Stránka 5 z 9
Napsal: pon pro 11, 2006 21:12:12
od Kony
Bez tlumice rizeni jsem jezdil asi 2 roky a po nescetnych zazitcich na hranici padu a vzhledem ke kvalite nasich silnic jsem se konecne dokopal k jeho koupi....a zaver?..je znat jak PRASE!!!muzu jet o cca 50% rychleji a hlavne bezpecneji!!dle me je to na sportovni masine na nasich "silnicich" proste NUTNOST

Napsal: úte pro 12, 2006 01:12:02
od MiMoZa
Nekupoval už někdo z vás tenhle tlumič? Celkem by mě to zajímalo..dojmy a tak... Hlavně jestli ta montáž na r.v.02-03 je příčná nebo podélná s uchycením na rám... fotka tam muže být jen ilustračni...
Napsal: úte pro 12, 2006 07:36:32
od NRG
Ta montáž bude asi příčná... Jinak LSL jsou docela kvalitní tlumiče.
Napsal: úte pro 12, 2006 08:00:54
od pavelik_cz
Jojo, LSL je příčná, mají to na webu mám pocit. Jinak zbytek je podélný. Taky pundu příští rok na jaře do LSL. Jak bylo řečeno nutnoust

Napsal: úte pro 12, 2006 12:18:24
od Kony
Ja ho mam,na model 99 se montuje pricne,zepredu vidli s uchycenim na drzaku pod budiky!trochu zvlastni uchyceni ale maka to dobre

Jezdim vetsinou na 4-5 nastaveni,jen na vetsi kudlu ho dotahuji
Napsal: úte pro 12, 2006 13:12:33
od MiMoZa
Kony píše:Ja ho mam,na model 99 se montuje pricne,zepredu vidli s uchycenim na drzaku pod budiky!trochu zvlastni uchyceni ale maka to dobre

Jezdim vetsinou na 4-5 nastaveni,jen na vetsi kudlu ho dotahuji
Mohl by jsi to prosím vyfotit...nějak si to nedokazu predstavit...

Napsal: úte pro 12, 2006 14:06:47
od Kony
Nejdrive o vikendu

..zkusim to lepe popsat-telo tlumice je uchyceno pres objimku na leve vidli,a pistek je uchycen na drzaku svetla(pod budiky na drzaku je ovalny otvor,do ktereho prijde montazni kit,ktery slouzi jako uchytny bod pro pistek)Cele je to zepredu pred vidlemi.....nikde jinde jsem tento zpusob montaze nevide-Kawy jsou jedinecne

Napsal: pát úno 02, 2007 10:35:44
od pavelik_cz
Tak sem pořídil tlumič hyperpro (CSC) 22 poloh a ten rozdíl je cítit už v ruce když to přepínám. Sem zvědavej ja kto bude šlapat na motce.

Napsal: pát úno 02, 2007 12:13:34
od Barthorr
Tak jsem po pročtení všech příspěvků docela nahlodanej. Jsem si myslel, že když na okruhu nejezdim, tak tlumič řízení jsou vyhozený prachy a ono ejhle

Napsal: pát úno 02, 2007 12:14:59
od pavelik_cz
Kdepak, na ty naše silnice nutnost, a pokud to zvedáš na zadní tak taky

Napsal: pát úno 02, 2007 15:11:39
od GEORG
pavelik_cz píše:Kdepak, na ty naše silnice nutnost, a pokud to zvedáš na zadní tak taky

Myslím si, že nutnost použití tlumiče pro jízdu po zadním je trošku mýtus.
Jasně, je to plus, ale pokud to nehodíš s metrové výšky úplným ubráním plynu, ale pěkně plynule sjedeš dolů, tak to vůbec nehodí.
Nevím teda, co to dělá, když hrneš po zadním pří 160kmh a víc, do toho se nepouštím.
G.
Napsal: pát úno 02, 2007 18:26:12
od MiMoZa
Barthorr píše:Tak jsem po pročtení všech příspěvků docela nahlodanej. Jsem si myslel, že když na okruhu nejezdim, tak tlumič řízení jsou vyhozený prachy a ono ejhle

Přesně takhle jsem byl nahlodanej taky,ale kámoš co jezdi asi o 250let dýl jak já mi řekl že na zx9r neni vubec třeba a pro me vubec ne,tak uvidim no...(jen pro vysvetleni prej jezdim moc pomalu

) testnu sezonu a kdyztak tam pujde přiští zimu
Napsal: pát úno 02, 2007 20:47:45
od volkswagen
Dreamer píše:Barthorr píše:Tak jsem po pročtení všech příspěvků docela nahlodanej. Jsem si myslel, že když na okruhu nejezdim, tak tlumič řízení jsou vyhozený prachy a ono ejhle

Přesně takhle jsem byl nahlodanej taky,ale kámoš co jezdi asi o 250let dýl jak já mi řekl že na zx9r neni vubec třeba a pro me vubec ne,tak uvidim no...(jen pro vysvetleni prej jezdim moc pomalu

) testnu sezonu a kdyztak tam pujde přiští zimu
Budu dělat chytrolína ale nebudu s tvým kamarádem souhlasit ani náhodou. Předesílám že tlumič nemám. Nicméně jedna věc je důležitá. Je to stejné jako s oblečením - jezdi si třeba nahej, ale padej jenom v dobré kůži s protektorama. To samé platí pro tlumič řízení. Pro jízdu jako takovou je jeho význam takořka okrajový, ale jakmile za to vezmeš trošku víc třeba na výjezdu ze zatáčky, chytneš příčnou nerovnost na silnici, nebo se ti motorka zvedne příliš prudkým přidáním plynu na zadní. Pak máš PROBLÉM. A tenhle problém ti pomůže tlumič řešit. Není samospasitelný. Jenom je to další "záchranná síť" která ti pomůže nerozbít si hubu. Ono takový rozkmit řídítek není žádná slast - jak ti potvrdí každý kdo ho kdy chytil. A takový tlumič ho může snadno eliminovat.
Co se týče jízdy po zadním tak k tomu jenom jedno. Když jezdíš krátké pomalé úseky, dá se to bez problémů ustát. Problém nastává, když jedeš po zadním delší kus a zrychluješ (což asi trošku musíš, nezvládáš-li úplnou "svíčku"). Přední kolo se ti pomaloučku přestává točit a nakonec se zastaví úplně. No a v ten okamžik je problém, dostaneš přední kolo na zem a co se stane? Kolo se netočí, ale země se pod ním pohybuje třeba 80 Km/h to je něco přes 20 m/s. Co se musí stát? To kolo se zase musí roztočit. Roztočení takového kola které má nenulovou hmotnost a hybnost vyžaduje určitou sílu, která nepůsobí přesně po ose. Inu dostaneš kopanec do řídítek.
Tož asi to je důvod, proč používat tlumič.
Napsal: pát úno 02, 2007 21:37:24
od čoud
Vyborne, trefne popsano, myslim ze netreba dalsich komentaru ...

Napsal: pát úno 02, 2007 22:04:16
od pavelik_cz
Mno krásně a velmi přesně řečeno. My tady máme v jedné zatáčce krásnou vejmolu která mi kope do řidítek pokáždé co přes ní musím.

Cose týče po zadním je to jasný, netočící se kolo na r\ychlý asfalt de v prvních setinách do smiku. Viz. několik videí kdy se mu při dopadu na asfalt zakoučí od předního kola.

I kdyby mi to mělo zachránit jenom jeden bourák tak se mi to furt vyplatí.