
To co ted napisu bude asi znit blbe, ale je to tak... ta motorka mi prijde uzasna, ale nechtel bych ji. Neni to tak uplne muj styl.
Motor jede bezvadne, na 6tku taha i z 50km/h, proste nadhera, vse krasne plynule, vykonu na tento typ motorky az az.... ALE tim ze jede z tak malych rychlosti, znamena ze pri 90km/h ma 4tis. ot. a to mi prijde obcas zbytecne moc pri kochaci jizde, ale asi to tak ma byt, proste stejne jak zetko, pri klidne jizde bych porad radil 7cku. Jo a je to ctyrval a pro me je to dobre, klepavej dvouval bych tam nechtel.
Podvozek je fajn, nastavitelnej a zadek si dokonce muzes menit za jizdy. V naklonech to drzi a stihas kde koho na sportovnim stroji, jen se musis smirit s tim, ze je to takove "jakoby nestabilni" nevim jak to jinak napsat, proste tento typ motorky nejezdi jako po kolejich, je to takova houpacka a i ta vyska, trosku ma clovek pocit ze spadne ale je to jen o zvyku, stejne jak u BMW. Proste se s tim smiris a pak valis co to da. Do zatacek to pada tak samo ze se vzdycky leknes

Kdyz jsem s tim valil v noci plnej plyn, jsem si rikal ze to naprd sviti, byla to hruza... jsem si pak u benzinky umyl plexi a ejhle Versys sviti bezvadne

Stitek slusne chrani, palubka je takova dost naprd preplacana kdejakym symbolem k prdu ale proti novemu Z1000 je to porad jeste super palubka, na Z1000 totiz nenajdes ani otackomer... Nejake ty stabilizacni systemy, no nevim jestli to k necemu vyrazne je, podle mne to predevsim tu motorku zbytecne prodrazuje ale treba se to nekdy nekomu bude hodit. Posez je naprosto luxusne pohodlnej, bezvadne zahnuti v kolenou a riditka tam kde maji byt i s tou spravnou sirkou, proste po 3 hodinach jizdy zadna unava. Ten posez je asi na tom Versysovi to nejlepsi, to bych chtel.... skoda ze se to neslucuje s jinymi typy motorek. Nekdo tvrdi ze v urcitych otackach jdou vibrace do zadku a do nohou, ale ja myslim ze je tam clovek jak v bavlnce pri vsech otackach, doporucuji srovnat s novym Z1000 kde si nikdo nestezuje a klepe se to az ti mravenci cele telo.
Posledni vec je ze jak uz to u endur byva, je pro vyssi postavy, ja osobne se dotykal na rovne silnici jen spickami bot a na sednout na nej s bolavou nohou byl docela vykon...
No a jeste tady pridam nejake info ktere by te mohlo zajimat. Je to jak u BMW. Kdyz presednes z Versyse na ZRX, tak mas pocit ze jedes na minibike, na ktery se nijak nemuzes poskladat... a k tomu ke vsemu, je ten minibike desne tuhej, drncavej a na vse moc presne reaguje
