Re: PNEUMATIKY
Napsal: stř led 11, 2012 09:15:45
...... a neserte se mi do Rexe. Taky lítá jak raketa (mě to stačí) 

Jasně že ví, dělá na IČO!KankX píše:jeste jinak... na spravne zvolene pneu ti staci dve veci (kdyz pominu rozmer)
1. hmotnostni index
2. rychlostni index
1. 73W = vaha motocyklu do 365kg
2. Y = rychlost 300km/h
Kawasaki udava ze mas mit na ZZR pneu s indexem W = 270km/h. Logicky to neodpovida rychlosti mototcyklu, takze by bylo lepsi mit index Y, ten ale zase nemam v technickem prukazu, tam mam uveden pouze W. A proc ho nemam v technickem prukaze? Protoze se takove pneu nedaji kopupit, proste neexistujou. A ty tvoje zesilene jsou porad jen 73W, takze kde je ten efekt? ....prozradim ti Vikky male tajemstvi, vis co to jsou marketingove triky?
KankX píše:kdyby tomu tak bylo, tak by tam nedavalo Kawasaki z vyroby stejne pneu jako na ostatni (ZX-10, ZX-6) ...myslim ze vyrobci vi nejlepe co si muze dovolit a s cim nechal motorku homologovat. Mas pneu co mas zapsane v TP? Ja jo, tak jsem v klidu a nemusim resit pi*oviny. Spravna pneu na ZZR ma byt 190/50ZR17 73W a tim to hasne...Vikki46 píše:..ja si je nekupuju a zrejme ani nekoupim....jen jsem chtel slyset zda nad tim nekdo taky nepremyslel......no vaha to mas pravdu ze je dost podobna....ale treba REX nema tolik koniku a taky nelita jak raketa....ale jen podle logiky, kdyz spojim u ZZR kg+kW+300km/h....tak ten Halbych me proste nedava klid
....Marty: Halbych nic nerikal o rozplacnuti gumy na "placato"...mluvil ze je ta guma potreba, kdyz se lita k rychlostnim limitum ZZR-ka....ze pak na tu gumu to je velky tlak co se tyce oteroveho momentu ( jestli jsem to pochopil dobre)
SumavaCZ píše:Jasně že ví, dělá na IČO!KankX píše:jeste jinak... na spravne zvolene pneu ti staci dve veci (kdyz pominu rozmer)
1. hmotnostni index
2. rychlostni index
1. 73W = vaha motocyklu do 365kg
2. Y = rychlost 300km/h
Kawasaki udava ze mas mit na ZZR pneu s indexem W = 270km/h. Logicky to neodpovida rychlosti mototcyklu, takze by bylo lepsi mit index Y, ten ale zase nemam v technickem prukazu, tam mam uveden pouze W. A proc ho nemam v technickem prukaze? Protoze se takove pneu nedaji kopupit, proste neexistujou. A ty tvoje zesilene jsou porad jen 73W, takze kde je ten efekt? ....prozradim ti Vikky male tajemstvi, vis co to jsou marketingove triky?![]()
![]()
![]()
Sry, ale to jsem si nemohl odpustit.
Rád bych pomohl, ale vzhledem k tomu, že na ZZR jsou jako příjemný bonus fungl nový Roadsmarty, tak v tomto kole to určitě nebude!tequila píše:Radši pište páry a typy gum k objednání. Musime se dostat alespoň na 15 paru at to ma nejaky smysl
...dik za info.... tedka jsem si uvedomil ze uz 73W jsem daval i na Z-tko...nebo-li ze to ma vetsina pneuKankX píše:jeste jinak... na spravne zvolene pneu ti staci dve veci (kdyz pominu rozmer)
1. hmotnostni index
2. rychlostni index
1. 73W = vaha motocyklu do 365kg
2. Y = rychlost 300km/h
Kawasaki udava ze mas mit na ZZR pneu s indexem W = 270km/h. Logicky to neodpovida rychlosti mototcyklu, takze by bylo lepsi mit index Y, ten ale zase nemam v technickem prukazu, tam mam uveden pouze W. A proc ho nemam v technickem prukaze? Protoze se takove pneu nedaji kopupit, proste neexistujou. A ty tvoje zesilene jsou porad jen 73W, takze kde je ten efekt? ....prozradim ti Vikky male tajemstvi, vis co to jsou marketingove triky?