Naopak, je to normální... a máš ověřenou nejen funkci rostlináře, ale i funkci termostatu, spínače větráku a větráku samotného... Motka "nastojato" se nechladí tak dobře jak za jízdy... a je to tlakový systém, čili 103°C je minimum... některé motky spínaj až na 110°C v létě spíná ve městě na semaforech větrák každou chvíli, proto je třeba mít neustále POLE POSITION a furt to větrat jízdou... (motorka se nenechává běhat zbytečně bez pohybu - nejlepší nastartovat, natáhnout helmu rukávky a jedééém! /po pár stovákách metrů ubrat sytič)mikusacek píše:Pánové mám takovej dotaz, kolik stupnu by měla mít cca motorka když jí nastartuju a necháám jí navolno blafat ??? Mě se po deseti minutách zahreje na 103 pak spustí větrák a vychladí jí a pak vypne a pak zase zeplota stoupne a tak to šlo dokola. To je celkem divné ne ?
Jedná se o Z1000 r.v.2004
Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Přesně jak píše Chose, takhle to ma motorka dělat 

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Tak v tom případě to je v pohodě, nebl jsem si jistý nejsem tak moc zkušenej tak se raději na všechno psát abych se taky něco dozvěděl a přiučil
Děkuji za odpovědi
Dál bych měl takovej dotaz, mám utžený úchyty na plasty pod hlavním sedlem udělal jsem pár fotek, mysíte že tam pujde něco navařit aby to drželo ? A trošku mě zarazilo to že ty zadní úchyty tam prostě nejsou
je to všechno na fotkách.
Další věc která mě zajímá proč je zadní rám rozdělen a neni v celku. Je to tak od výroby nebo to je známka toho e byla bouraná a někdo to takhle vyřešil ?? Protože podle manuáluu co jsem koukal tak by měl být rám v jednom kuse a zadní úchyty na plasty tam jsou.
Fotky na uloz.to
http://uloz.to/x8gimGjS/ram-a-plasty-rar

Dál bych měl takovej dotaz, mám utžený úchyty na plasty pod hlavním sedlem udělal jsem pár fotek, mysíte že tam pujde něco navařit aby to drželo ? A trošku mě zarazilo to že ty zadní úchyty tam prostě nejsou

Další věc která mě zajímá proč je zadní rám rozdělen a neni v celku. Je to tak od výroby nebo to je známka toho e byla bouraná a někdo to takhle vyřešil ?? Protože podle manuáluu co jsem koukal tak by měl být rám v jednom kuse a zadní úchyty na plasty tam jsou.
Fotky na uloz.to
http://uloz.to/x8gimGjS/ram-a-plasty-rar
Z1000 

- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Jestli jí necháš 10 minut blafat tak se nediv... Kde jsou svody a kde chladič?
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Nejsem žádná studnice moudrosti, proto Tě odkážu na "rozpalové" obrázky např.: www.partsdepot.cz Tam najdeš vyobrazené konstrukční podskupiny Tvé motorky. tadymikusacek píše:Tak v tom případě to je v pohodě, nebl jsem si jistý nejsem tak moc zkušenej tak se raději na všechno psát abych se taky něco dozvěděl a přiučilDěkuji za odpovědi
Dál bych měl takovej dotaz, mám utžený úchyty na plasty pod hlavním sedlem udělal jsem pár fotek, mysíte že tam pujde něco navařit aby to drželo ? A trošku mě zarazilo to že ty zadní úchyty tam prostě nejsouje to všechno na fotkách.
Další věc která mě zajímá proč je zadní rám rozdělen a neni v celku. Je to tak od výroby nebo to je známka toho e byla bouraná a někdo to takhle vyřešil ?? Protože podle manuáluu co jsem koukal tak by měl být rám v jednom kuse a zadní úchyty na plasty tam jsou.
Fotky na uloz.to
http://uloz.to/x8gimGjS/ram-a-plasty-rar
Můžeš si zjistit sestavy dílů a zda je vše OK,event objednat náhradní díly...
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- Blacky
- Easy slider
- Příspěvky: 683
- Registrován: ned lis 10, 2013 18:37:45
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Vaau díky za odkaz. Hledal sem neco takoveho. 

proces výběru - RS???
EX - K Vulcan S 2016 Willi
EX - K Z750R 2012 spark black
CKC#1597
EX - K Vulcan S 2016 Willi
EX - K Z750R 2012 spark black
CKC#1597
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Tyhle stránky jsem už našel a právě že tam to je v celku takže podle toho usuzuju že to asi někdo urval a vyřešil to takhle na šrouby.
Z1000 

Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Zdravím, tak jsem se na motorce ještě moc nesvezl. Čekám už týden než mi příjdou nějaké díly. Borec u kterého jí mám objednával nějaké těsnění a furt ještě to nedorazilo tak mě to pěkně štve. Doufám že to dnes nebo zítra příjde a o víkendu se konečně svezu ale uvidim. Jinak o víkendu krásné počasí tak jsme se byli projet přes Orlické hory, hodně lyžařů a my mezi nima na motorkách takže celkem směšné ale kdyby jste se někdo chtěl projet tak bych vám doporušil tohle :
http://mapy.cz/#!x=16.651772&y=50.22391 ... st%22}&t=r
V Polsku at se to nezdá tam jsou pěkné cesty a jelo se tam fakt nádherně takže doporučuji
http://mapy.cz/#!x=16.651772&y=50.22391 ... st%22}&t=r
V Polsku at se to nezdá tam jsou pěkné cesty a jelo se tam fakt nádherně takže doporučuji

Z1000 

- Jana Kawa
- Ghostrider
- Příspěvky: 5538
- Registrován: ned úno 05, 2006 18:07:35
- Bydliště: Vysoké Veselí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Jó Mezilesí, tam jsem lákala kamarády někdy předloni a nic z toho nebylo, Seky říkal, že je to tam rozbité, pokud to už opravili, tak vyrazíme 

Jana ZX6R 05
Život je jízda, jízda je život.
*62* CKC
Život je jízda, jízda je život.
*62* CKC
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
na každým druhým stromě radar nebo policajtJana Kawa píše:Jó Mezilesí, tam jsem lákala kamarády někdy předloni a nic z toho nebylo, Seky říkal, že je to tam rozbité, pokud to už opravili, tak vyrazíme

babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Pravda že to co jsme jeli je spíš na kochajdu než na výlety ale jet se tam taky celkem dá a radar tam nebyl žádný.
Z1000 

Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Polsko mam projety a radaru bych se nebal. Jediny radary, co potkavam maji v tmavych Superbech...misak39 píše:na každým druhým stromě radar nebo policajtJana Kawa píše:Jó Mezilesí, tam jsem lákala kamarády někdy předloni a nic z toho nebylo, Seky říkal, že je to tam rozbité, pokud to už opravili, tak vyrazímeKdyž do Polska, jedině na kochajdu...
Viva Polsko. Jezdi se tam furt plnej...



Trasa je to paradni. Bohuzel ji znam pouze z velkyho auta.

ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X


Ať tě vozí, kdo tě šuká!
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
no, nevím...
http://www.turistika.cz/rady/cesta-do-p ... -do-polska
Tedy je pravda, že už jsem víc ve vnitrozemí poměrně dost dlouho nebyl
http://www.turistika.cz/rady/cesta-do-p ... -do-polska
Tedy je pravda, že už jsem víc ve vnitrozemí poměrně dost dlouho nebyl
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
já teda tamní uniformovaný vyděrače potkávám s mikovlnou dost často 

ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
To jsem rad, ze mi to vzdy proslo...




ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X


Ať tě vozí, kdo tě šuká!