Stránka 359 z 367
Re: ZRX IV.
Napsal: úte led 21, 2020 13:54:14
od Tilda
Já letos aspoň sundal značky a nechal vylepit nové známky STK na +2 roky. Jo a taky možná budou letos hotový nový brzdový kotouče, který Tequila nechal loni v únoru vyrobit... Dobře, to bylo naivní, letos jezdim na Ninje

Re: ZRX IV.
Napsal: úte led 21, 2020 14:51:22
od ZRX 1984

to je klasika

Re: ZRX IV.
Napsal: ned led 26, 2020 20:37:14
od tequila
ZRX 1984 píše: ↑úte led 21, 2020 09:50:04
No slušnej počin Tě čeká

Osobně, olej dávám, ten co tam patří a svíčky taky. Že by změna svíček měl vliv na výkon jsem nikdy nepozoroval
Přesně
Re: ZRX IV.
Napsal: pon led 27, 2020 13:04:23
od Méďa
tequila píše: ↑ned led 26, 2020 20:37:14
ZRX 1984 píše: ↑úte led 21, 2020 09:50:04
No slušnej počin Tě čeká

Osobně, olej dávám, ten co tam patří a svíčky taky. Že by změna svíček měl vliv na výkon jsem nikdy nepozoroval
Přesně
má

Re: ZRX IV.
Napsal: pon led 27, 2020 18:06:22
od ZRX 1984
Jo má, ale nepozorovatelnej, protože Rex má takovej výkon kterej málo kdo využije aspoň na 80% a ty 2% asi nikdo nepozná

Re: ZRX IV.
Napsal: pon led 27, 2020 22:42:18
od tequila
Ne hele vážně to by mě fakt zajímalo, jak to fuguje. Jako že místo klasických CR9EK tam narvete CR8EK ? Nebo jak?
A hlavně fakt to má smysl?
Re: ZRX IV.
Napsal: úte led 28, 2020 15:10:39
od Méďa
A už jsi odpověděl

Re: ZRX IV.
Napsal: úte led 28, 2020 17:04:04
od zdenek
Zdar
No prave me by to taky zajimalo jestli to tady ČR nekdo vyzkousel. Jsem na FB v nekolika skupinach zrx a tam se to probiralo. Konkretne ten olej Kwick Aronson -jiste nemusim predstavovat, tvrdi ze zrx motor pochazi z 80tych let a to zadny 10w40 nebyl a vsechno jezdilo na tu 20w a ze zrx ma maly tlak oleje pri volnobehu..a ta 20 je pro nej lepsi.
No a ty svicky .. tam taky jeden co se v rom uz nejakou dobu šťourá psal ze se tim zlepsili starty, a ze to dava do vsech svych motorek ..ne nejaky narust vykonu to je asi blbost pri vymene 9 za 8..
Tos asi tak no
Jo a letos budu jezdit pirelli angel st vzádu kdyby to nekoho zajimalo

byla za 12 stovek tak to neber..
Re: ZRX IV.
Napsal: stř led 29, 2020 07:20:50
od KankX
zlepšily starty? ...co to má za trosku, mě se u rexe nestačil otočit starter skoro ani jednou do kola a běžel... studenej, teplej. A v čem že má být pro rexe lepší ta w20? že najede místo 120tis bez generálky 122tis? Jsou to všechno jen bláboly. Pokud to nemá vliv, aby to šlo jednoduše poznat nebo aby to bylo okamžitě cítit, tak si každý může plkat co chce
Re: ZRX IV.
Napsal: stř led 29, 2020 08:52:36
od ZRX 1984
KankX píše: ↑stř led 29, 2020 07:20:50
zlepšily starty? ...co to má za trosku, mě se u rexe nestačil otočit starter skoro ani jednou do kola a běžel... studenej, teplej. A v čem že má být pro rexe lepší ta w20? že najede místo 120tis bez generálky 122tis? Jsou to všechno jen bláboly. Pokud to nemá vliv, aby to šlo jednoduše poznat nebo aby to bylo okamžitě cítit, tak si každý může plkat co chce
POčkej počkej probouzení po zimě není na jedno otočení

Ale co jsem si nechal poradit od Médi, tak 100 oktanovej benzín při posledních dvou tankováních a jarní starty jsou 100% kurde, já už se těším
Re: ZRX IV.
Napsal: stř led 29, 2020 10:25:40
od Méďa
zdenek píše: ↑úte led 28, 2020 17:04:04
Zdar
No prave me by to taky zajimalo jestli to tady ČR nekdo vyzkousel. Jsem na FB v nekolika skupinach zrx a tam se to probiralo. Konkretne ten olej Kwick Aronson -jiste nemusim predstavovat, tvrdi ze zrx motor pochazi z 80tych let a to zadny 10w40 nebyl a vsechno jezdilo na tu 20w a ze zrx ma maly tlak oleje pri volnobehu..a ta 20 je pro nej lepsi.
No a ty svicky .. tam taky jeden co se v rom uz nejakou dobu šťourá psal ze se tim zlepsili starty, a ze to dava do vsech svych motorek ..ne nejaky narust vykonu to je asi blbost pri vymene 9 za 8..
Tos asi tak no
Jo a letos budu jezdit pirelli angel st vzádu kdyby to nekoho zajimalo

byla za 12 stovek tak to neber..
Nechci učit orla lítat

ale bavíme se o pocitech a vytržených z kontextu. Každý ztěžuje motor jinak.
*Řešíš "studenou" viskozitu, která má vliv zejména na mazání po startu-je to pouze číslo z teplotního rozsahu. Ano, hustší 20 bude subjektivně i u chladného motoru méně hlučná, ale spojovat nižší mazací tlak a pocit lepší? Co? Ve finále jde jak
píše Kankx. Je zajímavé, že nikdo se nezmiňuje o výkonovém hodnocení, zda tam dát API SN, JASO MA2, ACEA..

a všichni řeší viskozitu. U výrobně starých motorů jsou jiné výrobní tolerance a to se opravdu nové oleje nehodí. Třeba mezi kroužky a válcem se film trhá, dochází k mnoha dalším nežádoucím vlivům třeba "zasklení" kanálků...- to ale není případ ZRX.

*Svíčky-hurá do pravěku-všechno domácí laborování subjektivně poznáš na jednoválci. Vraťme se k jednoduchosti-kdo jezdí kochačku a netočí, tak má problém a druhý, který jezdí pilu, tak taky. Proč-svíčka má daný teplotní rozsah a tam funguje (třeba samočištění...). Předepsaná svíčka - její teplotní index je dán výrobcem motoru, konstrukcí motoru, složením spalované směsi...., v jakých nejpravděpodobnějších podmínkách bude motor využíván. Je v návodu pro Kawu a Malaisii, Brazílii jiná svíčka, než v Kanadě? Možná jsem to přehlédl, ale jen pro případ jiného složení paliva.
*ST jsem jezdil a vše OK. Možná mám doma jednu mírně jetou přední a klidně ti ji za něco dobrého nechám

Re: ZRX IV.
Napsal: stř led 29, 2020 12:10:27
od misak39
my co jsme jezdili na pinckách, jsme samozřejmě se svíčkama (v rámci komunistické nabídky) laborovali, takže z té doby vím, že jiná tepelná hodnota než předepsaná je špatně ... studená špatně chytala, ale snesla větší zatížení (jedničkou ve dvou do 5 km kopce) teplá sice dobře startovala, ale po chcípnutí mě pionýr honil chvíli po dvoře

ale to byl malej jednováleček dvoutakt s výkonem mlejnku na kafe... já dávám co je předepsaný (svíčky, olej), mám asi 120 tis km a zatím všechno dobrý...
Re: ZRX IV.
Napsal: stř led 29, 2020 14:02:37
od SumavaCZ
Hoši přesně, výrobce moc dobře ví, co tam patří.
Re: ZRX IV.
Napsal: stř led 29, 2020 14:58:14
od Méďa
misak39 píše: ↑stř led 29, 2020 12:10:27
my co jsme jezdili na pinckách, jsme samozřejmě se svíčkama (v rámci komunistické nabídky) laborovali, takže z té doby vím, že jiná tepelná hodnota než předepsaná je špatně ... studená špatně chytala, ale snesla větší zatížení (jedničkou ve dvou do 5 km kopce) teplá sice dobře startovala, ale po chcípnutí mě pionýr honil chvíli po dvoře

ale to byl malej jednováleček dvoutakt s výkonem mlejnku na kafe... já dávám co je předepsaný (svíčky, olej), mám asi 120 tis km a zatím všechno dobrý...
proč minulý čas maladíku
stačí 500-plochdrážní jednoválec na brzdě pod plným zatížením (samotný motor) - to je husí kůže

tam ukápnout svíčka, tak

i klikovka měla jepičí život

Re: ZRX IV.
Napsal: stř led 29, 2020 22:13:47
od zdenek
Čau
Hezky jsi se rozepssal, i ostatni, jsem rad ze vlakno stale zije!
.. a vidis ja mel za to , ze kdyz je za studena vetsi mazaci tlak, tim driv se olej dostane na vsechna potrebna mista a vymezi vule.
Jinak o pocitu pises ty, ja jsem presvedcen ze motor zadne pocity nema, je to jen kopa zeleza... ne sranda , nebudeme slovickarit

Taky nemam potrebu experimentovat s olejem a svickama jen me zajimalo jestli nekdo v tech skupinach je taky a pochopil voco jako jde.
Ale Kawa mom(jak se přezdívà fabrice) ma vzdy pravdu, tako proc se laboruje s vypojenim Ktrick, zaslepením odfuku emisniho systemu, 4stupnovym advancerem na zapalovani a dalsima x vecma ktery nekdo hned pozna ze mu to jede lip a druhej to ma za blbost a je to fajn ze si tak muze delat kazdej co chce.. a že to sou kolikrat mašinky pěkně udělany.
Joooo a ještě asi nutně potřebuju takovy držáky na chladič.
Víte o nějakých, nebo vyrobíte? Třeba nejakou maloseriovku, urcite by si je taky nekdo dalsi rad dal na motorku misto tech origo oblud.
Ps; za nabidku gumy dik, na přednim mam roadsmart2 tak snad to bude dobry