Stránka 7 z 20

Re: W800

Napsal: pát kvě 20, 2011 06:59:01
od ZRX 1984
KankX píše:
ZRX 1984 píše:Přece bys nenapsal, že sis koupil m.dku :-)
to bych fakt nenapsal... a vis proc?

...protoze bych si nikdy nekoupil auto nebo motorku aniz bych si na ni nenajezdil peknych "nejlepe stovek" zkusebnich KM... takze me to po koupi nemuze nijak vyrazne prekvapit, tedy pokud by to nebyla ojetina kde bych zacal odkryvat jeden problem za druhym...

A vo tom to je

Re: W800

Napsal: pát kvě 20, 2011 07:50:05
od Zdrahy
Jak motorka, tak i fotka je parádní :wink:

Re: W800

Napsal: pát kvě 20, 2011 08:18:46
od KankX
tequila píše:To je opravdu pěkná fotka. Ta je focená tim PENem
montaz to neni a foceno je to PENem... barvicky a kontrast upraven v PS ;-)

Re: W800

Napsal: pát kvě 20, 2011 08:35:28
od tequila
Fakt parada. vypada to jakoby jsi vzal údolí Babičky
z (knížky) a prsknul do něj Wéčko ze (showroomu) :D

Re: W800

Napsal: pát kvě 20, 2011 08:50:15
od KankX
tequila píše:Fakt parada. vypada to jakoby jsi vzal údolí Babičky
z (knížky) a prsknul do něj Wéčko ze (showroomu) :D
ne ne... to je u nas v Dubi za barakem :-)

Re: W800

Napsal: pát kvě 20, 2011 09:27:19
od Dovi
 
Díky moc vám všem za vlídné přijetí! :)
 

Re: W800

Napsal: pát kvě 20, 2011 09:44:14
od Dovi
KankX píše:jedna fotka z dnesniho dne ;-) z podhuri... v Krusnych horach uz prselo
Máš fotografický oko, obě Tvý fotky jsou moc pěkný.

Ty Tvoje dvě krásný kočky spolu (čtv kvě 12, 2011 22:58:28), to by mohlo být klidně reklamní foto od profíka.

A ta včerejší fotka (čtv kvě 19, 2011 22:49:53) je jak z pohádky, a čiší z ní klid, pohoda a navozuje soulad přírody a techniky.
 

Re: W800

Napsal: pát kvě 20, 2011 09:58:53
od tequila
A dost chválení. Tak dobrej zase neni. :D :D :D

Re: W800

Napsal: pát kvě 20, 2011 11:10:55
od MARTY
tequila píše:A dost chválení. Tak dobrej zase neni. :D :D :D
je hodne dobrej a v detailech si vsimne veci pred vyfocenim tak predvidave ze my laici tohle postrehnem az kdyz cumime jak zjara.....
ale jinak se chvalit nic nesmi bo pak otravuje s vyzaduje chvaleni imrvere..clovek by Ho nekdy zabil ale nejde ho nemilovat.. :lol:

Re: W800

Napsal: pát kvě 20, 2011 13:37:08
od Dovi
KankX píše:W800 je neskutecne uzasne ovladatelna motorka... radost se s ni projet zatackama kochaci rychlosti. To nema s mastodontem typu VN (a to dokonce ani s VN900) vubec nic spolecneho. Z VN na W je to jako presednuti z neohrabaneho tanku na kvrdlavou kolobezku ;-)

Mozna vam tady pak napisu nejake postrehy... ale vicemene to jede presne tak jak to vypada :lol:
Ahoj,

jestli jsem to pochopil správně, tak ta decentně zelenkavá krasavice Ti říká pane a už se s ní trochu sbližuješ... :wink:

Zdá se mi podle toho, co jsem o W800 zjistil z prospektů a fotek výrobce a podle různých videí, že by to mohl být poctivě udělaný, neošizený stroj.
Mám ho ve výhledu a ten výběr mi usnadňuje i můj spíše kochací způsob jízdy - i s velkým boxerem jezdím na dnešní poměry spíš pomalu a opatrně, s nikým nesoutěžím, nikam nespěchám a za ničím se nehoním. Rychlost mi asi i proto vlastně skoro nic neříká, ale o to víc mám radost z jízdy pěknou krajinou. Po okreskách a pododobně, a kochám se skoro jako pan doktor z Vesničky mé střediskové, ale zatím Bohu díky bez těch jeho karambolů.

Myslím, že by mi ta W800 velmi vyhovovala jak svou koncepcí a retro vzhledem, tak třeba i tím svým pomaloběžným a vzduchem chlazeným motorem - maximum krouťáku píše výrobce už ve 2.500 ot/min. A na jednom videu na youtube jsem viděl záznam z brzdy a křivka krouticího momentu byla skoro plochá už od cca 2 tisíce otáček. A extrapolací bych odhadoval, že možná ani při 1500 ot/min by nemuselo docházet k podtáčení - myšleno při klidné jízdě po rovině ustálenou rychlostí, ne do kopce a ještě v plné náloži.

Prosím Tě, všimnul sis toho údajného zátahu už odspodu? Jak bys tu mašinu hodnotil i podle motoru?
A celkově - myslím vyvážeností a kvalitou použitých materiálů i provedením (dílenským zpracováním)?

Co třeba zdánlivé drobnosti jako sedlo, blatníky, blinkry a jejich uchycení, snadnost nebo naopak obtížnost výměny žárovek v nouzi někde na cestě - i v hlavním světlometu a v koncovém světle. Praktičnost i případná nepraktičnost různých použitých řešení, úložné prostory a jejich dostupnost a ochrana před vodou atd.

Budu moc rád, když si třeba i časem najdeš trochu času a podělíš se co nejvíc o své dojmy. Zajímají mě i drobné detaily a jakékoliv subjektivní postřehy a dojmy. Prostě cokoliv, co by pravděpodobně zajímalo dříve i Tebe, kdybys byl v roli potenciálního vážného zájemce nebo už rovnou kupujícího.

Věřím, že nejsem sám, kdo by se chtěl dozvědět o tom krásném stroji víc než jen co se píše v PR materiálech výrobce.

Upřímné díky už předem za ochotu, Tvůj čas a za cenné informace z první ruky.
 

Re: W800

Napsal: pát kvě 20, 2011 14:07:12
od KankX
Dovi píše: ...pomaloběžným a vzduchem chlazeným motorem - maximum krouťáku píše výrobce už ve 2.500 ot/min. A na jednom videu na youtube jsem viděl záznam z brzdy a křivka krouticího momentu byla skoro plochá už od cca 2 tisíce otáček. A extrapolací bych odhadoval, že možná ani při 1500 ot/min by nemuselo docházet k podtáčení - myšleno při klidné jízdě po rovině ustálenou rychlostí, ne do kopce a ještě v plné náloži.

Prosím Tě, všimnul sis toho údajného zátahu už odspodu? Jak bys tu mašinu hodnotil i podle motoru?
na vsechno ti hned neodpovim, ale postupne urcite ano :-)
Najezdil jsem par set km na zajete W800 a ted par stovek na funglovce. Motor u obou taha pekne od spodu a na kochacku snad ani nemuze byt lepsi motocykl. Bez skubani a protestu dokaze zrychlovat i od tech 1500ot na 5 rychl. st., ale tak nejak mi te motorky bylo trochu lito. Na 5 rychl. dokaze jet 50km/h (z hlavy nevim otacky ale tak kolem 1700) takze se na tom vlastne nemusi vubec radit ;-) Nejvetsi vibrace ma kolem 3tis.ot. (asi 100km/h), u te nove bych rekl ze jsou mensi jak u te zajete, ale mozna je to tim ze jsem si uz zvykl. Na volnobeh maji vyfuky pekny zvuk, za jizdy je W800 velice tiche, coz me osobne prave na ty kochacky narame vyhovuje.

Doraz na nejaky sraz a muzem o ni dlouho pokecat... to psani me nici ;-)

Re: W800

Napsal: ned kvě 22, 2011 00:45:19
od KankX
W800 se zapadem slunce :-)

Re: W800

Napsal: ned kvě 22, 2011 06:40:22
od Dovi
 
KankX píše:W800 se zapadem slunce :-)
  P R O V O K A T É R E !   :rolleyes:
 

Re: W800

Napsal: ned kvě 22, 2011 07:16:25
od Dovi
 
KankX píše:
Dovi píše: ...pomaloběžným a vzduchem chlazeným motorem - maximum krouťáku píše výrobce už ve 2.500 ot/min. A na jednom videu na youtube jsem viděl záznam z brzdy a křivka krouticího momentu byla skoro plochá už od cca 2 tisíce otáček. A extrapolací bych odhadoval, že možná ani při 1500 ot/min by nemuselo docházet k podtáčení - myšleno při klidné jízdě po rovině ustálenou rychlostí, ne do kopce a ještě v plné náloži.

Prosím Tě, všimnul sis toho údajného zátahu už odspodu? Jak bys tu mašinu hodnotil i podle motoru?
na vsechno ti hned neodpovim, ale postupne urcite ano :-)
Najezdil jsem par set km na zajete W800 a ted par stovek na funglovce. Motor u obou taha pekne od spodu a na kochacku snad ani nemuze byt lepsi motocykl. Bez skubani a protestu dokaze zrychlovat i od tech 1500ot na 5 rychl. st., ale tak nejak mi te motorky bylo trochu lito. Na 5 rychl. dokaze jet 50km/h (z hlavy nevim otacky ale tak kolem 1700) takze se na tom vlastne nemusi vubec radit ;-) Nejvetsi vibrace ma kolem 3tis.ot. (asi 100km/h), u te nove bych rekl ze jsou mensi jak u te zajete, ale mozna je to tim ze jsem si uz zvykl. Na volnobeh maji vyfuky pekny zvuk, za jizdy je W800 velice tiche, coz me osobne prave na ty kochacky narame vyhovuje.

Doraz na nejaky sraz a muzem o ni dlouho pokecat... to psani me nici ;-)
Děkuju i za to :wink:

  
A jestli se mi to hned napoprvé podaří, zkusím přiložit ten již avizovaný záznam z brzdy.

Je to fantazie, připomíná to dieselový motor - velmi plochá křivka se zátahem už skoro od volnoběhu.
Ale oproti typickému detoňáku je ten motor velmi pružný, se skoro dvojnásobným rozsahem otáček...

Re: W800

Napsal: ned kvě 22, 2011 07:22:15
od Dovi
 
Dovi píše: ...pomaloběžným a vzduchem chlazeným motorem - maximum krouťáku píše výrobce už ve 2.500 ot/min. A na jednom videu na youtube jsem viděl záznam z brzdy a křivka krouticího momentu byla skoro plochá už od cca 2 tisíce otáček. A extrapolací bych odhadoval, že možná ani při 1500 ot/min by nemuselo docházet k podtáčení - myšleno při klidné jízdě po rovině ustálenou rychlostí, ne do kopce a ještě v plné náloži.
Tady je to video s W800 na brzdě:

Kawasaki W800 Prüfstand Video

http://www.youtube.com/watch?v=aCJ8iXRf ... re=related

 
EDITACE 25.5.2011 v cca 17:56 - doplnění obrázku s náhledem videa