Stránka 1 z 1
Dynojet kit ZX6R 01
Napsal: pát led 05, 2007 21:09:07
od Pavel Kočický
Myslíte,že to má cenu,abych ho tam dával,když se to na zadním kole pohne o 2k a 1Nm nahoru?Yase je to lepsí ve spodku. Pavel

Napsal: pát led 05, 2007 21:46:01
od čoud
To bych nedelal. 2 kone navic nepoznas, ten zatah dole trochu jo, ale stejneho efektu dosahnes ladenou koncovkou, navic to bude levnejsi a budes mit jeste peknej zvuk a spotreba zustane plus minus stejna. Kdezto s DYNem ti pujde razantne nahoru...
Napsal: pát led 05, 2007 21:53:12
od Honza-Zed
Taky jsem uvažoval že bych dal časem Dynu, ale po rozhovoru z mnohem zkušenějším motorkářem a ,,x" servisákama vyplynulo že Dyno poznáš většinou na okruhu. Protože ti to zvedne výkon ve vrchních otáčkách a ty v běžném provozu ,,moc" nevyužíváš....
Osobně bych za peníze za Dynu nechal udělat velkej servis na motorce a uvidíš že pojede jako ďas....
Pokud tě výkon stávající motorky omrzel, doporučuji koupit silnější, nebo novější model....

Napsal: pát led 05, 2007 22:11:45
od Pavel Kočický
Velkej servis mam za sebou (vcetne pancerovych hadicek

)a jede to pekne.Ladenou koncovku mam tez,jde o to,ze dyno i s filtrem a brzdou vyjde na 5500kc,coz neni tak spatne,nebo?
Napsal: pát led 05, 2007 23:00:50
od DoktorZRX
To už je lepší si ty prachy nechat a časem koupit devítku

podle mého.
Napsal: pát led 05, 2007 23:30:46
od čoud
Souhlas s Doktorem... Jinak vsicki co znam a maj Dyno, tak z puvodni spotreby okolo 6/100 sli tak na 9-11/100 coz je myslim na pytel...

Napsal: pát led 05, 2007 23:35:02
od Honza-Zed
DoktorZRX píše:To už je lepší si ty prachy nechat a časem koupit devítku

podle mého.
jj, přesně tak...
4 Pavel Kočický: zkus si vydělit na jakou částku ti vyjde 1kůň vs. peníz.....dostaneš se k nesmyslné částce...
Je to tvoje volba....
Napsal: sob led 06, 2007 10:40:30
od volkswagen
Když už do toho cpát peníze tak stačí KNko ať koníky krmíš větší porcí vzduchu

.
Všechny tyhle dynojety a PC a tak dál jsou akorát past na peníze pro hejly

Nacpeš do toho tisíce ale ono se ta motorka pak musí vzít na brzdu a ladit pořádně. To stojí ty peníze...
S tou spotřebou souhlasím naprosoto. Znám kluka co si nacpal dyno do GSX1400, motka jela stejně (dle slov Pepy Sršně který jí porovnával s úplnou sériovkou) a žrala proti sérii dvojnásobek.
Napsal: sob led 06, 2007 10:59:09
od pavelik_cz
Si tam dej rači akrapa a budeš na tom líp i se zvukem
http://www.akrapovic-exhaust.com/
Napsal: sob led 06, 2007 11:32:33
od Pavel Kočický
Tak jste me chlapci asi premluvili.Penize mi ani tak nevadi,na brzde by mi to take seridili,ale sere me ta spotreba

Koupim asi jenom filtrik a budu tunit jinak

Pojedu si pro padaky,jine stupacky a blinkriky.Jinak bych si koupil silnejsi,ale cekam,co kawa provede s ZX 10 R na rok 2008.Kdyz se mi nebude libit,o cemz pochybuju,tak koupim model 2004-2005.Kawa jede

Napsal: sob led 06, 2007 12:23:07
od GEORG
ty brďo, tak to mě oser nohu

Oni při ladění dávají 2" trubky z nádrže do motoru, nebo co, že to tak šíleně žere?Mám zkušenosti jen s autem a tam šla spotřeba o cca 1 litr nahoru.
Mám teda zkušenosti s chip tuněním Octávek 1,8T a 1,9TDi a 2,0TDI
G.
Napsal: sob led 06, 2007 12:29:25
od volkswagen
Něco takovýho

Ono je to u karburátoru ještě trošku něco jiného než u chipu kde si hraješ jenom s čísly.
Napsal: sob led 06, 2007 12:32:43
od GEORG
stejně nikdy nepochopím ty, co jsou schopní nacpat do auta nebo motorky třeba 50-100 litrů za takové věci.
Za ty love by měli mladší a lepší auto nebo motorku.
Je to asi na vkusu každého soudruha
G.