Stránka 301 z 367

Re: ZRX IV.

Napsal: úte zář 22, 2015 20:55:42
od Honza-Zed
Už vím, co dostane Tildův postapokalyptický Rex pod stromeček. :)

Re: ZRX IV.

Napsal: stř zář 23, 2015 10:44:30
od Tilda
tohle mě moc nebere :) ale už jsem na ebay pár věcí pro rexe vybral, příští rok bude svítit a blikat uplně jinak :D

Re: ZRX IV.

Napsal: stř zář 23, 2015 10:44:57
od Zdrahy
jsem věděl že tohle nebude chtít, to nebude rezatět :wink:

Re: ZRX IV.

Napsal: stř zář 23, 2015 10:47:17
od Tilda
a hlavně bych to musel rozlámat a zase posvařovat aby se to k rexovi hodilo :twisted:

Re: ZRX IV.

Napsal: stř zář 23, 2015 11:37:31
od ZRX 1984
Tilda píše:a hlavně bych to musel rozlámat a zase posvařovat aby se to k rexovi hodilo :twisted:
:lol:

Jak bylo řečeno v KGF, tvůj ZRX je bojovník a zabiják šestek :-)

Re: ZRX IV.

Napsal: pát zář 25, 2015 16:38:06
od 666S999
http://www.motorkari.cz/clanky/clanky-p ... 32434.html?
Ten Škoda leze s tím svým bazmekem všude, ach jo, jdu blejt kameny, velebnosti. (žlučový) :finga:

Re: ZRX IV.

Napsal: úte říj 20, 2015 11:27:11
od PajaZR
Zdarec Rexaři,
kolik vám na 11ce vydržela řetězovka?? a jak se jevila před výměnou??
Já kdysi měnil a dal jsem tam ten nejlepší D.I.D (530),teď mám na ní najeto cca 32tis. a zvažuji výměnu.Už ani nepamatuji kdy jsem ji napínal(netřeba) ale za jízdy je slyšet i když je mázlá,strašně šustí.je KO??
Dík

Re: ZRX IV.

Napsal: úte říj 20, 2015 12:52:12
od ZRX 1984
PajaZR píše:Zdarec Rexaři,
kolik vám na 11ce vydržela řetězovka?? a jak se jevila před výměnou??
Já kdysi měnil a dal jsem tam ten nejlepší D.I.D (530),teď mám na ní najeto cca 32tis. a zvažuji výměnu.Už ani nepamatuji kdy jsem ji napínal(netřeba) ale za jízdy je slyšet i když je mázlá,strašně šustí.je KO??
Dík
Záleží jestli je všude vytahaná stejně. Každopádně 32 tis je dost.

Re: ZRX IV.

Napsal: úte říj 20, 2015 16:23:56
od Elvis.
Kdyz bys mel dostatecne hlucny vyfuk, tak retezovku neslysis a nemusis resit blbosti :wink: :lol:

Re: ZRX IV.

Napsal: úte říj 20, 2015 19:15:29
od PajaZR
Elvis. píše:Kdyz bys mel dostatecne hlucny vyfuk, tak retezovku neslysis a nemusis resit blbosti :wink: :lol:
Když jsme u toho výfuku.. mám originál a s ním to aspoň jede 8) A na komplet akrapa bohužel nemám.

Re: ZRX IV.

Napsal: úte říj 20, 2015 19:17:08
od PajaZR
ZRX 1984 píše:
PajaZR píše:Zdarec Rexaři,
kolik vám na 11ce vydržela řetězovka?? a jak se jevila před výměnou??
Já kdysi měnil a dal jsem tam ten nejlepší D.I.D (530),teď mám na ní najeto cca 32tis. a zvažuji výměnu.Už ani nepamatuji kdy jsem ji napínal(netřeba) ale za jízdy je slyšet i když je mázlá,strašně šustí.je KO??
Dík
Záleží jestli je všude vytahaná stejně. Každopádně 32 tis je dost.
Jo dost,ok,koupím nový.

Re: ZRX IV.

Napsal: úte říj 20, 2015 19:46:13
od Elvis.
PajaZR píše:
Elvis. píše:Kdyz bys mel dostatecne hlucny vyfuk, tak retezovku neslysis a nemusis resit blbosti :wink: :lol:
Když jsme u toho výfuku.. mám originál a s ním to aspoň jede 8) A na komplet akrapa bohužel nemám.
To byl vtip, ale když už mluvíš o výfuku, tak akrap neni jediná cesta... Ale někdo holt hluk nerad :-)

Re: ZRX IV.

Napsal: stř říj 21, 2015 07:42:55
od PajaZR
Já vím.hluk by mi nevadil..bral bych jakýkoliv komplet ale nemám s tímto zkušenost,nechci jen zvuk,chtěl bych aby to jelo živěji a neztratilo spodek:)A to nevím jestli je to reálný.nevyznám se v těchto věcech.

Re: ZRX IV.

Napsal: stř říj 21, 2015 08:50:25
od ZRX 1984
PajaZR píše:Já vím.hluk by mi nevadil..bral bych jakýkoliv komplet ale nemám s tímto zkušenost,nechci jen zvuk,chtěl bych aby to jelo živěji a neztratilo spodek:)A to nevím jestli je to reálný.nevyznám se v těchto věcech.
Je to reálný, ale musíš natryskovat, dát otevřený filtry a nejlépe laděně svody s koncovkou, pak na brzdě naladit, výkon zvedneš na 99 kW a jede to jako elektromotor od 1200 ot to plynule táhne až do omezovače - je to sranda asi za 20 tis :-)

Re: ZRX IV.

Napsal: sob pro 05, 2015 17:58:31
od MMKS
nemá prosím někdo vyfocené ZRX 1200S - rám masky bez plastů na mašině? Uvažuju nad bastlením masky z "eSka" na tu moji mrchu. Přece jen stárnu, už tak nelítáme s klukama, je to spíš turistika a je otravné se furt rvát se větrem na dlouhých a nudných úsecích, kde má na to člověk čas myslet. Hlavní věc jsou ale světla, která teď u mě stojí za ho*no, i když mají homologaci.
Takže opět díky Chosému (proběhla drobná rošáda masek) se pouštím do zimní úpravy.
Samozřejmě, že to ale nepasuje a bude to dost práce. Hlavně mě jde o to, k čemu jsou uchycené ty boční konce na rámu (myšleno, ty co jdou nevíc směrem k sedlu). Na krk rámu, to přidělám celkem v pohodě (drobné úpravy), pak jsou tam ještě jedny úchyty, které by asi mohli jít do společného uchycení s chladičem k rámu, ale nevím, jestli ty zadní úchyty jen drží v originále plasty, nebo jsou taky chycené k rámu, nebo nádrži.

Obrázek - místo označené červeným kolečkem