Stránka 360 z 367

Re: ZRX IV.

Napsal: čtv led 30, 2020 11:40:49
od KankX
proc se laboruje s vypojenim Ktrick, zaslepením odfuku emisniho systemu...?

Protoze clovek ma pocit ze vse muze byt lepsi a ze oni dokazi, ze to prpetum mobile udelat jde... taky jsem za mlada laboroval a upravoval karburatory a vyfuky a vzdy jsem mel pocit ze to lip jede, vlastne jsem ten pocit musel mit, kdyz me to stalo tolik penez, prace a casu ;-) ...ted s odstuem muzu rict, ze to vic rvalo a zralo, to je meritelna jistota, ale lip to nejelo, spis hur, ale ten pocit ;-) :-D

Re: ZRX IV.

Napsal: čtv led 30, 2020 15:56:43
od zdenek
Jj hezky jsi to napsal👍
Zatim jedinou upravu co sem udelal bylo s napinakem řetízku v motoru

Re: ZRX IV.

Napsal: čtv led 30, 2020 16:21:38
od Tilda
Mimochodem to 4° otočení zapalování dám zase pryč a vrátim originál. Neřikám že to má souvislost, ale po instalaci se mi několikrát stalo že motorka špatně pálila, respektive občas vynechala a pak najednou neskutečná rána když to dohořelo ve výfuku a s motorkou to škublo jak kdyby se mi otevřel padák. Naštěstí vždycky na rovince, být to v zatáčce v náklonu tak bych si neskutečně rozbil hubu...

Re: ZRX IV.

Napsal: čtv led 30, 2020 19:20:00
od Munga
Držák na chladič by se hodil - to se přidám do maloserie.

Re: ZRX IV.

Napsal: pon úno 03, 2020 09:42:35
od zdenek
Tak vyborně, ještě musíme sehnat nekoho kdo to udela☝️

Re: ZRX IV.

Napsal: pon úno 03, 2020 16:10:11
od Tilda
Výrobu bych sehnal. Teď někdo přemluvte Chosého že to chce sundat z motorky a změřit :D já to překreslim do dwg a zajistim výrobu. Ještě by to chtělo sehnat někoho na komaxit ať je to pěkný :)

Re: ZRX IV.

Napsal: stř úno 05, 2020 04:47:49
od ZRX 1984
Komaxit dělají třeba u nás v Opočně

Re: ZRX IV.

Napsal: ned úno 09, 2020 00:43:57
od 666S999
Jsem domluvený s Tildou, držáky oměřím i s fičurami.
K odstranění K-tricu: když dáte K&N filtry, tak K-tric nemá zpětnou vazbu sání takže nefunguje.
Oktopusy kabely (hadice na hlavě) zaslepují se taky, když se použijí K&N filtry.
Ignition advancer (má smysl když "porochtáte motor") na rozdíl od Tildy s ním nemám problém. Samozřejmě tu píšu kecy o hovně, páč každý má svůj vyhraněný názor (navíc tomu hovno rozumím, že áno, ale bavilo mě to) Jediný správný názor je ten, že Rex je mrdka, která nejede. (samozřejmě soudruzi se zmrzlinami mají pravdu. Já jsem zamrznul v době "klasiky" a tak si melu stále svou, a melu méně, a jinak to už nebude. Současné motorky mi říkají jenom že jsem na ně starý.
K oleji: na Rexe je nejlepší polosyntetika 10W40. (subjektivně, i s Pavlem Kysem vizuálně ověřeno)
Promiňte, že jsem zas zasral kus stránky.

Re: ZRX IV.

Napsal: ned úno 09, 2020 00:50:21
od 666S999
ZRX 1984 píše: stř úno 05, 2020 04:47:49 Komaxit dělají třeba u nás v Opočně
Dle Pavla Kyse (i mé maličkosti) Komax patří na věšák, nebo na levné šity. Držáky chladiče mám z duralu a jsou samozřejmě jen eloxované.
Jestli si je vypálíte z nerezu, tak je další povrchová úprava na hovínko.

Re: ZRX IV.

Napsal: ned úno 09, 2020 00:59:29
od 666S999
Tilda píše: čtv led 30, 2020 16:21:38 Mimochodem to 4° otočení zapalování dám zase pryč a vrátim originál. Neřikám že to má souvislost, ale po instalaci se mi několikrát stalo že motorka špatně pálila, respektive občas vynechala a pak najednou neskutečná rána když to dohořelo ve výfuku a s motorkou to škublo jak kdyby se mi otevřel padák. Naštěstí vždycky na rovince, být to v zatáčce v náklonu tak bych si neskutečně rozbil hubu...
"vynechala" a příčina byla advancer??? Žertuješ? Když střílí výfukem, tak to má souvislost při ubraném plynu s bohatostí směsi (moc bohatá), 5° nezpůsobí to co píšeš, motor je jen trochu tvrdší...

Re: ZRX IV.

Napsal: ned úno 09, 2020 13:33:29
od Tilda
666S999 píše: ned úno 09, 2020 00:59:29
Tilda píše: čtv led 30, 2020 16:21:38 Mimochodem to 4° otočení zapalování dám zase pryč a vrátim originál. Neřikám že to má souvislost, ale po instalaci se mi několikrát stalo že motorka špatně pálila, respektive občas vynechala a pak najednou neskutečná rána když to dohořelo ve výfuku a s motorkou to škublo jak kdyby se mi otevřel padák. Naštěstí vždycky na rovince, být to v zatáčce v náklonu tak bych si neskutečně rozbil hubu...
"vynechala" a příčina byla advancer??? Žertuješ? Když střílí výfukem, tak to má souvislost při ubraném plynu s bohatostí směsi (moc bohatá), 5° nezpůsobí to co píšeš, motor je jen trochu tvrdší...
tohle nebylo při ubrání plynu a nešlo o klasický střílení z výfuku. pod plným plynem (jednou jsem chtěl předjet auto, jednou to byl výjezd za pomalou zatáčkou) to najednou vynechalo, škublo to s motorkou jako prase, pak rána a plameny z výfuku. Takže spíš vynechalo zapalování a pak to dohořelo ve výfuku. A jak jsem psal, netvrdím že to má souvislost, jen ten advancer zase vyndám a uvidím jestli se to stane znovu :)

Re: ZRX IV.

Napsal: ned úno 09, 2020 18:50:38
od 666S999
Tilda píše: ned úno 09, 2020 13:33:29
666S999 píše: ned úno 09, 2020 00:59:29
Tilda píše: čtv led 30, 2020 16:21:38 Mimochodem to 4° otočení zapalování dám zase pryč a vrátim originál. Neřikám že to má souvislost, ale po instalaci se mi několikrát stalo že motorka špatně pálila, respektive občas vynechala a pak najednou neskutečná rána když to dohořelo ve výfuku a s motorkou to škublo jak kdyby se mi otevřel padák. Naštěstí vždycky na rovince, být to v zatáčce v náklonu tak bych si neskutečně rozbil hubu...
"vynechala" a příčina byla advancer??? Žertuješ? Když střílí výfukem, tak to má souvislost při ubraném plynu s bohatostí směsi (moc bohatá), 5° nezpůsobí to co píšeš, motor je jen trochu tvrdší...
tohle nebylo při ubrání plynu a nešlo o klasický střílení z výfuku. pod plným plynem (jednou jsem chtěl předjet auto, jednou to byl výjezd za pomalou zatáčkou) to najednou vynechalo, škublo to s motorkou jako prase, pak rána a plameny z výfuku. Takže spíš vynechalo zapalování a pak to dohořelo ve výfuku. A jak jsem psal, netvrdím že to má souvislost, jen ten advancer zase vyndám a uvidím jestli se to stane znovu :)
Ano, spíš by to bylo na kontrolu drátů od a k zapalování (hlavně svazek od spínačky).
Můj první Edásek (1100), taky jsem měl problém s napájením od klíčku, bylo to v drátech. Je to průser, když je klíček na řídítkách. (Starý Kawy měly klíček pod nádrží napevno, protože neustálé ohýbání není moc vhodné...
Závada která netrvá, je dost špatně zjistitelná. Sere se mi občas Ford, ale cca jednou za měsíc, nikdo není schopný závadu odstranit. Asi to bude tím, že auta začínající na "F" jsou problematické: Ford, Fiat a fšechny francouzské... :lol:

Re: ZRX IV.

Napsal: pát úno 21, 2020 12:32:17
od zdenek
Tak jdeme na omlazovaci kůru👍

Re: ZRX IV.

Napsal: pát úno 21, 2020 21:18:00
od zdenek
Pozor na to
Po 100 679 km stane se treba toto..
A pak saje falesny luft..

Re: ZRX IV.

Napsal: pon úno 24, 2020 08:41:53
od ZRX 1984
A myslíš, že se to stane opotřebením?