Stránka 1 z 4
ZX 10
Napsal: pon pro 18, 2006 11:19:36
od vD
Zdar Kawáci,nemáte někdo servisní příručku na starou ZX 10(r.v.89)?Dávám jí ted dohromady a nejsem moc moudrej ze zadního tlumiče.Dík

Napsal: pon pro 18, 2006 15:17:07
od GEORG
sorry, budu asi OT, ale desítka se dělala v 89 roce???
G.
Napsal: pon pro 18, 2006 15:48:31
od Elvis.
Jo dělala... a i dřív myslim.... pak mela nějakou dobu pauzu a ted se dela zas... Koukni na
www.bikepics.com Tam máš fotečky i tý starý
Napsal: pon pro 18, 2006 16:02:31
od NRG
Je to předchůdkyně mé ZZ-R, stejně jako potom ona to byla ve své době nejrychlejší motorka světa. Vycházela z GPZ 1000RX. Celým jménem je Kawasaki ZX-10 Tomcat - je to americkej styl označování Kawy (moje je po americku ZX-11 Ninja), evropskej název neměla. Vyráběla se tuším jenom dva roky (1988-1990), v 90. roce přišla první verze ZZ-R 1100.
Napsal: pon pro 18, 2006 16:04:28
od NRG
A takhle vypadá:

Napsal: pon pro 18, 2006 16:10:34
od Jana Kawa
Výborně NRG, máš za 1

Napsal: pon pro 18, 2006 16:20:11
od GEORG
tak to čumím, ty americký označení znám, ale že se to dělalo i v litru, to sem nevěděl.
Zase o něco chytřejší
G.
Napsal: pon pro 18, 2006 19:14:56
od Lech
NRG píše:Je to předchůdkyně mé ZZ-R, stejně jako potom ona to byla ve své době nejrychlejší motorka světa. Vycházela z GPZ 1000RX. Celým jménem je Kawasaki ZX-10 Tomcat - je to americkej styl označování Kawy (moje je po americku ZX-11 Ninja), evropskej název neměla. Vyráběla se tuším jenom dva roky (1988-1990), v 90. roce přišla první verze ZZ-R 1100.
No tuto ZX-10 jsem chtěl kupovat před třemi léty.Něž mi vypršela 6-týdení lhůta na vybrání peněz z účtu.To mělo být v pondělí,tak předcházející čvrtek mi borec napsal SMS že ju prodal.

Cena tehdá byla 50 000,- No a já teda abych něco koupil když už jsem měl ty peníze,tak jsem koupil tu co teď mám.Co já vím tak se prodávala asi ty dva až tři roky v Evropě pod názvem ZX-10.(Tomcat byl pro ameriku přívlastek)Byla to první Kawasaki s Deltaboxem rámem.Celkově byla ale těžší než GPX 1000 RX.Obě mašiny se ale moc neprosadili,neboť nastoupila famozní na tu dobu a nejlepší(nejrychlejší a nejsilnější v Japonsku-tudíž i na světě

) ZZR 1100.

Ovšem dlouho se držela na Evropském trhu GPZ 900 R.Která se prodávala od roku 1984 minimálně 10 let a tuším v Japonsku dokonce devadesátejch let!!Jo to byla a je motorka (GPZ 900 R) která mě v té době nástupu na trh učarovala a tímto mě upoutala jako fanouška KAWASAKI.

Jo tak to už musím být teda starej..viďte?

Napsal: pon pro 18, 2006 19:22:30
od čoud
To ne, zas tak moc starej nee, me taky upoutala ke znacce prave 900Rko - film meho mladi TOPGUN...

Napsal: pon pro 18, 2006 20:31:36
od DoktorZRX
No jó,ale nevidím tady odpověď na ten tlumič

Co ti s ním není jasný

hledal jsem..
Napsal: pon pro 18, 2006 23:30:29
od Lech
Re: hledal jsem..
Napsal: pon pro 18, 2006 23:49:04
od BOB
dík moc!!! Jednou jsem na tu stranku narazil a pak uz jsem ji ani zaboha nemohl najit.

a nenašel jsem...
Napsal: úte pro 19, 2006 00:42:00
od Lech
Napsal: úte pro 19, 2006 15:18:28
od NRG
Ano, jak říká Lech
famozní na tu dobu a nejlepší(nejrychlejší a nejsilnější v Japonsku-tudíž i na světě ) ZZR 1100. Není nad autobusy

Sorry za OT, ale nedalo mi to

Napsal: stř pro 20, 2006 13:44:46
od vD
No,díky všem,ale tyhle stránky už jsem prolez a problém je v tom,že ZX se od ZZ-R v lecčems liší,a největší problém je právě ten zadní tlumič,neb je vzduchový,tlakovatelný a hlavně štelovací takovým kolečkem.co je připevněn k rámu.A protože to štelování nefunguje,já nevím hodnoty na kolik se ten krám hustí,taksháním příručku,jenže všechny jsou na ZZR a to už má klasický tlumič(vím to,měl jsem dvě).Jen tak mimochodem,trochu jsem ho předělal

