Stránka 7 z 367
Re: RAM NA KUFRY
Napsal: sob úno 27, 2010 11:57:24
od KankX
tequila píše:Zdarec lidicky. Mam moznost za 2000,- koiupit ram na kufry.
Pise tam ze je na jedenactku. Nevite nekdo jestli to ma stejny
rozmery i na 12tku? Pujde tam namontovat?P.S. je ta cena OK?

12 i 11 by mely byt totozne... jinak to vypada jako origo nosic co dodavala Kawasaki, ale chybi mi tam ty bocni bazmeky na kufry... na ten zadni musis namontovat samozrejme jeste plotnu pokud tam budes chtit vozit Top Case. Pokud chces nosic jen na zadni kufr, pak bych dal osobne prednost nosici i s plotnou treba od Kappy dohromady to stoji nove cca 1900,-
obrazek origo nosice od Kawasaki

Napsal: sob úno 27, 2010 13:20:42
od Zephyre-Rex
MMKS píše:malé varování pro majitele ZRX11. Dneska jsem zkoušel padáky Fehling a bohužel jsem zjistil, že i když jsou všude inzerované na ZRX1100/1200 tak jen na stránkách Fehling.de lze dočíst, že na
některé modely 11ek nepasují, kvůli uchycení hadice chladiče. Hádejte jaký mám model

.
Tak to je pešek, naštěstí mám slíbeno od svého mekánika vyrobu vlastních, už mi je dělal na zephyrovi
tequila píše:Zdarec lidicky. Mam moznost za 2000,- koiupit ram na kufry.
Pise tam ze je na jedenactku. Nevite nekdo jestli to ma stejny
rozmery i na 12tku? Pujde tam namontovat?P.S. je ta cena OK?

ten mám a jsem max spokojenej, je umístěn místo madel vzadu, takže pokud jsou stejný madla na 1200 půjde tam ale jestli jsem ti zrovna pomohl o tom pochybuji

snad to tu půjde vidět. Cena se mi zdá dost mastná ale na druhou stranu je to dost robustní a bezproblémové, pokud je k tomu original kufr (givi) plotnu nepotřebuješ, protože se nasazuje v předu na rolničky a vzadu se zaklapne do zobanu.

Napsal: sob úno 27, 2010 15:30:09
od MARTY
se tady vsichni vybavujete naradim na veterany jako by jste nekam jeli daleko ???kazdej drzak na 4 kufry....kam jedete vsichni ???,

Napsal: sob úno 27, 2010 17:10:13
od MMKS
blíží se začátek sezony a tak si říkám, že třeba tuto už...Je těžké dát koleno na ZRX a kolik vás ho už dalo? Vím, že to není ukazatel jezdeckého umění, vím, že patří na okruh a ne na silnici atd. atd., ale přesto.
Už několikrát jsem si škrtl špičkou boty ( a to už si dávám bacha a jezdím na špičkách), ale když se podívám, tak prostě koleno je od silnice hooodně daleko (možná že jen naštěstí, možná by následoval loket, ramono, hlava v opakovaném pořadí). Je to špatným posezem, nebo je ten náklon ještě pořád malý - myslím případ, špička jo, koleno ne. Přitom s mou výškou, bych ty kolena měl tahat po zemi snad i na rovince. Zadní gumy sjeté tak 1cm od kraje, to je asi furt málo co?
Napsal: sob úno 27, 2010 17:38:03
od Zephyre-Rex
MMKS píše:blíží se začátek sezony a tak si říkám, že třeba tuto už...Je těžké dát koleno na ZRX a kolik vás ho už dalo? Vím, že to není ukazatel jezdeckého umění, vím, že patří na okruh a ne na silnici atd. atd., ale přesto.
Už několikrát jsem si škrtl špičkou boty ( a to už si dávám bacha a jezdím na špičkách), ale když se podívám, tak prostě koleno je od silnice hooodně daleko (možná že jen naštěstí, možná by následoval loket, ramono, hlava v opakovaném pořadí). Je to špatným posezem, nebo je ten náklon ještě pořád malý - myslím případ, špička jo, koleno ne. Přitom s mou výškou, bych ty kolena měl tahat po zemi snad i na rovince. Zadní gumy sjeté tak 1cm od kraje, to je asi furt málo co?
tak u mě to proběhlo přesně jak popisuješ, špička, koleno, pak pangejt, vyškrábání zpět na silnici, tady už malej hajsáč, překlopka na druhou stranu a tedy i rameno na druhé straně, včetně helmičky, baťůžek jel jen kousek po prdeli a skončil v opačném pangejtu....

ale letos bude mít zefýrka a já si konečně ty kolínka dám tak jak má bejt, protože tak je to spravne...

mě nic, baťůžek zlomený prst, protože se ještě nenaučila padat a Rexík dostal trochu na frak ale jen lehce...
jeden můj obrázek k houfování rexíků

Napsal: sob úno 27, 2010 17:42:45
od KankX
MMKS píše:blíží se začátek sezony a tak si říkám, že třeba tuto už...Je těžké dát koleno na ZRX a kolik vás ho už dalo? Vím, že to není ukazatel jezdeckého umění, vím, že patří na okruh a ne na silnici atd. atd., ale přesto.
Už několikrát jsem si škrtl špičkou boty ( a to už si dávám bacha a jezdím na špičkách), ale když se podívám, tak prostě koleno je od silnice hooodně daleko (možná že jen naštěstí, možná by následoval loket, ramono, hlava v opakovaném pořadí). Je to špatným posezem, nebo je ten náklon ještě pořád malý - myslím případ, špička jo, koleno ne. Přitom s mou výškou, bych ty kolena měl tahat po zemi snad i na rovince. Zadní gumy sjeté tak 1cm od kraje, to je asi furt málo co?
...kazda pneumatika ma trosku jiny tvar a tak i vzdalenost sjeti od kraje pneu muze byt ruzna... na pneu co jsem jezdil, jsem mel snad mimo BT021 jete vsechny az do kraje. Myslim si vsak ze neni dulezite mit sjete pneu do kraje jako spis dobry pocit z jizdy, nac delat neco z ceho nemas dobry pocit, nedej boze by to smrdelo nejakym pruserem... Koleno na zem samozrejme nedas v normalnim posezu, musis vysednout a vystrcit koleno dopredu, je to ale jen paradicka, na normalni silnici to nema smysl... muj nazor, tak mi ho neberte, prosim

Napsal: sob úno 27, 2010 18:40:54
od tequila
Hezky. tak to zz jsem se lek ze jsou vsichni magori. kazdej mi rika ze to musim taky dat na rexovi ale kdyz me se nejak dolu nechce.
Tak jsem rad ze nekdo ma podobny nazor a propo. Se vratim zpet k technickym vecem. drzak na kufry je teda vyrizeny. ale tak me
napada v patek jsem zkousel nakopnout mrchu po zime. nejdriv se ji nechtelo tak jsem vypustil karbce ale na dva posledni uz jsem
nemel tak dlouhej nastavec abych se tam dostal. tak ty jsem neudelal. Masina naskocila ale jen na 3 valce.ten valec kterej jsem vypustil.
tak si rikam ze jsem asi prelil svicku. jak se k nim dostanu. jeste jsem tuhle masinu nemel rozebranou. Je tam nejaky hacek-musim sundat¨
nadrz?

Napsal: sob úno 27, 2010 19:02:07
od MMKS
jestli myslíš ty dva na levé straně, tak mě pokaždé udivuje, proč nemohli ty šrouby natočit na druhou stranu. Jinak já to řeším humpolácky tak,že imbus ve tvaru "L" strčím do nějaké trubky a chytnu izolačkou, aby se nemohl protáčet a vypadnut. On se o tu kratší stranu zapře (dělám to s takovým svíčákem, co je jen trubka a na druhém konci má díru pro nějakou páku a do té to strčím).
Jako magor ti ke svíčkám musím říct, že nádrž samozřejmě sundat musíš, není v tom žádný problém, když to zvladáne takový lempl jak já. Sundáš sedlo, povolíš ty dva šrouby co drží nádrž. Sundáš z venitlu obě hadičky (nic nepoteče), uchopíš ze spodu nádrž a mírným tahem do zadu/k sedlu a nahoru ji sudnáš, jde to celkém lehce, než ji uplně sundáš tak nahmatáš ze spodu svazek drátků a rozpojíš ho, opět to jde jednoduše. Dáš bacha, aby se ti někam nezakutáleli ty gumové silentbloky co jsou poblíž krku a máš to hotové.
Jinak ke svíčkách, přístup není tak ideální jak jsem si to u naháče představoval. Hlavně 2. a 3. válec zavazí kostra a taky svazek drátů a dost taky hadice chladiče. Já to vyřešil tak, že jsem vzal takový ten klíčák na kloubu s tím "T" držadlem, naměřil jsem si jak je dlouhá ta šachta ke svíčce a ten držák zohnul. Pak jen svíčku povolím a vytáhnu tak, že mám na tyčce nasazenou gumovou hadičku, stejnou jaká je na palivo a do té přesně padne vršek svíčky a tu drží tak, že povolená jde vyšroubovat a vytánout. Stejně je tam i dávám a stačí pak už jen dotáhnout na 1/4 otáčky.
Ke kolenu, není to pro mě alfa a omega, ale umět bych to chtěl. je mě jasné, že pro provoz to ideální není, ale u některých utažených zatáček, mě připadá bezpečnější vysednout a nemusím ji tak moc naklánět., samozřejmě jen v zatáčce, kterou vidím celou a vidím i daleko za ní a vím, že mě tam nic nepojede.
Napsal: sob úno 27, 2010 20:01:59
od MajaZRX
Toliko k Rexímu náklonu

Napsal: sob úno 27, 2010 20:53:06
od Teamgreen
Dneska namontována nová parabola s čirým sklem (dárek k narozeninám od mladých z Ebay) a osazeny páčky od Blackbirda (šlo to opravdu velice snadno) a jsou parádní. Následovala zkouška startu po dlouhé zimě. Baterka točila jako blázen a nic, nic, nic. Když už jsem se chtěl pustit do rozebírání tak šok, já kretén neotevřel sytič

. Páčka k sobě, brnknutí na startér a ...... okamžitě vrčí, co vrčí s novým IXILEM přímo brouká, bzuní, vrní prostě pohádka. Berte to jako odstrašující příklad blbosti.

Napsal: sob úno 27, 2010 20:54:57
od Teamgreen
Napsal: sob úno 27, 2010 20:56:24
od Teamgreen
Omlouvám se BLACKBIKEROVI za ten nesmysl, co jsem napsal výše (Blackbird)
Napsal: sob úno 27, 2010 22:26:57
od Marťyn
MMKS píše:malé varování pro majitele ZRX11. Dneska jsem zkoušel padáky Fehling a bohužel jsem zjistil, že i když jsou všude inzerované na ZRX1100/1200 tak jen na stránkách Fehling.de lze dočíst, že na
některé modely 11ek nepasují, kvůli uchycení hadice chladiče. Hádejte jaký mám model

.
Není třeba věšet hlavu Milane, hadice se odpojí a dá z druhé strany trubky. Na svém Rexovi jsem to taky musel udělat. Bohužel jsem nenašel žádnou na které by to bylo vidět, vyfotit to nemůžu protože nemám motorku doma.
Napsal: sob úno 27, 2010 22:54:13
od tequila
MMKS píše:jestli myslíš ty dva na levé straně, tak mě pokaždé udivuje, proč nemohli ty šrouby natočit na druhou stranu. Jinak já to řeším humpolácky tak,že imbus ve tvaru "L" strčím do nějaké trubky a chytnu izolačkou, aby se nemohl protáčet a vypadnut. On se o tu kratší stranu zapře (dělám to s takovým svíčákem, co je jen trubka a na druhém konci má díru pro nějakou páku a do té to strčím).
Jako magor ti ke svíčkám musím říct, že nádrž samozřejmě sundat musíš, není v tom žádný problém, když to zvladáne takový lempl jak já. Sundáš sedlo, povolíš ty dva šrouby co drží nádrž. Sundáš z venitlu obě hadičky (nic nepoteče), uchopíš ze spodu nádrž a mírným tahem do zadu/k sedlu a nahoru ji sudnáš, jde to celkém lehce, než ji uplně sundáš tak nahmatáš ze spodu svazek drátků a rozpojíš ho, opět to jde jednoduše. Dáš bacha, aby se ti někam nezakutáleli ty gumové silentbloky co jsou poblíž krku a máš to hotové.
Jinak ke svíčkách, přístup není tak ideální jak jsem si to u naháče představoval. Hlavně 2. a 3. válec zavazí kostra a taky svazek drátů a dost taky hadice chladiče. Já to vyřešil tak, že jsem vzal takový ten klíčák na kloubu s tím "T" držadlem, naměřil jsem si jak je dlouhá ta šachta ke svíčce a ten držák zohnul. Pak jen svíčku povolím a vytáhnu tak, že mám na tyčce nasazenou gumovou hadičku, stejnou jaká je na palivo a do té přesně padne vršek svíčky a tu drží tak, že povolená jde vyšroubovat a vytánout. Stejně je tam i dávám a stačí pak už jen dotáhnout na 1/4 otáčky.
Ke kolenu, není to pro mě alfa a omega, ale umět bych to chtěl. je mě jasné, že pro provoz to ideální není, ale u některých utažených zatáček, mě připadá bezpečnější vysednout a nemusím ji tak moc naklánět., samozřejmě jen v zatáčce, kterou vidím celou a vidím i daleko za ní a vím, že mě tam nic nepojede.
no pekne. koukam ze me jeste leccos ceka. tak uvidime jak to dopadne. zkusim ji nahodit jeste zitra a kdyz nic tak se neda nic delat. jde se na to.
Napsal: ned úno 28, 2010 09:38:36
od ZRX 1984
buď v klidu, nech ho odpočnout, nech nabít baterku a pak jen zatáhni za sitič párkrát zatoč stáhni sitič a za chvilku zase, musí si natáhnout benzín, a pak to půjde, někdo používá funkci PRI na kohoutku ale já ne...