím neměl problém (tankovat včas a včas a zas jen tankovat) pardon NE nikdy - jednou jsem měl nejblbější zážitek na dálnici u nás, když Ti v noci chcípne motorka, už bych TO neopakoval a PAMATUJU SI TO DOST DŮRAZNĚ, a na blbost je i kontrolka krátká

Napsal: ned bře 18, 2007 21:06:42
od Raisto
Hmm, radši to nechám být, máme jiný názory, já položil otázku a dostal odpověd, kontrolka mi jako plíva nepřijde, kdyby to šlo dodělat, udělám to a to mě zajímalo, nic víc, tak ať to jezdí vostří hoši

dodělat:
Napsal: ned bře 18, 2007 21:23:32
od 666S999
věděl bych jak... ale o tom se nedá psát, je to dlouhé na vysvětlování. Principielně: v nádrži dole musíš mít montážní otvor pro palivoměr. Tzn.: když není - někde sehnat z jiné kawy (starší a FUNKČNÍ) udělat díru a DOPASOVAT. a SEHNAT I BUDÍK A PLESKNOUT NA VHODNÉ MÍSTO.
VŠE LZE VYŘEŠIT: jen zda je vynaložená práce adekvátní efektu.