Stránka 6 z 15
Napsal: úte úno 12, 2008 18:17:55
od Zdrahy
Neházej ještě flintu do žita - namaž to pořádně nějakým mazadlem na řetěz a nestírej ho, nech ho tam třeba den dva (pořádně navzlíná dovnitř) a potom to hadrem setři, při troše štěstí to přežije - záleží jak dlouho tam ten odrezovač působil..
Napsal: úte úno 12, 2008 20:27:27
od Maverick
ty jo to sou věci - odrezovač a převodovej olej na řetěz

Ne promiň omlouvám se

Napsal: stř úno 13, 2008 09:13:56
od Lech
Maverick píše:ty jo to sou věci - odrezovač a převodovej olej na řetěz

Ne promiň omlouvám se

To jsem se ho chtěl zeptat, že já zase nevím co je to rozvodovej olej.Ale zdá se že Maverick na to kápnul.

Napsal: stř úno 13, 2008 12:18:50
od Vláďa
Až dokončíš anabázi se řetězem, tak se podívej na
WWW.offmoto.cz.
Tam jsou manuály na skoro všechny KAWASAKI, i na ZX6.
Napsal: stř úno 13, 2008 16:25:44
od Kosta
Tak jsem si koupil primo sprej na mazani retezu na motorky ... promazal sem to peclive a sprejem sem nesetril.
Tak ted sudte...

[/img]
Napsal: stř úno 13, 2008 16:27:25
od Kosta
Vláďa píše:Až dokončíš anabázi se řetězem, tak se podívej na
WWW.offmoto.cz.
Tam jsou manuály na skoro všechny KAWASAKI, i na ZX6.
stahl sem si to ,ale jak sem to chtel otevrit tak mí acrobat zahlasil chybu typu ,,that file is damagen and couldn't not repare,,
Napsal: stř úno 13, 2008 16:31:48
od Zdrahy
Klidně ten řetěz nech namazaný dlouuuuho než začneš jezdit. No a než začneš tak to hadrem otři ať ti potom ten tuk neohodí kolo a podsedlovku.
Napsal: stř úno 13, 2008 16:43:32
od Kosta
ok provedu .... jeste sem na ni nejel

u nas zatim nebylo pocasi,
tak snad v sobotu uz bude

Napsal: stř úno 13, 2008 16:44:52
od volkswagen
Špatně. Znovu a lépe
1. vzít čistič na řetěz - je jedno jaký, důležité je používat stejný čistič jako mazadlo - výrobce ví co do mazadla cpe a čím to jde rozpustit.
2. pořádně řetěz vyčistit - od všeho - rez bude jenom povrchová, ale pročistit pořádně hlavně stříkaž čistič tak aby se dostal mezi váleček a pouzdro - protože tam ho budeme mazat
3. opláchnout čistič - máš garáž, není to problém - klidně vodou.
4. nechat vysušit - ideální je samo kompresor a vyfoukat veškerou vodu ven
Teď máš řetěz suchý a čistý
5. namazat - ze zadní strany rozety stříkáš na řetěz mezi destičku a váleček, není toho třeba moc - to mazadlo se dostane kam je potřeba.
6. po nějakých 5-15 minutách celý řetěz dosucha otřít hadrem - ideálně tím naneseš zbytky na vnější část destiček - tam nemusí být namazaná kvůli lubrikaci, ale aby nerezla. Na mazivo se potom jenom chytá víc bordelu.
Teď máš krásný řetěz.
A proč se to dělá? Sprej je vymyšlený tak aby dobře chytal na suchý čistý povrch. Mazivo obsahuje dvě složky - lubrikační která maže a nosnou. To jsou nějaké benzonové částice nebo co to je a jejich jediným účelem je vyvzlínat i s mazivem mezi váleček a pouzdro a pak se odpařit - mazivo tam nechají.
Když řetěz napřed nevyčistíš tak jenom naneseš další vrstvu bordelu na bordel už usazený a ten potom funguje jako brusná pasta. Jednak to snižuje životnost řetězu sice ne o moc ale přesto a druhak to má negativní vliv na přenos výkonu - v řetězu je potom vyšší tření.
No a v neposlední řadě - hnusně to pak vypadá
Nečisti řetěz naftou nebo bezínem - tím odvaříš kroužky. NRG dělal pokus s petrolejem a byl nadmíru spokojenej takže ten nemůžu s čistým svědomím zavrhnout.
No a naposledy - když budeš řetěz čistit a mazat tak vydrží X a když nebudeš tak vydrží odhadem tak 0,9X jak tu někdo (Marek

) spočetl.
Napsal: stř úno 13, 2008 16:49:26
od Kosta
volkswagen píše:Špatně. Znovu a lépe
1. vzít čistič na řetěz - je jedno jaký, důležité je používat stejný čistič jako mazadlo - výrobce ví co do mazadla cpe a čím to jde rozpustit.
2. pořádně řetěz vyčistit - od všeho - rez bude jenom povrchová, ale pročistit pořádně hlavně stříkaž čistič tak aby se dostal mezi váleček a pouzdro - protože tam ho budeme mazat
3. opláchnout čistič - máš garáž, není to problém - klidně vodou.
4. nechat vysušit - ideální je samo kompresor a vyfoukat veškerou vodu ven
Teď máš řetěz suchý a čistý
5. namazat - ze zadní strany rozety stříkáš na řetěz mezi destičku a váleček, není toho třeba moc - to mazadlo se dostane kam je potřeba.
6. po nějakých 5-15 minutách celý řetěz dosucha otřít hadrem - ideálně tím naneseš zbytky na vnější část destiček - tam nemusí být namazaná kvůli lubrikaci, ale aby nerezla. Na mazivo se potom jenom chytá víc bordelu.
Teď máš krásný řetěz.
A proč se to dělá? Sprej je vymyšlený tak aby dobře chytal na suchý čistý povrch. Mazivo obsahuje dvě složky - lubrikační která maže a nosnou. To jsou nějaké benzonové částice nebo co to je a jejich jediným účelem je vyvzlínat i s mazivem mezi váleček a pouzdro a pak se odpařit - mazivo tam nechají.
Když řetěz napřed nevyčistíš tak jenom naneseš další vrstvu bordelu na bordel už usazený a ten potom funguje jako brusná pasta. Jednak to snižuje životnost řetězu sice ne o moc ale přesto a druhak to má negativní vliv na přenos výkonu - v řetězu je potom vyšší tření.
No a v neposlední řadě - hnusně to pak vypadá
Nečisti řetěz naftou nebo bezínem - tím odvaříš kroužky. NRG dělal pokus s petrolejem a byl nadmíru spokojenej takže ten nemůžu s čistým svědomím zavrhnout.
No a naposledy - když budeš řetěz čistit a mazat tak vydrží X a když nebudeš tak vydrží odhadem tak 0,9X jak tu někdo (Marek

) spočetl.
dik za prednasku, fakt na me musite tahkle...
v sobotu to udelam podle tebe jeste jednou, akorat s tim petrolejem to bude horsi

to se jeste prodava ??
Napsal: stř úno 13, 2008 17:26:12
od volkswagen
Kup si pokud možno čistič podle toho spreje - motul, castrol nebo co to máš. Napoprvé toho tam vystříkáš hafo, ale když budeš čistit pravidelně tak samozřejmě méně a méně protože se budeš zbavovat mnohem menšího nánosu bordelu
Napsal: čtv úno 14, 2008 16:17:46
od Koren
jak to tady čtu, začínám přemýšlet o tom, že si vyčistím řetěz...

Napsal: čtv úno 14, 2008 16:52:12
od Kosta
Tak dneska sem obeh par motoobchodu v havirove a nasel sem jen WD nebo jeste nejakou srandu za 93Kč
Objednavam z netu...
Napsal: čtv úno 14, 2008 19:23:00
od Kosta
jeste jeden blby dotaz

jak se da odklopit sedatko jezdce??? zkousel sem vsechny tatiky ale stale drzelo,nechtel sem ho urvat.
Napsal: čtv úno 14, 2008 20:00:01
od Maverick
Kosta píše:jeste jeden blby dotaz

jak se da odklopit sedatko jezdce??? zkousel sem vsechny tatiky ale stale drzelo,nechtel sem ho urvat.
nejspíš klíčkem
