Stránka 1 z 1

Dynojet kit ZX6R 01

Napsal: pát led 05, 2007 21:09:07
od Pavel Kočický
Myslíte,že to má cenu,abych ho tam dával,když se to na zadním kole pohne o 2k a 1Nm nahoru?Yase je to lepsí ve spodku. Pavel
Obrázek

Napsal: pát led 05, 2007 21:46:01
od čoud
To bych nedelal. 2 kone navic nepoznas, ten zatah dole trochu jo, ale stejneho efektu dosahnes ladenou koncovkou, navic to bude levnejsi a budes mit jeste peknej zvuk a spotreba zustane plus minus stejna. Kdezto s DYNem ti pujde razantne nahoru...

Napsal: pát led 05, 2007 21:53:12
od Honza-Zed
Taky jsem uvažoval že bych dal časem Dynu, ale po rozhovoru z mnohem zkušenějším motorkářem a ,,x" servisákama vyplynulo že Dyno poznáš většinou na okruhu. Protože ti to zvedne výkon ve vrchních otáčkách a ty v běžném provozu ,,moc" nevyužíváš....
Osobně bych za peníze za Dynu nechal udělat velkej servis na motorce a uvidíš že pojede jako ďas....
Pokud tě výkon stávající motorky omrzel, doporučuji koupit silnější, nebo novější model.... :thumbleft: :lol:

Napsal: pát led 05, 2007 22:11:45
od Pavel Kočický
Velkej servis mam za sebou (vcetne pancerovych hadicek :) )a jede to pekne.Ladenou koncovku mam tez,jde o to,ze dyno i s filtrem a brzdou vyjde na 5500kc,coz neni tak spatne,nebo?

Napsal: pát led 05, 2007 23:00:50
od DoktorZRX
To už je lepší si ty prachy nechat a časem koupit devítku :wink: podle mého.

Napsal: pát led 05, 2007 23:30:46
od čoud
Souhlas s Doktorem... Jinak vsicki co znam a maj Dyno, tak z puvodni spotreby okolo 6/100 sli tak na 9-11/100 coz je myslim na pytel... :wink:

Napsal: pát led 05, 2007 23:35:02
od Honza-Zed
DoktorZRX píše:To už je lepší si ty prachy nechat a časem koupit devítku :wink: podle mého.
jj, přesně tak...

4 Pavel Kočický: zkus si vydělit na jakou částku ti vyjde 1kůň vs. peníz.....dostaneš se k nesmyslné částce... :wink:

Je to tvoje volba....

Napsal: sob led 06, 2007 10:40:30
od volkswagen
Když už do toho cpát peníze tak stačí KNko ať koníky krmíš větší porcí vzduchu :-).

Všechny tyhle dynojety a PC a tak dál jsou akorát past na peníze pro hejly :-) Nacpeš do toho tisíce ale ono se ta motorka pak musí vzít na brzdu a ladit pořádně. To stojí ty peníze...

S tou spotřebou souhlasím naprosoto. Znám kluka co si nacpal dyno do GSX1400, motka jela stejně (dle slov Pepy Sršně který jí porovnával s úplnou sériovkou) a žrala proti sérii dvojnásobek.

Napsal: sob led 06, 2007 10:59:09
od pavelik_cz
Si tam dej rači akrapa a budeš na tom líp i se zvukem :D http://www.akrapovic-exhaust.com/

Napsal: sob led 06, 2007 11:32:33
od Pavel Kočický
Tak jste me chlapci asi premluvili.Penize mi ani tak nevadi,na brzde by mi to take seridili,ale sere me ta spotreba :x Koupim asi jenom filtrik a budu tunit jinak :P Pojedu si pro padaky,jine stupacky a blinkriky.Jinak bych si koupil silnejsi,ale cekam,co kawa provede s ZX 10 R na rok 2008.Kdyz se mi nebude libit,o cemz pochybuju,tak koupim model 2004-2005.Kawa jede :oops:

Napsal: sob led 06, 2007 12:23:07
od GEORG
ty brďo, tak to mě oser nohu :lol: Oni při ladění dávají 2" trubky z nádrže do motoru, nebo co, že to tak šíleně žere?Mám zkušenosti jen s autem a tam šla spotřeba o cca 1 litr nahoru.
Mám teda zkušenosti s chip tuněním Octávek 1,8T a 1,9TDi a 2,0TDI

G.

Napsal: sob led 06, 2007 12:29:25
od volkswagen
Něco takovýho :-) Ono je to u karburátoru ještě trošku něco jiného než u chipu kde si hraješ jenom s čísly.

Napsal: sob led 06, 2007 12:32:43
od GEORG
stejně nikdy nepochopím ty, co jsou schopní nacpat do auta nebo motorky třeba 50-100 litrů za takové věci.
Za ty love by měli mladší a lepší auto nebo motorku.

Je to asi na vkusu každého soudruha :lol:

G.