Stránka 47 z 367

Napsal: úte kvě 11, 2010 14:05:02
od marek
Přehodit vidle bude hned, ale většina obrácených vidlí je kratší než původní originál a přední kolo ti při propružení půjde do chladiče, budeš tam muset dát jiný, ten ti nebude sedět, musíš předělat uchycení a hadice. Dále bude možná potřeba použít jiné přední kolo resp spasovat to s brzdičema a s kotouči s ohledem na šířku nových vidlí . . . . mám pokračovat např. uchycením kaple a budíků nebo ti to na depresi už stačí :D . Tím nechci říct že je to nemožné, ale nepočítej že to pořešíš za sobotu . . .

Napsal: úte kvě 11, 2010 14:12:52
od Zdrahy
Jo a že by uložení a ložiska v krku byla univerzální a nasadil jsi bez problémů vidle ze Zka do REXe bych radši taky nebral jako samozřejmost :lol:
Tohle je docela běh na dlouhou trať, do které bych se asi doma na koleně nepouštěl :wink:

Napsal: úte kvě 11, 2010 15:19:17
od ZRX 1984
:-) Díky za info, myslel jsem si že to s těma vidlema nebude jednoduchý,ale plánuju to na zimu. Spíš jsem si myslel, že bych použil jen ty teleskopy a brejle si nechal udělat takový jaký bych potřeboval. Chtělo by to někoho kdo má zetko a trošku poměřovat, jak to vypadá :-) Až potkám na nějakém srazíku Blanku, tak to zkusím poměřit....

Napsal: úte kvě 11, 2010 15:25:00
od ZRX 1984
Hele co mi napsali z kawy v německu :

Dear Mr. Sekyra,

we don't sell this model in germany. Sorry.


Freundliche Grüße
Jörg Schimmel

Technischer Kundendienst
Kawasaki Motors Europe N.V.
Niederlassung Deutschland
Max-Planck-Straße 26
61381 Friedrichsdorf
Fon: 06172 734-111
Fax: 06172 734-160

eMail: schimmel@kawasaki.de
http://www.kawasaki.de

Napsal: úte kvě 11, 2010 18:08:39
od KankX
a co jsi cekal za odpoved???? ...se skoro divim ze ti alespon odpovedeli :lol:

Napsal: úte kvě 11, 2010 19:14:30
od Radovan
Zdravím všechny, tak jsem včera dovezl díly po laku. Jen tak zlehka jsem nějaké dal na moto jak to bude vypadat... Co říkate na barvu? Myslím, že se povedla :D Už mě čekají jenom polepy a budu skládat...

Obrázek

Obrázek

Napsal: úte kvě 11, 2010 20:08:35
od Tilda
udelas z nej nadhernej kousek :thumbleft:

ja misto tohodle nakonec poridil jinyho krasnyho rexe :)
Obrázek

Napsal: úte kvě 11, 2010 20:13:03
od Honza-Zed
4 Tilda a Radovan: moc hezky... :thumbright:

Napsal: úte kvě 11, 2010 20:14:46
od Ladis
Tilda píše:ja misto tohodle nakonec poridil jinyho krasnyho rexe :)
Obrázek
Tildo, gratulace veliká k fajnovýmu Rexovi, ať dělá jen radost! ;-)

Napsal: úte kvě 11, 2010 20:43:10
od Radovan
Ladis píše:
Tilda píše:ja misto tohodle nakonec poridil jinyho krasnyho rexe :)
Obrázek
Tildo, gratulace veliká k fajnovýmu Rexovi, ať dělá jen radost! ;-)
Tildo, vypadá moc dobře, gratuluji a přeji hodně šťastných kilometrů :)

Napsal: úte kvě 11, 2010 20:43:24
od ZRX 1984
Ladis píše:
Tilda píše:ja misto tohodle nakonec poridil jinyho krasnyho rexe :)
Obrázek
Tildo, gratulace veliká k fajnovýmu Rexovi, ať dělá jen radost! ;-)


:twisted: :twisted:

Napsal: úte kvě 11, 2010 20:50:14
od 666S999
4 Rarovan + Tilda: pěkně...
4 Seky:
Re: ZZR1100 in-to-a ZRX1100

--------------------------------------------------------------------------------

there is plenty of info re this one on the board if you have a look round.

The ZZR cams will drop straight into a ZRX, and if you jet properly, sort the airbox situation and pick up a full system you'll be very close to standard ZZR 11 power anyway. The point I'm making is that jetting and a system would have to be sourced with the ZZR lump, so the modded Rex lump will work out cheaper. That would leave money to sort the front end etc.

If the standard Rex motor is ok, I'd be tempted to work with that, apart from anything else you know its provenance and history.

Dej si samostudium:
http://www.zrxocboard.com/board/showthread.php?t=34663

Napsal: úte kvě 11, 2010 21:32:57
od Radovan

Napsal: úte kvě 11, 2010 21:38:56
od Radovan

Napsal: úte kvě 11, 2010 22:56:50
od Zdrahy
Tildo - bude mi chybět.... tak ne že mu něco uděláš :wink: