Stránka 6 z 6
Napsal: ned led 21, 2007 17:58:52
od MiMoZa
6S9 píše: Jsou to kecy! Ochrání Tě něco na okruhu, ale ne v provozuna našich cestách
Jasně že prodejce se ti bude snažit vnutit co nejdražší značky aby vydělal,ale osobně na to mít prostředky,koupím si už z principu vše v te nej kvalitě a nebylo by to ani trochu na nejaký machýrkování....Vážně s tvým názorem ani trochu nesouhlasím....myslím že mnohem více nebezpečí číhá právě na silnici než na okruhu,kde si za 99,999999% případných potíží může jezdec sám,ale na silnici...??? Nejeden z motorkářů to urcite složil zapříciněním někoho jiného aniž by si byl vědom pochybení ze své strany. Už proto nevidím důvod se obklopovat haldou šrotu,který tě ochrání asi tak jako pyžamo,vietnamky a kulich. Kdykoli se muže stat cokoli a proc tomu napomahat tim,že ušetřím 2000Kč na botách,helmě,kombošce.....snad abych měl na lepší lak na rakev či el. křeslo. Netvrdím že to pomuže vždy,ale koupit si třeba na supersporta boty bez kotníkových chrániču jen proto že jsou o 1500Kč lacinější jak to nedávno někdo řešil na motorkarich,to už mi přijde jako velká debili*a
Napsal: ned led 21, 2007 18:13:45
od čoud
Dreamer = souhlas, je to tak ...

Napsal: ned led 21, 2007 18:48:37
od Maverick
NAPROSTO

nebojte...
Napsal: ned led 21, 2007 19:31:40
od 666S999
v žabkách, triku s krátkým rukávem, a kraťasech jsem jel naposled v 15ti letech a to je už 31 let...ale přesto tvrdím, že při používání standartní výbavy (kožená kombi s chráničema, kompozit helma, vyztužené boty a rukavice, event páteřák), Vás nejvíc ochrání nejezdit na hraně, být přednasraný Závodník ( zkrátka trochu myslet dopředu a Hlavně čisté hlavně a ŠTĚSTÍ...)
Napsal: ned led 21, 2007 19:43:20
od čoud
Tak jasny - jezdit hlavou je zaklad, ale ve spouste pripadu motorkar za svou nehodu nemuze a nejde ji predejit, takze preferuji prevenci v tzv. "pasivni ochrane" ...
Napsal: pon led 22, 2007 07:30:29
od NRG
No hlavně na okruhu jsou trochu jiný typy pádů než v provozu - na okruhu se většinou člověk sklouzne a podře, ale nic vážnýho se nestane, ale těžko to třeba flákne hlavou do stromu nebo do auta. Takže do provozu plně souhlasím s co možná maximální ochranou, rizikovej faktor je tam mnohem větší než na okruhu.
Napsal: pon led 22, 2007 08:00:09
od Kamil Pitt
On je lepší pocit, říkat si , že jsem pro to udělal maximum, než si potom vyčítat že jsem měl dát o korunu víc.