ZRX IV.

Modely, testy, zkušenosti
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tilda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5518
Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
Bydliště: Praha

Re: ZRX IV.

Příspěvek od Tilda » úte led 21, 2020 13:54:14

Já letos aspoň sundal značky a nechal vylepit nové známky STK na +2 roky. Jo a taky možná budou letos hotový nový brzdový kotouče, který Tequila nechal loni v únoru vyrobit... Dobře, to bylo naivní, letos jezdim na Ninje :lol:
ZRX1200R
ZRX1000RR

Don't drink and drive, but smoke and fly :-)
#399#

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9214
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Re: ZRX IV.

Příspěvek od ZRX 1984 » úte led 21, 2020 14:51:22

:-) to je klasika :-)
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
tequila
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1504
Registrován: pon srp 10, 2009 11:29:08
Bydliště: Příbram

Re: ZRX IV.

Příspěvek od tequila » ned led 26, 2020 20:37:14

ZRX 1984 píše: úte led 21, 2020 09:50:04 No slušnej počin Tě čeká :-) Osobně, olej dávám, ten co tam patří a svíčky taky. Že by změna svíček měl vliv na výkon jsem nikdy nepozoroval :-)
Přesně
ZRX 1200 R (2002)
KZ 750 (1977)
minibike

(Loud pipes save lives)

Uživatelský avatar
Méďa
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1148
Registrován: pon kvě 23, 2011 08:48:35
Bydliště: Liberec

Re: ZRX IV.

Příspěvek od Méďa » pon led 27, 2020 13:04:23

tequila píše: ned led 26, 2020 20:37:14
ZRX 1984 píše: úte led 21, 2020 09:50:04 No slušnej počin Tě čeká :-) Osobně, olej dávám, ten co tam patří a svíčky taky. Že by změna svíček měl vliv na výkon jsem nikdy nepozoroval :-)
Přesně
:(
od 49,9 do 1199 ccm

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9214
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Re: ZRX IV.

Příspěvek od ZRX 1984 » pon led 27, 2020 18:06:22

Jo má, ale nepozorovatelnej, protože Rex má takovej výkon kterej málo kdo využije aspoň na 80% a ty 2% asi nikdo nepozná :-)
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
tequila
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1504
Registrován: pon srp 10, 2009 11:29:08
Bydliště: Příbram

Re: ZRX IV.

Příspěvek od tequila » pon led 27, 2020 22:42:18

Ne hele vážně to by mě fakt zajímalo, jak to fuguje. Jako že místo klasických CR9EK tam narvete CR8EK ? Nebo jak?
A hlavně fakt to má smysl?
ZRX 1200 R (2002)
KZ 750 (1977)
minibike

(Loud pipes save lives)

Uživatelský avatar
Méďa
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1148
Registrován: pon kvě 23, 2011 08:48:35
Bydliště: Liberec

Re: ZRX IV.

Příspěvek od Méďa » úte led 28, 2020 15:10:39

A už jsi odpověděl :lol:
Naposledy upravil(a) Méďa dne úte úno 11, 2020 08:35:45, celkem upraveno 1 x.
od 49,9 do 1199 ccm

Uživatelský avatar
zdenek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 450
Registrován: stř led 31, 2007 02:31:31
Bydliště: Olomóc

Re: ZRX IV.

Příspěvek od zdenek » úte led 28, 2020 17:04:04

Zdar
No prave me by to taky zajimalo jestli to tady ČR nekdo vyzkousel. Jsem na FB v nekolika skupinach zrx a tam se to probiralo. Konkretne ten olej Kwick Aronson -jiste nemusim predstavovat, tvrdi ze zrx motor pochazi z 80tych let a to zadny 10w40 nebyl a vsechno jezdilo na tu 20w a ze zrx ma maly tlak oleje pri volnobehu..a ta 20 je pro nej lepsi.
No a ty svicky .. tam taky jeden co se v rom uz nejakou dobu šťourá psal ze se tim zlepsili starty, a ze to dava do vsech svych motorek ..ne nejaky narust vykonu to je asi blbost pri vymene 9 za 8..
Tos asi tak no
Jo a letos budu jezdit pirelli angel st vzádu kdyby to nekoho zajimalo😂 byla za 12 stovek tak to neber..
rex je náš, dělá dobře mně i tobě
ZRX1200R
2006

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9360
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: ZRX IV.

Příspěvek od KankX » stř led 29, 2020 07:20:50

zlepšily starty? ...co to má za trosku, mě se u rexe nestačil otočit starter skoro ani jednou do kola a běžel... studenej, teplej. A v čem že má být pro rexe lepší ta w20? že najede místo 120tis bez generálky 122tis? Jsou to všechno jen bláboly. Pokud to nemá vliv, aby to šlo jednoduše poznat nebo aby to bylo okamžitě cítit, tak si každý může plkat co chce
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9214
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Re: ZRX IV.

Příspěvek od ZRX 1984 » stř led 29, 2020 08:52:36

KankX píše: stř led 29, 2020 07:20:50 zlepšily starty? ...co to má za trosku, mě se u rexe nestačil otočit starter skoro ani jednou do kola a běžel... studenej, teplej. A v čem že má být pro rexe lepší ta w20? že najede místo 120tis bez generálky 122tis? Jsou to všechno jen bláboly. Pokud to nemá vliv, aby to šlo jednoduše poznat nebo aby to bylo okamžitě cítit, tak si každý může plkat co chce
POčkej počkej probouzení po zimě není na jedno otočení :-) Ale co jsem si nechal poradit od Médi, tak 100 oktanovej benzín při posledních dvou tankováních a jarní starty jsou 100% kurde, já už se těším
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Méďa
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1148
Registrován: pon kvě 23, 2011 08:48:35
Bydliště: Liberec

Re: ZRX IV.

Příspěvek od Méďa » stř led 29, 2020 10:25:40

zdenek píše: úte led 28, 2020 17:04:04 Zdar
No prave me by to taky zajimalo jestli to tady ČR nekdo vyzkousel. Jsem na FB v nekolika skupinach zrx a tam se to probiralo. Konkretne ten olej Kwick Aronson -jiste nemusim predstavovat, tvrdi ze zrx motor pochazi z 80tych let a to zadny 10w40 nebyl a vsechno jezdilo na tu 20w a ze zrx ma maly tlak oleje pri volnobehu..a ta 20 je pro nej lepsi.
No a ty svicky .. tam taky jeden co se v rom uz nejakou dobu šťourá psal ze se tim zlepsili starty, a ze to dava do vsech svych motorek ..ne nejaky narust vykonu to je asi blbost pri vymene 9 za 8..
Tos asi tak no
Jo a letos budu jezdit pirelli angel st vzádu kdyby to nekoho zajimalo😂 byla za 12 stovek tak to neber..
Nechci učit orla lítat :D ale bavíme se o pocitech a vytržených z kontextu. Každý ztěžuje motor jinak.
*Řešíš "studenou" viskozitu, která má vliv zejména na mazání po startu-je to pouze číslo z teplotního rozsahu. Ano, hustší 20 bude subjektivně i u chladného motoru méně hlučná, ale spojovat nižší mazací tlak a pocit lepší? Co? Ve finále jde jak
píše Kankx. Je zajímavé, že nikdo se nezmiňuje o výkonovém hodnocení, zda tam dát API SN, JASO MA2, ACEA.. :D a všichni řeší viskozitu. U výrobně starých motorů jsou jiné výrobní tolerance a to se opravdu nové oleje nehodí. Třeba mezi kroužky a válcem se film trhá, dochází k mnoha dalším nežádoucím vlivům třeba "zasklení" kanálků...- to ale není případ ZRX. :lol: :lol: :lol:
*Svíčky-hurá do pravěku-všechno domácí laborování subjektivně poznáš na jednoválci. Vraťme se k jednoduchosti-kdo jezdí kochačku a netočí, tak má problém a druhý, který jezdí pilu, tak taky. Proč-svíčka má daný teplotní rozsah a tam funguje (třeba samočištění...). Předepsaná svíčka - její teplotní index je dán výrobcem motoru, konstrukcí motoru, složením spalované směsi...., v jakých nejpravděpodobnějších podmínkách bude motor využíván. Je v návodu pro Kawu a Malaisii, Brazílii jiná svíčka, než v Kanadě? Možná jsem to přehlédl, ale jen pro případ jiného složení paliva.
*ST jsem jezdil a vše OK. Možná mám doma jednu mírně jetou přední a klidně ti ji za něco dobrého nechám :lol:
od 49,9 do 1199 ccm

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5068
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Re: ZRX IV.

Příspěvek od misak39 » stř led 29, 2020 12:10:27

my co jsme jezdili na pinckách, jsme samozřejmě se svíčkama (v rámci komunistické nabídky) laborovali, takže z té doby vím, že jiná tepelná hodnota než předepsaná je špatně ... studená špatně chytala, ale snesla větší zatížení (jedničkou ve dvou do 5 km kopce) teplá sice dobře startovala, ale po chcípnutí mě pionýr honil chvíli po dvoře :lol: ale to byl malej jednováleček dvoutakt s výkonem mlejnku na kafe... já dávám co je předepsaný (svíčky, olej), mám asi 120 tis km a zatím všechno dobrý...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
SumavaCZ
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1908
Registrován: čtv bře 12, 2009 16:30:11
Bydliště: Klatovy

Re: ZRX IV.

Příspěvek od SumavaCZ » stř led 29, 2020 14:02:37

Hoši přesně, výrobce moc dobře ví, co tam patří.
ZX-10R KRT Replica
CKC#1202

"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."

Uživatelský avatar
Méďa
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1148
Registrován: pon kvě 23, 2011 08:48:35
Bydliště: Liberec

Re: ZRX IV.

Příspěvek od Méďa » stř led 29, 2020 14:58:14

misak39 píše: stř led 29, 2020 12:10:27 my co jsme jezdili na pinckách, jsme samozřejmě se svíčkama (v rámci komunistické nabídky) laborovali, takže z té doby vím, že jiná tepelná hodnota než předepsaná je špatně ... studená špatně chytala, ale snesla větší zatížení (jedničkou ve dvou do 5 km kopce) teplá sice dobře startovala, ale po chcípnutí mě pionýr honil chvíli po dvoře :lol: ale to byl malej jednováleček dvoutakt s výkonem mlejnku na kafe... já dávám co je předepsaný (svíčky, olej), mám asi 120 tis km a zatím všechno dobrý...
proč minulý čas maladíku :lol: :lol: :lol:
stačí 500-plochdrážní jednoválec na brzdě pod plným zatížením (samotný motor) - to je husí kůže :rolleyes: tam ukápnout svíčka, tak :butthead: i klikovka měla jepičí život :D
od 49,9 do 1199 ccm

Uživatelský avatar
zdenek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 450
Registrován: stř led 31, 2007 02:31:31
Bydliště: Olomóc

Re: ZRX IV.

Příspěvek od zdenek » stř led 29, 2020 22:13:47

Čau
Hezky jsi se rozepssal, i ostatni, jsem rad ze vlakno stale zije!
.. a vidis ja mel za to , ze kdyz je za studena vetsi mazaci tlak, tim driv se olej dostane na vsechna potrebna mista a vymezi vule.
Jinak o pocitu pises ty, ja jsem presvedcen ze motor zadne pocity nema, je to jen kopa zeleza... ne sranda , nebudeme slovickarit
😉
Taky nemam potrebu experimentovat s olejem a svickama jen me zajimalo jestli nekdo v tech skupinach je taky a pochopil voco jako jde.
Ale Kawa mom(jak se přezdívà fabrice) ma vzdy pravdu, tako proc se laboruje s vypojenim Ktrick, zaslepením odfuku emisniho systemu, 4stupnovym advancerem na zapalovani a dalsima x vecma ktery nekdo hned pozna ze mu to jede lip a druhej to ma za blbost a je to fajn ze si tak muze delat kazdej co chce.. a že to sou kolikrat mašinky pěkně udělany.
Joooo a ještě asi nutně potřebuju takovy držáky na chladič.
Víte o nějakých, nebo vyrobíte? Třeba nejakou maloseriovku, urcite by si je taky nekdo dalsi rad dal na motorku misto tech origo oblud.
Ps; za nabidku gumy dik, na přednim mam roadsmart2 tak snad to bude dobry
Přílohy
6EEA2065-B59E-4DED-B7FD-2A36228C8E67.jpeg
6EEA2065-B59E-4DED-B7FD-2A36228C8E67.jpeg (84.53 KiB) Zobrazeno 1963 x
rex je náš, dělá dobře mně i tobě
ZRX1200R
2006

Odpovědět