Stránka 310 z 367
Re: ZRX IV.
Napsal: pát kvě 06, 2016 09:02:12
od Ladis
Ojetá D208 s jakokoliv novou zadní moc dobře spolupracovat nebude, ani když obuješ to bude taky Dunlop.
Není nad čím moc laborovat, ať zvolíš kteroukoliv ze zde uvedených, neuděláš chybu, bezpečně tě povozí každá z nich! Nejspíš stejně ani nenahlídneš na jejich max. potenciál!

Re: ZRX IV.
Napsal: pát kvě 06, 2016 09:19:35
od ZRX 1984
Munga píše:Angel GT vypadá dle testu velmi dobře
Pilot power 3 také super,ale nebude na Rexe moc měká? Asi to nechám tejden na špalkách a počkám si na tu recenzi.
Roadsmart 2 je ale podstatně levnější a na předku mám D208 tak by mohli spolupracovat.
To bude zas přemejšlení

Není nad čím přemýšlet, zrovna ZRX je docela choulostivý na rádius obou pneumatik, takže kup sadu RoadSmart II nebo III. Já je obouvám na všechny stroje a vždycky A1, dobrej nájezd dobře drží atd.
Re: ZRX IV.
Napsal: pát kvě 06, 2016 09:41:56
od Tilda
Munga píše:Pilot power 3 také super,ale nebude na Rexe moc měká?
no počítám že před dovolenou budu zase přezouvat

Re: ZRX IV.
Napsal: pát kvě 06, 2016 09:46:16
od Tilda
a na recenzi radši nečekej... dnes jsem se v lakovně dozvěděl že kola budou až příští týden, tak budu rád když se to do víkendu stihne poskládat
ale Zed je teď na Rexovi měl a spokojenost, jen nevim kolik na nich najel
Re: ZRX IV.
Napsal: pát kvě 06, 2016 10:16:19
od Munga
Ja dával vždy přední měkou a to ani ne kuli zatáčkám,ale že to pěkňě brzdí. Kochám se a když pak kouku před sebe tak začnu stříhat dráty prdelí jak se do něčeho řítím. Koukám že doporučujete stejnou sadu. Brzdí ta dvojsměs v přímém směru dobře?
Re: ZRX IV.
Napsal: pát kvě 06, 2016 12:54:35
od Ladis
...a já celou dobu žiju v představě, že pro dobrý brzdný účinek potřebuju mít v pořádku hlavně brzdy!
Myslíš, že se na tento parametr vývojáři v Dunlopu vykašlali a za ušetřený peníz šli raději na pivko?!
Nová sada na motorce je podle mě vždycky to nejlepší, jestli to bude Dunlop, Michelin, Contík nebo Bridge je dle mého skromného názoru v běžném provozu úplně jedno, každý jen sympatizuje s jinou značkou...aneb 100 lidí = 100 chutí.

Poslechni Sekyho (ZRX 1984) a běž jezdit, na plkání je zima!

Re: ZRX IV.
Napsal: pát kvě 06, 2016 13:13:28
od volkswagen
Ladis píše:...a já celou dobu žiju v představě, že pro dobrý brzdný účinek potřebuju mít v pořádku hlavně brzdy!
Myslíš, že se na tento parametr vývojáři v Dunlopu vykašlali a za ušetřený peníz šli raději na pivko?!
Nová sada na motorce je podle mě vždycky to nejlepší, jestli to bude Dunlop, Michelin, Contík nebo Bridge je dle mého skromného názoru v běžném provozu úplně jedno, každý jen sympatizuje s jinou značkou...aneb 100 lidí = 100 chutí.

Poslechni Sekyho (ZRX 1984) a běž jezdit, na plkání je zima!

Teď sem byl venku. Na ježdění je horko...
Re: ZRX IV.
Napsal: pát kvě 06, 2016 18:36:39
od KankX
za sebe můžu říct, jak jsem nebyl na ZRX spokojený s Bridgestone a Metzeler, tak RoadSmart byly naprosto bombový, s nimi byl rex jak o 40kg lehčí motorka, jak se krásně ovládal a dalo se dokonce brzdit i v náklonu aniž by zavíral řídítka... Na ZZR mi přijdou o dost lepší SportSmarty, na rexovi jsem je nejel, tak nemůžu říct, ale Sekymu se na rexovi víc líbí RoadSmart... tak mu budeme věřit

Na Z1000SX jsem loni jezdil Bridgestone a byla to naprostá tragédie, jsem měl pocit že snad jedu na nabourané motorce, co to vyvádělo v zatáčkách

Re: ZRX IV.
Napsal: pát kvě 06, 2016 18:42:08
od Munga
Ladis píše:...a já celou dobu žiju v představě, že pro dobrý brzdný účinek potřebuju mít v pořádku hlavně brzdy!
Myslíš, že se na tento parametr vývojáři v Dunlopu vykašlali a za ušetřený peníz šli raději na pivko?!
Nová sada na motorce je podle mě vždycky to nejlepší, jestli to bude Dunlop, Michelin, Contík nebo Bridge je dle mého skromného názoru v běžném provozu úplně jedno, každý jen sympatizuje s jinou značkou...aneb 100 lidí = 100 chutí.

Poslechni Sekyho (ZRX 1984) a běž jezdit, na plkání je zima!

No zrovna u Rexe jsem to s turistickou přední (snad 205 nebo co to bylo) nemohl postavit na přední a po výměně za měkou jsem málem přeskočil řidítka. To byl fakt rozdíl a od té doby jsem to jinak nezkoušel.
Já bych neplkal a jezdil jenže Fitting mi pořád jede z partdepotu asi z japonska vlakem a pneu také do víkendu nedostanu,takže můžu v klidu poplkat a koupit to akorátní na mou starou hajtru at ještě trochu drží krok s těma novejma a lehkejma,ovladatelnejma mrchama co jich sou plné silnice..
Re: ZRX IV.
Napsal: sob kvě 07, 2016 07:26:39
od ZRX 1984
Rex je normalne ovladatelna motorka. SportSmarty jsou dobrý ale na ZRX je lepší RoadSmart Sporty jsem měl na ZRX i na devítce. Na devítce super A1, na rexovi jsem řekl bych odtrpěl. Po přezutí na Road uplně jinej stroj...
Re: ZRX IV.
Napsal: sob kvě 07, 2016 12:17:21
od Tilda
ZRX 1984 píše:na rexovi jsem řekl bych odtrpěl. Po přezutí na Road uplně jinej stroj...
přesně

na sportsmartech chyběl pocit sucha a bezpečí

Re: ZRX IV.
Napsal: ned kvě 08, 2016 20:58:08
od Honza-Zed
Přispěji svojí zkušeností s Michelin pilot Power 2 a 3. Obouvám je šestou sezónu a budu v tom pokračovat. Guma je možná měkkčí než je na Rexa zvykem. ALE! Záleží na stylu jízdy. Pokud jezdíš turistu a broušení stupaček je ,,sprostým slovem", šel bych do Dunlopů. Michelin dokáže jezdit i turistu, ale potenciál je mnohem dál. Jezdím spíš ,,svižnějšího turistu". V pneumatikách mám vždy perfektní oporu, minimálně kloužou za studena, prostě bomba, pecka, paráda....
Jelikož Michelin patří k horní hranici, co se ceny týče. Šel bych klidně do Pilot Power 2. Proti ,,novějším" trojkám není znatelný rozdíl na suchu. Vždy perfektně drželi. Jediný rozdíl je na vodě. U trojek je větší jistota v náklonech a nejsou takový ,,janci" jako byla dvojka. Samozřejmě tento popis na vodě je znát při tempu, kdy mi zbytek nadává, že jezdím na vodě jak idiot.

Při běžném tempu na vodě naprosto perfektní.
Přidám ještě srovnání zadních gum a to Dunlop Road Smart 2 nebo Q2 (Elvisův Rex) a moje Pilot power 3. Nájezd teměř stejný, tempo taktéž. Dunlop zvládne o půl sezóny méně. Tjs. Dunlop zadek jedna sezóna. Michelin jeden a půl sezóny. Nájezd odhaduji cca 8-9tis. km za sezónu.
A nakonec Pirelli Diablo Corsa II ( ježděné GSX 1200). Srovnatelné s Michelinem i Dunlopem. Nejsportovnější guma ze všech. Na suchu klidná, jistá. Do zatáček padá perfektně. Jenže je citlivá na ,,silniční hady". Kde Michelin přejede, tam Pirellka jančí a zlobí. Za mokra nevím, bo Kazuka je stroj na sucho.
Víc mě toho nenapadá...
Jak bylo řečeno. Ať koupíš jakoukoliv, budeš spokojený...

kromě Bridgestonek, to jsou jebky!
Re: ZRX IV.
Napsal: ned kvě 08, 2016 22:22:04
od Munga
Díky za recenze - jak jsem koukal tak Michelin pilot power 2/3 nedělaj pro mého rexe (1100). Mám kolo 170 a to je na jejich sportovní pneu zřejmě užovka.
A to maj zrovna u michelinu akci mínus 800kč při nákupu sady

Re: ZRX IV.
Napsal: ned kvě 08, 2016 23:51:32
od Honza-Zed
Munga píše:Díky za recenze - jak jsem koukal tak Michelin pilot power 2/3 nedělaj pro mého rexe (1100). Mám kolo 170 a to je na jejich sportovní pneu zřejmě užovka.
A to maj zrovna u michelinu akci mínus 800kč při nákupu sady

Přesně kvůli tomu jsem koupil na GSX Pirellku...
Takže Dunlop je konečné řešení.... nebo Pirellku. Ať to nemáme úplně jednoduché...

Re: ZRX IV.
Napsal: pon kvě 09, 2016 07:33:59
od ZRX 1984
RoadSmart najezd 12 tis se spolujezdcem v Itálii pila jako prase a cca 800 km tak ve 40 st. vedrech.....