Stránka 1 z 2
ZX-7R...startování
Napsal: pát pro 29, 2006 18:29:54
od ZX--7R
Ahoj chlapi.
četl sem niže popsaný problém se startovaním,ale není to úplně přesné. Dnes sem na moto dával malý rámeček na SPZ,takže sem mel dole zadek ( plasty a podbeh). Když sem to dal dokupy,chtel sem ji nechat zahrat a aby se propláchly karbece. Moto nevrcela asi tak 3-4 tydny. Zapnu klíček,svítí neutrál a oil. Začnu startovat a nic. jen cvakání. říkal sem si ze je to baterkou,páč sem ji nechal na moto celou tu dobu v nevytapene garazi. Jenze,pak opet zapnu klic,ale kontrolky se nerozsviti,ale kdyz zapnu svetle a prepinam tlumena/dalková,tak svítí v pohodě. Postupně cvakani ubivalo,az necvakla vubec,ale svetla stale sla.
Kdyby nekdo mel napad,tak budu velice vdecny,
Diky moc,Martin
Napsal: pát pro 29, 2006 22:21:57
od pavelik_cz
Je to spínač startování co máš v řidítkách. Stačí rozebrat vyčistit a prostříknout něčím na kontakty. Měl sem to taky a kámoš na Viragu taky.

Napsal: stř led 03, 2007 01:27:07
od jaris
cvakalo ti to i kdyz nemackas tlacitko starteru, nebo jen kdyz ho zmacknes?? prvni-spatne relatko, druhe jak rika Pavel - na 90% nekde spatny kontakt, malo proudu. Koukam ze si taky z CB a mas podobnou masu

Napsal: stř led 03, 2007 11:43:29
od ZX--7R
Ahoj. Tak sem dal baterku nabít a bylo to stejné. Kontrolky se rozvítily,tak sem chtel zkusit nastartovat,jednou cvaklo a nic. Poté už kontrolky nesvítily.
Jaris - Jojo,jsem z CB. Kdyztak muzem na jare nekam vyjet.
Napsal: stř led 03, 2007 11:46:10
od volkswagen
Taky můžeš mít chycenej startér, nebo v něm spálený vinutí. Nicméně asi bych šel nejprve tou cestou s nějaký spínačem. Máš ok spínač sklopeného stojánku?
Napsal: stř led 03, 2007 18:48:25
od DoktorZRX
Podle mě to bude baterkou,nejjednodušší bude vzít baterku a ať ti jí proměří někde v servisu.Když je baterka KO tak jí múžeš nabíjet jak chceš.A odpovídájí tomu ty kontrolky,jak si vezme trochu šťávy pro startér tak pak tam už nic není a zhasnou kontrolky.
Napsal: stř led 03, 2007 20:07:25
od ZX--7R
Ted sem se prolouskal nemeckym manualem a pisou, ze batery gut = 12,6 a vys. Coz ja sem nemel. No ted je to uz fuk,protoze sem motorku zacal odstrojovat,na vymenu filtru a svicek.
Jen otazecka.Ta baterka nevypadam,ze by byla letita. Je to VARTA LF, bezudrzbova. Nejsem si uplne jisty,zda ji muzu nabijet normalni nabijeckou.
Ale asi je to neduha lehen. Kamos ma naproti v garazi Gixero 600 a taky mu nechtela po mesici capnout,az pres autokabely a prej ji trapil dlouho.
Mno uvidime.
Napsal: stř led 03, 2007 21:31:17
od Honza-Zed
Gelovou nabíječku nemůžeš nabíjet pomocí klasické nabíječky, ale jen nabíječky k tomu určené...
Pokud tam máš gelovku, tak je možné že umřela, taky mi gelovka umřela ze dne na den bez jakéhokoliv varování....
Napsal: stř led 03, 2007 21:41:07
od MadMax
Honza-Zed píše:Gelovou nabíječku nemůžeš nabíjet pomocí klasické nabíječky, ale jen nabíječky k tomu určené...
Pokud tam máš gelovku, tak je možné že umřela, taky mi gelovka umřela ze dne na den bez jakéhokoliv varování....
muzes nabijet i obycejnou nabijeckou, ale musis ji vcas odpojit aby se neprehrala a nenafoukla se. jedinej rozdil je ze nabijecky na gelovky si hlidaji stav nabiti baterie a pak se automaticky vypnou, nebo prejdou na udrzovaci napeti.
Napsal: stř led 03, 2007 21:45:04
od Honza-Zed
MadMax píše:Honza-Zed píše:Gelovou nabíječku nemůžeš nabíjet pomocí klasické nabíječky, ale jen nabíječky k tomu určené...
Pokud tam máš gelovku, tak je možné že umřela, taky mi gelovka umřela ze dne na den bez jakéhokoliv varování....
muzes nabijet i obycejnou nabijeckou, ale musis ji vcas odpojit aby se neprehrala a nenafoukla se. jedinej rozdil je ze nabijecky na gelovky si hlidaji stav nabiti baterie a pak se automaticky vypnou, nebo prejdou na udrzovaci napeti.
Sice tomu až tak nerozumím, ale speciálně jsem se na toto ptal několika lidí a vždy mi řekli že to není vhodné....
Navíc mluvím z vlastní zkušenosti, kdy jsem takhle jednu gelovku odrovnal....
Napsal: stř led 03, 2007 21:48:20
od BOB
Honza-Zed píše:MadMax píše:Honza-Zed píše:Gelovou nabíječku nemůžeš nabíjet pomocí klasické nabíječky, ale jen nabíječky k tomu určené...
Pokud tam máš gelovku, tak je možné že umřela, taky mi gelovka umřela ze dne na den bez jakéhokoliv varování....
muzes nabijet i obycejnou nabijeckou, ale musis ji vcas odpojit aby se neprehrala a nenafoukla se. jedinej rozdil je ze nabijecky na gelovky si hlidaji stav nabiti baterie a pak se automaticky vypnou, nebo prejdou na udrzovaci napeti.
Sice tomu až tak nerozumím, ale speciálně jsem se na toto ptal několika lidí a vždy mi řekli že to není vhodné....
Navíc mluvím z vlastní zkušenosti, kdy jsem takhle jednu gelovku odrovnal....
Ja zase muzu z vlastni zkusenosti rict, ze to me gelovce neudelalo nic krome nabiti.
Napsal: stř led 03, 2007 21:51:02
od MadMax
porad je to ale jen olovenej akumulator, takze nabijet ale neprebijet. uz to tak praktikuju par let a pohoda. ale pohodlnejsi to je s nabijeckou na gelovky, to jo. proste pripojis a uz se nestaras..
Napsal: čtv led 04, 2007 00:57:26
od ZX--7R
Tak ted sem z toho jelen. muzes/nemuzes

A když muzu,tak kolik je dost,abych ji neodrovnal?

Napsal: čtv led 04, 2007 02:01:00
od MiMoZa
No mě kámoš co opravuje mota už pár let říkal,že gelovky se musej nabíjet pouze nabíječkou která dává trvale stejný proud...ale proč,to se mě neptejte

Napsal: čtv led 04, 2007 02:47:24
od jaris
no tak to bude baterkou, kdyz se ti po opokusu o start uz pak ani nerozsviti kontrolky. Sjed si do Mladyho, tam hned jak mines dopravni podnik, za kolejema v pravo. Prodavaj auto a moto baterie. Starou ti tam zmeri a reknou ti co a jak. Pokud nema ani 12,6V po nabiti, jak pises,tak bych nic neresil a koupil novou. Prodaj ti tam rovnou nabitou a pripravenou, maj tam baterky snad na vsechny moto. Gelovku muzes nabijet klasickou nabijeckou, ale jakmile je nabita musis ji ihned vypnout.Poznas to podle napeti po odpojeni nabijecky, nevim myslim ze to je neco okolo 13-14V, na netu to nekde urcite bude. jinak se ti baterka nafoukne, protoze vznikajici plyny nemaji kam unikat.Jeste by si urcite nemel nabijet zadnou baterku vetsim proudem,nez je 1/10 kapacity. Cim mensi proud, tim pro baterku lepe.