Stránka 3 z 4

Re: Paterak

Napsal: ned úno 26, 2012 22:31:41
od Bury
Jj to je jasný, to jde spíš tak nějak o ten pocit, že tam je něco aspoň v rámci mezi dobrého. Díky za info :wink:

Re: Paterak

Napsal: pon úno 27, 2012 22:17:03
od špagin
Osobně mám variantu č.2 tedy KNOX Aegis a za mě 1+ :wink: Je tenkej, lehkej, sedí a ani o něm nevíš, potit se budeš vždy, ale neni to uplně tak strašné když máš moiru...

Jinak sem dřív řešil hodně ty levely a je to tak nějak takhle (o level 1 ani mluvit nebudu)...testy se dělají s 50 kilovým závížím a už nevim z jaké výšky. Limit energie která projde páteřákem (nárazová energie je kolem 50kN) je pro level 2 9kN, ale jak jsi psal ty 4,5kN tak to je maximální zatížení, které by mělo vydržet tělo nebo páteř...už si to přesně nepamatuji, ale ty čísla mi nějak uvízli v hlavě. Jak psali chlapy chtělo by to vyzkoušet a který padne, ale já sem nakonec zvolil KNOX, protože je už ověřený (přemýšlel jsem právě o té 3. variantě).

Re: Paterak

Napsal: úte úno 28, 2012 12:07:55
od Bury
Ahaaa, díky za odpověď, hned jsem chytřejší :wink: Takže síla pro level 2 je 9kN tu musí splnit všichni... V tom případě mě možná víc než ten KNOX láká ten 3 co má tu udávanou sílu 3,7kN což by teda bylo velmi dobré, ale záleží jestli už to pak má nějakej význam, když level dva má 9kN. No jako ve výsledku je to tak, že tenhle týden zajedu do MTT Brno, kde by oba měli mít a vezmu ten, kterej mě bude líp sedět pod kombou a budu z něj mít lepčí pocit. Člověk na tom asik zas tak nic nenamyslí, kvalitní jsou snad oba a pořád to přebírat tak nějak už je k zbláznění :rolleyes: Jak se v otm pořád hnípám, tak už sem začal uvažovat rovnou o vestě s páteřákem, což by bylo zase o fous lepčí, jenže to by se v tom člověk mohl kafrat pořád. Už to chce jaro a jezdit a ne namejšlet blbiny :lol:

Re: Paterak

Napsal: úte úno 28, 2012 15:13:11
od špagin
Přesně, v zimě člověk blbne :axe: Já teda jezdim celou tuhle zimu nezimu...dá se to vcelku, aby se člověk vyvětral a plánuju už na mašině do Brna na Motosalon, tak snad to vyjde...sry za OT :roll:

Re: Paterak

Napsal: stř úno 29, 2012 10:05:54
od Bury
Takže konec blbnutí, včera jsem zajel do MTT Brno a vyzkoušel jak Knox tak ten Tryonic a když to dám tak nějak dokupy, kdyby případně někdo váhal taky...Tryonic tam mají teďka za super peníz 2tis, to jen na okraj, je homologovanej i do -20°C a prej ho používá rakouská lyžařská repre :lol: Je bytelnej a věřím, že vydrží, sedí mě jako 190cm vysokému jedinci pěkně, ALE důvod pryč jsem nakonec vzal KNOX je ten, že sice píšou, že Tryonic je rozšířenej v oblasti lopatek, což je ale díky tomu, že ten hlavní zádovej pás je užší tak i šířka rozšíření u lopatek je pořád menší než u toho KNOXE. Jinými slovy, Knox po přiložení páteřáku má širší plochu a tedy má větší rozsah ochrany. Druhým důvodem bylo, že Knox je o poznání tenčí a opravdu se dá říct, že o něm po chvilce nevíte, neříkám že ten Tryonic je ňákej tlustej ale rozdíl tam je. A jako třetí důvod uvedu ochranu ledvin u Knoxe pomocí takovejch bazmeků naboku a dále mnohel lepčí nastavení upínacích pásků a popruhů, tedy lepčí přizpůsobení při nošení a upěvnění. Takže tak.. konec referencí a x hodinového hledání... KNOX je doma :D

Re: Paterak

Napsal: čtv bře 01, 2012 20:54:50
od matt
Bury píše:Takže konec blbnutí, včera jsem zajel do MTT Brno a vyzkoušel jak Knox tak ten Tryonic a když to dám tak nějak dokupy, kdyby případně někdo váhal taky...Tryonic tam mají teďka za super peníz 2tis, to jen na okraj, je homologovanej i do -20°C a prej ho používá rakouská lyžařská repre :lol: Je bytelnej a věřím, že vydrží, sedí mě jako 190cm vysokému jedinci pěkně, ALE důvod pryč jsem nakonec vzal KNOX je ten, že sice píšou, že Tryonic je rozšířenej v oblasti lopatek, což je ale díky tomu, že ten hlavní zádovej pás je užší tak i šířka rozšíření u lopatek je pořád menší než u toho KNOXE. Jinými slovy, Knox po přiložení páteřáku má širší plochu a tedy má větší rozsah ochrany. Druhým důvodem bylo, že Knox je o poznání tenčí a opravdu se dá říct, že o něm po chvilce nevíte, neříkám že ten Tryonic je ňákej tlustej ale rozdíl tam je. A jako třetí důvod uvedu ochranu ledvin u Knoxe pomocí takovejch bazmeků naboku a dále mnohel lepčí nastavení upínacích pásků a popruhů, tedy lepčí přizpůsobení při nošení a upěvnění. Takže tak.. konec referencí a x hodinového hledání... KNOX je doma :D
no taky o necem uvazuji tak az se pojedem v zr projet tak se kouknu

Re: Paterak

Napsal: čtv bře 01, 2012 21:03:46
od Bury
Jj tak to každo můžeš, to je jasná věc na vlastní oči je to jiný naž na netu. Ale kdybys jo chtěl, tak ten Tryonic za tu dvojku je hodně dobrá cena, třeba by ti vyhovoval, jinak ten KNOX je myslim jistota. :wink:

Re: Paterak

Napsal: čtv bře 01, 2012 21:35:26
od matt
no prave mam taky tech 190cm tak me to zaujalo vis co:D

Re: Paterak

Napsal: čtv bře 01, 2012 23:40:46
od Bury
Joo takže taky vyšší jedinec :lol: Hele a když sme u toho, máš na motce s tohle vejškou jíný plexi, nebo sériovka??? Na mě dost fouká, takže uvažuju o změně, nebo takhle, změna bude určitě jen nevím po jakém šáhnout, jeslti race, nebo cestovní a jestli MRA nebo PUIG případně jiné...prostě aby to fungovalo a nebylo to ještě horší :axe:

Re: Paterak

Napsal: pát bře 02, 2012 10:58:11
od špagin
Tak já 185 cm, sice to neni 190, ale taky sem na motorku vcelku vysokej...s orig plexi se moc nedalo jezdit, hlavně mi překáželo při pohledu na budíky, kdy mi je přesně v půlce rozdělilo a bylo houby vidět. Ted mam od F.Fabbri racing (doublebouble) a je to pohoda, když člověk zalehne tak na něj fakt nefouká a ani při menším zalehnutím třeba do zatáček...

Re: Paterak

Napsal: pát bře 02, 2012 12:13:53
od Bury
TO je něco z Ebay, u nás sem tule značku jeětě neviděl... A pociťuješ rozdíl i než zalehneš? Tzn. ja kolem +130 začínám cítit jek mě to pere na helmu takže doufám, že když koupím jiné plexi ta třeba do těch 150 to bude v pohodě, někdo říká že i do 200 což se mě nezdá...Ale to je hlavně dáno výškou jezdce předpokládám.

Re: Paterak

Napsal: pát bře 02, 2012 12:42:43
od špagin
Tak jde o to, že já u 150 už sem zalehnutý, ale určitě se to zlepšilo, ten tok vzduchu neni tak silný. Jinak to neni z Ebay, kupoval jsem to snad na aldamoto, nebo RDmoto...už si to moc nepamatuji, ale zpracování super :wink: Rozhodně lepší než originál, který tam je jen na okrasu...ale jde taky o to jak jezdíš jakej máš osobní styl...pokud často zaleháváš tak kup racing, ale pokud spíš kochačka tak touring je lepší.

Re: Paterak

Napsal: pát bře 02, 2012 12:47:06
od KankX
a nebo jezdi autem... jo a nezapomen si zavrit okenka aby netahlo ;-) :lol: :lol: :lol:

Re: Paterak

Napsal: sob bře 03, 2012 00:21:42
od Bury
:D :D Autem jezdím tolik až to hezký není :( A raděj používám klimu,vím že není nad to pouštět hrůzu z otevřenýho okénka a mít muziku pořádně nahlas, aby šeci věděli,že jede pořádnej hustokrutopřísnej tuner v ochcávce :finga: :axe: :butthead: ne ptám se, protože nemám možnost si to okusit u jinejch motorek jaké plexi, tak se ptám abych nekoupil něco a neleželo to pak v garáži, páč to bude k h... :wink:

Re: Paterak

Napsal: sob bře 03, 2012 11:36:09
od matt
no mam zvyseny ale ta ochrana je hrozna ale uz sem si zvykl proste zlata stara sestka.jj na budiky bych taky nevidel.