Stránka 1 z 1
Vyfuk Z750
Napsal: pon led 22, 2007 14:06:28
od maciak
Caute lidi, vcera som kupil kawu z750 06 hned som sa dal posurfovat nejake forum a nasiel som vas [na slovesnku nemame ani oficialneho importera kawasaki].
Mam na Vas dve prosby, aky ladak tam supnut? lebo ten seriovy zvuk je dost utlmeny a predsa len nech ma je trocha pocut, kvoli bezpecnosti, rozmyslal som nad viperom. A druha vec ci nahodou niekto nema manual v elektronickej forme bo predchadzajuci majitel mi ho nejak nedodal.
Vopred dakujem za odpovede.

Napsal: pon led 22, 2007 14:09:29
od volkswagen
tady je manuál.
Můj názor na laďáky je sice všeobecně známý, ale za sebe říkám aby ses na něj vybodnul

Napsal: pon led 22, 2007 14:09:39
od Tomekk
Mám 04 a zvuk seriovej se mi docela líbí:))..ale stejně tam taky šoupnu La´dák...časem
ohledně toho manuálu zeptej se Volkswagena
Napsal: pon led 22, 2007 14:17:02
od maciak
Dakujem velmi pekne za manual, uz sa tesim na studium...
ale mozem sa spytat kvoli comu zavrhujes ladaky, kvoli zivotnosti motora? scim byva problem s vyfukovymi ventilmy podpalenymi??
Napsal: pon led 22, 2007 14:27:23
od volkswagen
Hlavně proto že pokud zainvestuješ pouze do laďáku tak pravděpodobně přijdeš o nějaký výkon. Ne o moc, ale něco tam bude. Když už se pustit do výfukového potrubí, tak to chce začít u svodů. Ale to potom zase není legrace za 10 litrů. Taky je potřeba tomu novému laďáku přizpůsobit palivové mapy v řídící jednotce a to je další drahá záležitost....
Další věc je hluk, je dost pravděpodobný že tě bude prvních pár týdnů po ježdění s laďákem bolet hlava z rámusu, časem si zvykneš, ale i tak to není nejlepší.
No a poslední věc jsou homologace a cesty po Evropě. Ono do Německa nebo Rakouska se s úplně otevřeným výfukem nepodíváš. Dobré homologované koncovky (harris, arrows atd) stojí taky ranec.
A v poslední řadě si myslím že při tom jak jsou na nás teď policajti nasraní tak je jenom otázkou času kdy si nakoupí mobilní měřič hluku a půjdou po nás touto cestou....
Napsal: pon led 22, 2007 14:52:23
od maciak
reba uznat ze tvoje argumenty maju znacnu vahu, a prinutil si ma prehodnotit situaciu s ladakom, takze ak nezozenem z nejakeho buraneho zetka komplet celu vyfukovu sustavu tak to neham tak a zainvestujem usporene peniaze radsej do nejakeho motoalarmu
Napsal: pon led 22, 2007 15:00:27
od volkswagen
No zase jenom mě neber jako nepřekonatelnou autoritu. Jestli po tom lepším zvuku tolik toužíš tak do toho jdi, nicméně investice do alarmu mi přijde rozumější...
Napsal: pon led 22, 2007 15:08:27
od maciak
ved aj mne tak preto asi radsej kupim ten alarm, nech mozem kludnejsie spavat [a hlavne behat po vonku ] na ladak bude dost casu aj potom
Napsal: pon led 22, 2007 15:51:28
od Honza-Zed
Oproti VW jsem zastáncem ,,laděných výfuky". Když koukneš na Leo Vince, tak seženeš koncovku za dobrý peníz s homo vložkou...
Pokud dáš výfuk od renovované firmy a necháš si poštelovat motor, jak to doporučuje výrobce koncovek, tak ti nehrozí nějak drastický úbytek výkonu.
Napsal: pon led 22, 2007 16:05:27
od Elvis.
Ja taky. Je asi blbost kupovat nějaké levné laďáky. Ten zvuk je pak kolikrát až nepříjemnýa uberou na výkonu, ale u těch lepších mezi které patří asi jen Leo Vince a Akrapovic (Tím je nechci srovnávat -stačí se podívat na ceny a každý piozná, s kterými si dali víc práce), ale seriový zvuk je opravdu nic moc.
Co se týká alarmu, tak po vlastní zkušenosti i konzultaci s některým známou firmou MV2moto

bych asi klasický alarm nedoporučil. Já mám základ od GT Alarm, který má jen náklonové a otřesové čidlo a vyšel mě na cca.4,500,-Kč. Oproti levným alarmům má mnohem nižší odběr a po týdnu vypne vysílací jednotku a přejde do ještě úspornějšího, ale i přes to mi za měsíc stání mé moto v garáži vybil baterku. Další důvod, proč ne je, že žádný alarm neni stoprocentní. Párkrát se stalo, že nezareagoval (nejspíš kvůli nepřesnému umístění náklonového čidla). Alarm se vždycky bastlí na elektroniku a dnešní motky jsou na tu elektriku choulostivější, takže se mi stalo, že po promrholené noci jsem asi kvůli navlhlé kabeláži málem neodjel ze srazu. Většina lidí co alarm měli a znám s ním občas nějaký ten problém měla. Takže já už ho na další moto dávat nebudu a asi zvolím zámek na kotouč s alarmem... ten prý funguje, instalace je snadná a nevybíjí baterku. Samozřejmě v kombuinaci s řetězem
