Kawassi tet jsi pročítám po spátku příspěvky a píšeš tam že v řetězovce to nebude že mi to víc netočí.Ale právě že ono to
točí těch 15 200 na všechny rychlosti ale jak dosáhne rychlost na tachometru 190 tak to prostě sejme omezovač jako by jsi pustil plyn. Samo že na šestku už nemám těch 15200 otáček mám tam nějakých 12 000 ale nejde mi do hlavy jak to že to točí až do maxima a na 190 zapne omezovač.Jak je ten elektronický omezovač dělaný nevíš??Pořád tomu nějak nechápu.
Prosím o Radu - ZRX 400
Tomy přesně tohle jsem si myslel taky. Vytočí 6-sku na 190km/h a zkrouhne ho omezovač (pokud myslí omezovač otáček a není tam nejaký omezovač rychlosti). Záleží na tom jestli tam má těch 190km/h na 6-ku a vytočenej motor na max, nebo jestli se mu ten omezovač ozve třeba už při 12000ot (samozřejmě při tech 190km/h)
Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"
-
- Easy rider
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon srp 28, 2006 11:29:08
- Bydliště: Bzenec
- Kontaktovat uživatele:
No popíšu to asi tak za jedna plný 15200 otáček, za dvě taktéž plný, atak to jde až dokud tam nepadne 190 km/h. Těch 190 udělám na čtverku v klidu no ale co 5 a 6?? stejně to víc jak těch 190 nepojede. No a pokud jedu na 6ku vklidku tak stejně jenom po těch stodevade a otačky by ještě chtěly ale ten omezovač to furt brzdí. No a nejde mi dohlavy jak to že je to omezene na 190?? Jak je to dělané?? Nechápu



Kawasaki ZXR 400 r.v.91
Červený Drak
Červený Drak
-
- Easy rider
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon srp 28, 2006 11:29:08
- Bydliště: Bzenec
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj NRG. Tak teť jsem domluvil s mechanikem od motoscootu.po dlouhé době od tvé rady jsem se tam totiž odhodlal zavolat
A už jse přišlo i na můj problém.Takže je to škrcené přes tachometr
což jsem mále zhltl sluchátko od telefonu. Na ručičce je prej nějaký plíšek který zajíždí do nějakých dvou magnetů.Takže magnet jsou na 190 a až jse ručička došplhá na 190 tak se to stopne. A fakt to tam je pač jsem se díval a rada zněla dostat to z dosaho 190 a hlavně neodpojovat nebo nestřihat kable pač by to prej špatně jelo. Akorát to už letos neskusím coč mě strašne s...e. Mašinka je už rozdělána a chystá se na kompletní GO. Sice to bude stát kopu peněz ale to neva. Tak to budu muset skusit až příští sezonu a už jse na to těším jak bláze. Díííky všem moc za rady jste všichni super !!



Kawasaki ZXR 400 r.v.91
Červený Drak
Červený Drak
Tomyxxx: Ahoj, mam Kawasaki ZXR400 H a problem s omezenim rychlosti jsem vyresil namontovanim tachometru ze ZXR750. Vse funguje jak ma. Jinak o uprave puvodniho tachometru "do 190km/h" je clanek tady www.zxrworld.co.uk . Nejsem si vsak jisty, jestli puvodni motor ze ZXR400 H vytahne tech vsude zminovanych 230... ja mam motor s mnoha dily z novejsich modelu L a treba mezi klikovkou z modelu H a L je celkem rozdil . Lko ma taky jine prevody.Jinak ti preju hodne pohodovych Km bez nehod a at ti to jezdi, je to paradni motorka.
- clonner
- Babyrider
- Příspěvky: 61
- Registrován: stř úno 14, 2007 23:25:28
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jestli to ma plochý přední sklo na světlometu a pod ním sou dvě paraboly tak to je verze pro anglickej trh lišily se ve světlech motory sou stejný jako v L modelu mrkni sem tahle stránka je přímo pro majitele zxr 400 http://www.zxrworld.co.uk/zxr400/main.htm , ale to bys zase na ní měl mít tacháč v mílích
tady sou přímo ty světla http://www.zxrworld.co.uk/Manuals/L%20M ... r%2015.pdf
tady sou přímo ty světla http://www.zxrworld.co.uk/Manuals/L%20M ... r%2015.pdf
good times roll
malá ďáblice ZXR 400
malá ďáblice ZXR 400