
ZRX IV.
Re: ZRX IV.
Já letos aspoň sundal značky a nechal vylepit nové známky STK na +2 roky. Jo a taky možná budou letos hotový nový brzdový kotouče, který Tequila nechal loni v únoru vyrobit... Dobře, to bylo naivní, letos jezdim na Ninje 

ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly

#399#
Re: ZRX IV.


ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZRX IV.
Jo má, ale nepozorovatelnej, protože Rex má takovej výkon kterej málo kdo využije aspoň na 80% a ty 2% asi nikdo nepozná 

ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZRX IV.
Ne hele vážně to by mě fakt zajímalo, jak to fuguje. Jako že místo klasických CR9EK tam narvete CR8EK ? Nebo jak?
A hlavně fakt to má smysl?
A hlavně fakt to má smysl?
ZRX 1200 R (2002)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
Re: ZRX IV.
A už jsi odpověděl 

Naposledy upravil(a) Méďa dne úte úno 11, 2020 08:35:45, celkem upraveno 1 x.
od 49,9 do 1199 ccm
Re: ZRX IV.
Zdar
No prave me by to taky zajimalo jestli to tady ČR nekdo vyzkousel. Jsem na FB v nekolika skupinach zrx a tam se to probiralo. Konkretne ten olej Kwick Aronson -jiste nemusim predstavovat, tvrdi ze zrx motor pochazi z 80tych let a to zadny 10w40 nebyl a vsechno jezdilo na tu 20w a ze zrx ma maly tlak oleje pri volnobehu..a ta 20 je pro nej lepsi.
No a ty svicky .. tam taky jeden co se v rom uz nejakou dobu šťourá psal ze se tim zlepsili starty, a ze to dava do vsech svych motorek ..ne nejaky narust vykonu to je asi blbost pri vymene 9 za 8..
Tos asi tak no
Jo a letos budu jezdit pirelli angel st vzádu kdyby to nekoho zajimalo
byla za 12 stovek tak to neber..
No prave me by to taky zajimalo jestli to tady ČR nekdo vyzkousel. Jsem na FB v nekolika skupinach zrx a tam se to probiralo. Konkretne ten olej Kwick Aronson -jiste nemusim predstavovat, tvrdi ze zrx motor pochazi z 80tych let a to zadny 10w40 nebyl a vsechno jezdilo na tu 20w a ze zrx ma maly tlak oleje pri volnobehu..a ta 20 je pro nej lepsi.
No a ty svicky .. tam taky jeden co se v rom uz nejakou dobu šťourá psal ze se tim zlepsili starty, a ze to dava do vsech svych motorek ..ne nejaky narust vykonu to je asi blbost pri vymene 9 za 8..
Tos asi tak no
Jo a letos budu jezdit pirelli angel st vzádu kdyby to nekoho zajimalo
rex je náš, dělá dobře mně i tobě
ZRX1200R
2006
ZRX1200R
2006
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9360
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
zlepšily starty? ...co to má za trosku, mě se u rexe nestačil otočit starter skoro ani jednou do kola a běžel... studenej, teplej. A v čem že má být pro rexe lepší ta w20? že najede místo 120tis bez generálky 122tis? Jsou to všechno jen bláboly. Pokud to nemá vliv, aby to šlo jednoduše poznat nebo aby to bylo okamžitě cítit, tak si každý může plkat co chce
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: ZRX IV.
POčkej počkej probouzení po zimě není na jedno otočeníKankX píše: ↑stř led 29, 2020 07:20:50 zlepšily starty? ...co to má za trosku, mě se u rexe nestačil otočit starter skoro ani jednou do kola a běžel... studenej, teplej. A v čem že má být pro rexe lepší ta w20? že najede místo 120tis bez generálky 122tis? Jsou to všechno jen bláboly. Pokud to nemá vliv, aby to šlo jednoduše poznat nebo aby to bylo okamžitě cítit, tak si každý může plkat co chce

ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZRX IV.
Nechci učit orla lítatzdenek píše: ↑úte led 28, 2020 17:04:04 Zdar
No prave me by to taky zajimalo jestli to tady ČR nekdo vyzkousel. Jsem na FB v nekolika skupinach zrx a tam se to probiralo. Konkretne ten olej Kwick Aronson -jiste nemusim predstavovat, tvrdi ze zrx motor pochazi z 80tych let a to zadny 10w40 nebyl a vsechno jezdilo na tu 20w a ze zrx ma maly tlak oleje pri volnobehu..a ta 20 je pro nej lepsi.
No a ty svicky .. tam taky jeden co se v rom uz nejakou dobu šťourá psal ze se tim zlepsili starty, a ze to dava do vsech svych motorek ..ne nejaky narust vykonu to je asi blbost pri vymene 9 za 8..
Tos asi tak no
Jo a letos budu jezdit pirelli angel st vzádu kdyby to nekoho zajimalobyla za 12 stovek tak to neber..

*Řešíš "studenou" viskozitu, která má vliv zejména na mazání po startu-je to pouze číslo z teplotního rozsahu. Ano, hustší 20 bude subjektivně i u chladného motoru méně hlučná, ale spojovat nižší mazací tlak a pocit lepší? Co? Ve finále jde jak
píše Kankx. Je zajímavé, že nikdo se nezmiňuje o výkonovém hodnocení, zda tam dát API SN, JASO MA2, ACEA..




*Svíčky-hurá do pravěku-všechno domácí laborování subjektivně poznáš na jednoválci. Vraťme se k jednoduchosti-kdo jezdí kochačku a netočí, tak má problém a druhý, který jezdí pilu, tak taky. Proč-svíčka má daný teplotní rozsah a tam funguje (třeba samočištění...). Předepsaná svíčka - její teplotní index je dán výrobcem motoru, konstrukcí motoru, složením spalované směsi...., v jakých nejpravděpodobnějších podmínkách bude motor využíván. Je v návodu pro Kawu a Malaisii, Brazílii jiná svíčka, než v Kanadě? Možná jsem to přehlédl, ale jen pro případ jiného složení paliva.
*ST jsem jezdil a vše OK. Možná mám doma jednu mírně jetou přední a klidně ti ji za něco dobrého nechám

od 49,9 do 1199 ccm
Re: ZRX IV.
my co jsme jezdili na pinckách, jsme samozřejmě se svíčkama (v rámci komunistické nabídky) laborovali, takže z té doby vím, že jiná tepelná hodnota než předepsaná je špatně ... studená špatně chytala, ale snesla větší zatížení (jedničkou ve dvou do 5 km kopce) teplá sice dobře startovala, ale po chcípnutí mě pionýr honil chvíli po dvoře
ale to byl malej jednováleček dvoutakt s výkonem mlejnku na kafe... já dávám co je předepsaný (svíčky, olej), mám asi 120 tis km a zatím všechno dobrý...

babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: ZRX IV.
Hoši přesně, výrobce moc dobře ví, co tam patří.
ZX-10R KRT Replica
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
Re: ZRX IV.
proč minulý čas maladíkumisak39 píše: ↑stř led 29, 2020 12:10:27 my co jsme jezdili na pinckách, jsme samozřejmě se svíčkama (v rámci komunistické nabídky) laborovali, takže z té doby vím, že jiná tepelná hodnota než předepsaná je špatně ... studená špatně chytala, ale snesla větší zatížení (jedničkou ve dvou do 5 km kopce) teplá sice dobře startovala, ale po chcípnutí mě pionýr honil chvíli po dvořeale to byl malej jednováleček dvoutakt s výkonem mlejnku na kafe... já dávám co je předepsaný (svíčky, olej), mám asi 120 tis km a zatím všechno dobrý...



stačí 500-plochdrážní jednoválec na brzdě pod plným zatížením (samotný motor) - to je husí kůže



od 49,9 do 1199 ccm
Re: ZRX IV.
Čau
Hezky jsi se rozepssal, i ostatni, jsem rad ze vlakno stale zije!
.. a vidis ja mel za to , ze kdyz je za studena vetsi mazaci tlak, tim driv se olej dostane na vsechna potrebna mista a vymezi vule.
Jinak o pocitu pises ty, ja jsem presvedcen ze motor zadne pocity nema, je to jen kopa zeleza... ne sranda , nebudeme slovickarit

Taky nemam potrebu experimentovat s olejem a svickama jen me zajimalo jestli nekdo v tech skupinach je taky a pochopil voco jako jde.
Ale Kawa mom(jak se přezdívà fabrice) ma vzdy pravdu, tako proc se laboruje s vypojenim Ktrick, zaslepením odfuku emisniho systemu, 4stupnovym advancerem na zapalovani a dalsima x vecma ktery nekdo hned pozna ze mu to jede lip a druhej to ma za blbost a je to fajn ze si tak muze delat kazdej co chce.. a že to sou kolikrat mašinky pěkně udělany.
Joooo a ještě asi nutně potřebuju takovy držáky na chladič.
Víte o nějakých, nebo vyrobíte? Třeba nejakou maloseriovku, urcite by si je taky nekdo dalsi rad dal na motorku misto tech origo oblud.
Ps; za nabidku gumy dik, na přednim mam roadsmart2 tak snad to bude dobry
Hezky jsi se rozepssal, i ostatni, jsem rad ze vlakno stale zije!
.. a vidis ja mel za to , ze kdyz je za studena vetsi mazaci tlak, tim driv se olej dostane na vsechna potrebna mista a vymezi vule.
Jinak o pocitu pises ty, ja jsem presvedcen ze motor zadne pocity nema, je to jen kopa zeleza... ne sranda , nebudeme slovickarit
Taky nemam potrebu experimentovat s olejem a svickama jen me zajimalo jestli nekdo v tech skupinach je taky a pochopil voco jako jde.
Ale Kawa mom(jak se přezdívà fabrice) ma vzdy pravdu, tako proc se laboruje s vypojenim Ktrick, zaslepením odfuku emisniho systemu, 4stupnovym advancerem na zapalovani a dalsima x vecma ktery nekdo hned pozna ze mu to jede lip a druhej to ma za blbost a je to fajn ze si tak muze delat kazdej co chce.. a že to sou kolikrat mašinky pěkně udělany.
Joooo a ještě asi nutně potřebuju takovy držáky na chladič.
Víte o nějakých, nebo vyrobíte? Třeba nejakou maloseriovku, urcite by si je taky nekdo dalsi rad dal na motorku misto tech origo oblud.
Ps; za nabidku gumy dik, na přednim mam roadsmart2 tak snad to bude dobry
- Přílohy
-
- 6EEA2065-B59E-4DED-B7FD-2A36228C8E67.jpeg (84.53 KiB) Zobrazeno 1963 x
rex je náš, dělá dobře mně i tobě
ZRX1200R
2006
ZRX1200R
2006