Stránka 45 z 71

Napsal: ned dub 11, 2010 11:39:27
od MARTY
Jirka_Z píše:
Kuba ZRX píše:je tady varianta jak zajistit, že motorka nebude papkat jak hovado.
a to tím, že nebudeme jezdit jak prasata..........jak zajistit že nebudeme jezdit jak prasata??
necháte se chytnout na začátku sezony za rychlost a pak musíte být rok hodní...........
............jako já dneska :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: (autem)
A kolik jsi dostal? Jestli jsi jel fakt moc tak je to za 3body ne? (a to je sice na h...., ale neni to konec sveta ;) )
jiste pokud to nejsou ty posledni mozne :wink:

Napsal: ned dub 11, 2010 12:01:56
od Zdrahy
no druhý přestupek za 3body je automatické odebrání papírů..

Napsal: ned dub 11, 2010 13:03:03
od MARTY
Zdrahy píše:no druhý přestupek za 3body je automatické odebrání papírů..
behem jednoho roku od spachani...jasne

Napsal: úte dub 13, 2010 13:03:30
od Dan-zx12r
Zdarec. lidi mám dotaz. Jakým způsobem centrujete zadní kolo? na kyvce jsou rysky a na ose jsou z obou stran takový hliníkový podložky s čarou. dosud sem to napínal podle těch rysek, jenže včera když sem si nechal přezout kolo a zpátky ho nasadil na kyvku, seřídil na rysky tak mi to nedalo a změřil to šuplerou a zjistil jsem že to podle těch rysek vůbec nesedí. a vzhledem k tomu že ty čtvercový podložky jsou na obou stranách taky jiný (jiná tloušťka) tak se ani nejde chytit vzdálenosti od konce kyvky na kraj tý podložky. Takže, jak to děláte vy?

Napsal: úte dub 13, 2010 17:25:03
od milos ZX9R
Dan-zx12r píše:Zdarec. lidi mám dotaz. Jakým způsobem centrujete zadní kolo? na kyvce jsou rysky a na ose jsou z obou stran takový hliníkový podložky s čarou. dosud sem to napínal podle těch rysek, jenže včera když sem si nechal přezout kolo a zpátky ho nasadil na kyvku, seřídil na rysky tak mi to nedalo a změřil to šuplerou a zjistil jsem že to podle těch rysek vůbec nesedí. a vzhledem k tomu že ty čtvercový podložky jsou na obou stranách taky jiný (jiná tloušťka) tak se ani nejde chytit vzdálenosti od konce kyvky na kraj tý podložky. Takže, jak to děláte vy?
normalne si ma teraz vyhnal von pred firmu :D ale kedze je pekne tak no problem :wink: aspon som omrkol ci je cerna laska v poriadku :D

ta kyvka je zvarana asymetricky - t.j. lavy spanovak (v smere jazdy) je kratsi ako pravy [pod spanovakom myslim cast kyvky v kt. je vyrez pre osku kolesa]

myslim si ze prave preto aby sa "opticky" zachovala dlzka spanovacich srubov tak fabrika zvolila moznost roznej sirky tych stvorcovych podloziek (v lavo uzssia (kratsia) ako v pravo

ak si pozries poziciu zvarov tych spanovakov tak pravy je zhruba na prednej hrane naboja kolesa a lavy je viac smerom k oske kolesa


.... aspon som sa bol vyvetrat, uz mam presedenu prdel :twisted: :D ....

Napsal: úte dub 13, 2010 19:31:56
od Dan-zx12r
a zeptám se jinak: pokud oba napínací šrouby vytočím do stejné polohy (tz pokud budu mít délku závitů na obou stranách stejnou) tak potom budu mít podle mého zadní kolo v jedný rovině s předním ne? rozumím tomu dobře? k čemu tam teda mají ty risky, když se podle nich nemůžu řídit? nebo se mám podle nich řídit a nastavit to na obou stranách např. na druhou risku?

Napsal: úte dub 13, 2010 20:06:06
od Dak
Pokud máš zadní kolo rovné a bez šrámů, tak si po centrování kola možeš ověřit správnost tak, že ráfek bude z obou stran stejně vzdálen zboku od kyvky. Ale bacha milimetr hraje taky velkou roli!

Napsal: úte dub 13, 2010 20:51:27
od KankX
Dak-Ninja píše:Pokud máš zadní kolo rovné a bez šrámů, tak si po centrování kola možeš ověřit správnost tak, že ráfek bude z obou stran stejně vzdálen zboku od kyvky. Ale bacha milimetr hraje taky velkou roli!
tak tomu Daku moc never... dnes je vetsina kyvek asymetrickych, takze je na kazde strane jina vzdalenost od rafku!

Napsal: úte dub 13, 2010 20:54:37
od KankX
Dan-zx12r píše:a zeptám se jinak: pokud oba napínací šrouby vytočím do stejné polohy (tz pokud budu mít délku závitů na obou stranách stejnou) tak potom budu mít podle mého zadní kolo v jedný rovině s předním ne? rozumím tomu dobře? k čemu tam teda mají ty risky, když se podle nich nemůžu řídit? nebo se mám podle nich řídit a nastavit to na obou stranách např. na druhou risku?
pokud neni motorka borena, pak by ty carky mely sedet... na obou stranach stejny pocet carek. Jestli je kolo v zakrytu zjistis i pohledem (orientacne), nejlepe na zadnim stojanu pod kyvku, pohledem zepredu, kolik je videt zadniho kola vlevo a kolik v pravo...

Napsal: úte dub 13, 2010 20:58:55
od Dan-zx12r
KankX píše:
Dan-zx12r píše:a zeptám se jinak: pokud oba napínací šrouby vytočím do stejné polohy (tz pokud budu mít délku závitů na obou stranách stejnou) tak potom budu mít podle mého zadní kolo v jedný rovině s předním ne? rozumím tomu dobře? k čemu tam teda mají ty risky, když se podle nich nemůžu řídit? nebo se mám podle nich řídit a nastavit to na obou stranách např. na druhou risku?
pokud neni motorka borena, pak by ty carky mely sedet... na obou stranach stejny pocet carek. Jestli je kolo v zakrytu zjistis i pohledem (orientacne), nejlepe na zadnim stojanu pod kyvku, pohledem zepredu, kolik je videt zadniho kola vlevo a kolik v pravo...

bořená není aspon o tom nevim, jde mi o to že pokud bude zadní kolo trochu zešikma, tak to okem asi nepoznám a navíc půjde asi brzy do háje řetěz a rozeta ne? takže říkáš sladit to podle čárek?

Napsal: úte dub 13, 2010 21:10:51
od KankX
Dan-zx12r píše:
KankX píše:
Dan-zx12r píše:a zeptám se jinak: pokud oba napínací šrouby vytočím do stejné polohy (tz pokud budu mít délku závitů na obou stranách stejnou) tak potom budu mít podle mého zadní kolo v jedný rovině s předním ne? rozumím tomu dobře? k čemu tam teda mají ty risky, když se podle nich nemůžu řídit? nebo se mám podle nich řídit a nastavit to na obou stranách např. na druhou risku?
pokud neni motorka borena, pak by ty carky mely sedet... na obou stranach stejny pocet carek. Jestli je kolo v zakrytu zjistis i pohledem (orientacne), nejlepe na zadnim stojanu pod kyvku, pohledem zepredu, kolik je videt zadniho kola vlevo a kolik v pravo...

bořená není aspon o tom nevim, jde mi o to že pokud bude zadní kolo trochu zešikma, tak to okem asi nepoznám a navíc půjde asi brzy do háje řetěz a rozeta ne? takže říkáš sladit to podle čárek?
ty carky jsou tam od toho... pokud bude kolo krive poznas to i podle toho ze nepojede rovne... a navic se to da celkem jednoduse zmerit, jak to kolo mas...

nejlepe ve dvou lidech, postav motku na stojan pod kyvku a jeden vezme rovnou lat (2m) a prilozi z jedne strany na zadni kolo, az vzadu zhruba 1/3nu kola nad zemi, tak aby byla pevne prilozena na pneu u predniho kola si zmer jak daleko je ta lat od pneu, pak totez zopakuj na druhe strane, mezera od predni pneu musi byt na obou stranach stejna! Snad jsem to popsal dostatecne, jinak se ptej :-)

Napsal: úte dub 13, 2010 21:19:41
od farmář
Kanxi,už jen dodat-rovnou lať. Zcela rovný prkno i lať je dnes malej zázrak :lol:

Napsal: úte dub 13, 2010 21:24:51
od DC X12
KankX píše:
Dan-zx12r píše:
KankX píše: pokud neni motorka borena, pak by ty carky mely sedet... na obou stranach stejny pocet carek. Jestli je kolo v zakrytu zjistis i pohledem (orientacne), nejlepe na zadnim stojanu pod kyvku, pohledem zepredu, kolik je videt zadniho kola vlevo a kolik v pravo...

bořená není aspon o tom nevim, jde mi o to že pokud bude zadní kolo trochu zešikma, tak to okem asi nepoznám a navíc půjde asi brzy do háje řetěz a rozeta ne? takže říkáš sladit to podle čárek?
ty carky jsou tam od toho... pokud bude kolo krive poznas to i podle toho ze nepojede rovne... a navic se to da celkem jednoduse zmerit, jak to kolo mas...

nejlepe ve dvou lidech, postav motku na stojan pod kyvku a jeden vezme rovnou lat (2m) a prilozi z jedne strany na zadni kolo, az vzadu zhruba 1/3nu kola nad zemi, tak aby byla pevne prilozena na pneu u predniho kola si zmer jak daleko je ta lat od pneu, pak totez zopakuj na druhe strane, mezera od predni pneu musi byt na obou stranach stejna! Snad jsem to popsal dostatecne, jinak se ptej :-)
Přesně tak to dělím i já a používám na to dvojku vodní váhu. Podle mě to je nej DOMÁCÍ měření....

Napsal: úte dub 13, 2010 21:29:48
od Dan-zx12r
no v pátek se tomu budu věnovat tak dám vědět jak sem dopadl...zatím díky za rady

Napsal: stř dub 14, 2010 12:02:16
od milos ZX9R
ako pise KankX - tym ze je kyvka asymetricka tak ti bude meranie kolesa ku kyvke k nicomu ...
uz som pocul aj o merani stylom " rozlej na zem (dlazbu, beton :wink: ) vodu, prejdi motorkou cez tu vodu a ak zostavaju 2 stopy mas problem" :wink:

ak nemas pochybnosti o rovnosti ramu tak ti tie rysky musia stacit :D