Napsal: ned lis 11, 2007 20:24:04
Musím uznat, že sezona nadobro skončila
, takže nezbývá než sčítnout kilometráž v tomto roce. Poněvadž si potrpím na přesnost, tak by strohá hra čísel vypadala asi nějak takhle. Konečný stav tacho. 48623km, a na začátku sezony, bylo podle deníčku nějakých 37783km, rozdíl tedy činní 10840 ujetých kilometrů, avšak jen podle tachometru. Poněvadž minulou zimu prodělala má ninja změnu sekundárního převodu z 16:41 na 15:41, což zapříčinilo odchylku v najetých kilometrech, která skutečnou kilometráž navýšila o 6,7%. Tudíž stav 10840km, bude nutno snížit o nějakých 6,2%. Tedy skutečný počet kilometrů dělá 10168km+/- 10km(kvůli zaokrouhlení % na jedno desetinné místo).
Tento zdánlivě přesný výsledek, by mě měl plně uspokojit, ale není tomu tak. Z jarního srazu na Skalce, si určitě někteří z účastněných členů, určitě ještě pamatují, že jsem čelil poruše palubních přístrojů, u kterých fungovalo jen podsvětlení. Netuším kolik kilometrů jsem v té době najezdil. Troufám si jen odhadnout, že to mohlo být kolem 1000km+/-300km.
Zkušenost ježdění bez přístrojů je asi taková: Bez tachometru i otáčkoměru se dá celkem v pohodě jezdit, sice mě engear včas upozorňoval na přeřazení v 11000 ot./min, což bylo super, ale i bez jeho pomoci, by se dalo. Ale co bylo nepříjemné, že nefungoval teploměr motoru, při popojíždění v kolonách na jedničku ve 30stupňových vedrech. Taky denní počítadlo km. citelně schází při odhadování stavu paliva v nádrži. Kontrolky oleje, neutrálu, dálkových a blikačů, nijak výrazně neschází.
Naštěstí se mi podařilo vlastními silami palubku opravit, a nyní funguje lépe nežli před tím. Protože od koupě mé ninji, z nepochopitelných důvodů, docházelo při startování motoru k náhodnému vynulování denního počítadla a palubních hodin. Tento problém, který mě stál několik nových šedivých vlasů, se po opravě budíků, také odstranil.


Tento zdánlivě přesný výsledek, by mě měl plně uspokojit, ale není tomu tak. Z jarního srazu na Skalce, si určitě někteří z účastněných členů, určitě ještě pamatují, že jsem čelil poruše palubních přístrojů, u kterých fungovalo jen podsvětlení. Netuším kolik kilometrů jsem v té době najezdil. Troufám si jen odhadnout, že to mohlo být kolem 1000km+/-300km.

Zkušenost ježdění bez přístrojů je asi taková: Bez tachometru i otáčkoměru se dá celkem v pohodě jezdit, sice mě engear včas upozorňoval na přeřazení v 11000 ot./min, což bylo super, ale i bez jeho pomoci, by se dalo. Ale co bylo nepříjemné, že nefungoval teploměr motoru, při popojíždění v kolonách na jedničku ve 30stupňových vedrech. Taky denní počítadlo km. citelně schází při odhadování stavu paliva v nádrži. Kontrolky oleje, neutrálu, dálkových a blikačů, nijak výrazně neschází.
Naštěstí se mi podařilo vlastními silami palubku opravit, a nyní funguje lépe nežli před tím. Protože od koupě mé ninji, z nepochopitelných důvodů, docházelo při startování motoru k náhodnému vynulování denního počítadla a palubních hodin. Tento problém, který mě stál několik nových šedivých vlasů, se po opravě budíků, také odstranil.
