
Kawasaki Ninja 250R ´08- chcem vediet vsetko
- Veronica20
- Příspěvky: 22
- Registrován: čtv srp 21, 2008 15:48:27
- Bydliště: Dobruška
- Kontaktovat uživatele:
Máš super obleček..už se taky rozhlížím po něčem....po něčem zelenémmaxim87 píše:Konecne dalsi do rodiny 250tkaru.Veronica20 píše:No prdítko to je, ale já jsem zatím max. spokojená!!! Jak jí máš dlouho ty?? a můžu se zeptat na to zajíždění a otáčky?? Totiž Havrda mi říkal, že po 200km můžu normálně vytáčet na těch 5000ot. ale v manuálu píšíš do 800km více jak 4000ot. ne! tak se chci zeptat, když máš stejný stroj, jak si to zajížděl?? Já mám najeto 250km ted a jsem z toho celá nesvá..už jsem teda jela na těch 5000, když mi padla ta první dvoustovka km, ale jen radši chvíli.Frki píše:Hehe, tak nakonec teda taky gratuluju, a hlavne se pripojuju k pozvani na Mlynky.
Na 99% jedu taky, takze 2x 250 by tam urcite nebyla na skodu.![]()
Nechci tam mit tohle prditko mit sam.Gratuluju.
Ja tu svou zajizdel dle rad Halbicha..Do 600km tak do tech 6 000 a od 600 do prvni garancky do tech 8 000.Kazdopadne jak rika frki, bylo mi porazeno radit, radit a radit..Zastavovat, rozjizdet se. Na garancce mi nijak nevynadali.Ted mam najeto 3200km a litame jak sileny.
To jsme my:


Ninja 250R - 08... VAMOS!!!
- Veronica20
- Příspěvky: 22
- Registrován: čtv srp 21, 2008 15:48:27
- Bydliště: Dobruška
- Kontaktovat uživatele:
Pískání :(
Jsem hrozná, ale zase se musím zeptat:? .. Už jsem tady někde koukala, že se tu podobný problém u 250 řešil, ale mě se to stává trochu za jiných okolností.
Totiž, když vypnu motor po ježdění, tak mi žabka tu a tam začně pískat...DOST dlouho to trvá.
Nevím čím to je, ale myslím, že to jde z nádrže ...nejdřív jsem myslela že to dělají tlumiče, ale nemůžu si pomoct a mám pocit, že to povýskávání vychází z nádrže. Normálně jdu třeba kolem ní z garáže ven a ona si píská. Není to moc často, většinou po projížďce, ale stejně mě to zaráží
..jsem na ní jinak moc hodná, nemá si co stěžovat

Totiž, když vypnu motor po ježdění, tak mi žabka tu a tam začně pískat...DOST dlouho to trvá.
Nevím čím to je, ale myslím, že to jde z nádrže ...nejdřív jsem myslela že to dělají tlumiče, ale nemůžu si pomoct a mám pocit, že to povýskávání vychází z nádrže. Normálně jdu třeba kolem ní z garáže ven a ona si píská. Není to moc často, většinou po projížďce, ale stejně mě to zaráží

..jsem na ní jinak moc hodná, nemá si co stěžovat


Ninja 250R - 08... VAMOS!!!
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
To je Kawa!
Můj Rexík si taky pohvízdává...je to podtlakem v nádrži... alespoň víš, že dýchá! Nic se neboj, to Kawy dělaj, aby si z nich ostatní "značkaři" dělali bžundu
!

____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Nevim nevim, ja jsem kupoval slecne v Bikeru helmu ,,Caberg"(uz byla na reklamaci) a kalhoty(zatim dobry)... Nemam tuto firmu v oblibe, ale bohuzel mi nic jineho nezbylo, nez koupit u nich(casova tisen)... Trh je veliky, zkus jeste kouknout do jinych kramu... Vim, maji tam siroky vyber ve vsech velikostech, ale koukni jeste nekam...maxim87 píše:Vyberove rizeni na obleceni nakonec vyhral Bikers Crown.

ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X


Ať tě vozí, kdo tě šuká!
Asi proste nejsem vyvolen pro to mit Kawu.
Jsem na utery objednan do servisu.
Zavady:
- cidlo oleje vypne az po 30ti vterinach po nastartovani (kdyz je to studeny). Cca po 10ti kdyz je motka zahrata..To nevidim jako hlavni problem a hlavni je ze zhasne, ale...
- v motoru to vzdy pri dosazeni 9 000 otacek chrasti..Nejdriv to vzdy blblo jen, kdyz se to vytocilo a pustil se plyn..Ted to blbne uz i kdyz se jede konstantne okolo tech 9 000.
- v prednim kole to cvaka jako kdybych tam mel klacek, ktery tam samozrejme nikde neni...
Jinak z jineho soudku. Kdo dneska k veceru projizdel Brandys nad Labem na krasne zelene sestce?:-)

Jsem na utery objednan do servisu.
Zavady:
- cidlo oleje vypne az po 30ti vterinach po nastartovani (kdyz je to studeny). Cca po 10ti kdyz je motka zahrata..To nevidim jako hlavni problem a hlavni je ze zhasne, ale...
- v motoru to vzdy pri dosazeni 9 000 otacek chrasti..Nejdriv to vzdy blblo jen, kdyz se to vytocilo a pustil se plyn..Ted to blbne uz i kdyz se jede konstantne okolo tech 9 000.
- v prednim kole to cvaka jako kdybych tam mel klacek, ktery tam samozrejme nikde neni...
Jinak z jineho soudku. Kdo dneska k veceru projizdel Brandys nad Labem na krasne zelene sestce?:-)
Ninja 250R (zelená)