Stránka 4 z 4
Napsal: stř srp 25, 2010 11:26:31
od ZRX 1984
Kaťák bych neřešil. Vymoženost poslední doby asi to šetří přírodu, ale když pak vidíš, že někdo zapálí hromadu pneu, tak sundanej katík je proti tomu sranda a emise na mototrkách neměřej, takže co...
Napsal: stř srp 25, 2010 11:42:03
od GEORG
Zdrahy píše:Nesázel bych na to Juro. bavil jsem se minulý týden s jedním známým co má novou R1 a koupil komplet od Akrapa a stalo se mu co tobě. PC nic nevyřešil, nakonec je tam v nákladech za 45t motorku měli týden v Yamaze a nakonec mu řekli, že je jim líto, ale že to zkrátka nedokážou odladit.. Výhoda Kawy je, že je tam normální motor a ne BigBang co používá Yamaha. Celkově ale je trend, že do motky už nic neoriginálního jen tak nedáš
Přiznám se že mě to dost překvapilo, äle nakonec je to celkem logický - ty motory jsou vyhnaný na samou hranici a jakýkoli zásah už pravděpodobně nemusí být nutně k dobrýmu
Jo a ty reklamní kecy od Akrapa jsou dobrej mazec

To je právě to, že na okruhu musíš držet pořád horní spektrum otáček, proto se tam spodek neřeší, protože tam prostě na 6tis otáček nikdo nejezdí.
Osobně se přikláním k tomu, že tam nechám nějak tu přívěru do toho mezikusu dodělat - snad to zvládnou ti, co výfuky dělají - RP nebo Creptus - Marek mi je doporučil, že by to mohli zvládnout, tak se uvidí.
Nevěřím tomu, že když tam šupnu nějakou elektronickou vychytávku, že to vrátí motor do původní charakteristiky.
Sere mě to, měl jsem tu podělanou krytku přívěry odmontovat dřív, abych věděl, že je součástí koncovky....
G.
Napsal: stř srp 25, 2010 11:52:19
od Zdrahy
Věřím že tohle ať už Creprus, nebo RP, nebo někdo zvládne

ten výfuk je parádní a jestli zní tak dobře jak vypadá tak je to pecka..
No a o těch otáčkách to je to co jsme psal - každý výrobce to dělá pro sport a tam spodek nikdo neřeší...
Napsal: stř srp 25, 2010 11:58:57
od Zdrahy
Maverick píše:Zdrahy píše:No jo, Race je o tom, že tam je komplet vykuchanej vejvuckovej systém, který neodpovídá ani emisemi ani hlukem - imho tam se dostaneš o pár koní nahoru ve vyšších otáčkách na úkor spodku (logicky můžeš jít s výkonem nahoru, když se nemusíš držet norem), ale vyhladit křivku je bla bla bla, protože Race je o tom, že to pojede nahoře - na okruhu nikdo moc necestuje a tím pádem jsou tyhle úpravy poměrně úzce zaměřený..
.. to jak píše Akrap, pojede to nahoře, dole, lineárně, líp než z fabriky jsou pohádky ovčí babičky a sežere jim to jen ten, kdo to sežrat chce

pojede to líp nahoře, bude to dobře vypadat a bude to dělat lepší zvuk - jinak je to na machrování na pumpě

Chceš vidět grafy? Máme jich dost před a po

. Víš co, právě toto mi připadne jedna paní povídala - máš s tím osobní zkušenost, nebo dáváš jen na to co kdo říká.
Samozřejmě je třeba dát dolů kaťák.
No jo, ale každej kdo má brzdu, ti na rovinu řekne, že graf ti udělá jakej budeš chtít

nezlob se Mave, ale o tomhle jsme se bavil mockrát lidma co se tím živěj a více či méně je cituju. Určitě je tam možnost hnout s výkonem, ale za nějakou cenu. Výrobce přeci není debil, aby když dělá 200koňovou motorku, udělal křivku s dírama - udělá to co nejoptimálněji s ohledem na výkon a na restrikce které má ze zákona (hluk - emise). Race provedení na tyhle věci může kašlat, ale znovu zopakuju, kdo by asi tak vyvíjel systém, který je výkonější, s lepší křivkou než nabízí originál od výrobce když na silnici se s tím oficiálně nesmí??? Dělají Race verze, které ale samozřejmě mají něco za něco - pecka nahoře, dole bláto
Chápu, že si budeš hájit živnost, ale ve svým věku už věřím jen něčemu

Napsal: stř srp 25, 2010 12:06:52
od Maverick
No nevím teda proč bych měl upravovat grafy - to snad si nikdo nedovolí, ale nechám tě při tom - je to tvoje pravda , a já se můžu jen usmívat, bo ti to nevymluvím

Napsal: stř srp 25, 2010 13:17:47
od Zdrahy
Tak správně

nebudeme se hádat

Napsal: stř srp 25, 2010 13:44:21
od KankX
Napsal: stř srp 25, 2010 14:22:09
od Zdrahy
To by mi mohl některý z pístů urazit nějaké důležité komponenty

Napsal: stř srp 25, 2010 20:55:33
od GEORG
Zdrahy na čopru 6tis otáček nikdy nepřekročí:)
Pavel Kys se mi na to mrkne, při nejhorším to po sezoně hodím creptusovi, ten mi to telefonicky přislíbil, že by to neměl být problém udělat celý mezikus a novou přívěru. Mluvil o nějakých 15-ti stovkách, což je víc než snesitelné.
G.
Napsal: čtv srp 26, 2010 22:20:18
od MARTY
Zdrahy píše:Maverick píše:Zdrahy píše:No jo, Race je o tom, že tam je komplet vykuchanej vejvuckovej systém, který neodpovídá ani emisemi ani hlukem - imho tam se dostaneš o pár koní nahoru ve vyšších otáčkách na úkor spodku (logicky můžeš jít s výkonem nahoru, když se nemusíš držet norem), ale vyhladit křivku je bla bla bla, protože Race je o tom, že to pojede nahoře - na okruhu nikdo moc necestuje a tím pádem jsou tyhle úpravy poměrně úzce zaměřený..
.. to jak píše Akrap, pojede to nahoře, dole, lineárně, líp než z fabriky jsou pohádky ovčí babičky a sežere jim to jen ten, kdo to sežrat chce

pojede to líp nahoře, bude to dobře vypadat a bude to dělat lepší zvuk - jinak je to na machrování na pumpě

Chceš vidět grafy? Máme jich dost před a po

. Víš co, právě toto mi připadne jedna paní povídala - máš s tím osobní zkušenost, nebo dáváš jen na to co kdo říká.
Samozřejmě je třeba dát dolů kaťák.
No jo, ale každej kdo má brzdu, ti na rovinu řekne, že graf ti udělá jakej budeš chtít

nezlob se Mave, ale o tomhle jsme se bavil mockrát lidma co se tím živěj a více či méně je cituju. Určitě je tam možnost hnout s výkonem, ale za nějakou cenu. Výrobce přeci není debil, aby když dělá 200koňovou motorku, udělal křivku s dírama - udělá to co nejoptimálněji s ohledem na výkon a na restrikce které má ze zákona (hluk - emise). Race provedení na tyhle věci může kašlat, ale znovu zopakuju, kdo by asi tak vyvíjel systém, který je výkonější, s lepší křivkou než nabízí originál od výrobce když na silnici se s tím oficiálně nesmí??? Dělají Race verze, které ale samozřejmě mají něco za něco - pecka nahoře, dole bláto
Chápu, že si budeš hájit živnost, ale ve svým věku už věřím jen něčemu

takze jako ze stojim vedle borca kterej na brzde sedi na masine....turuje...ja stojim vedle...krivky litaj...ukazujou se na obrazovce...a on to jako duchem ovlada jak potrebuje ????
to ze mi to pise tu dirku ale vyssich otackach a mensi nez jak ukazuje ofiko graf prubehu vykonu od kawy ...to ze tam ted tu velmi znamou diru zzr 1400 mezi 2500 az 3000 pryc....ale ze je s komplet svodama vys o 1000 ot ale mensi je blaf ???jako ze nemam vubec zadnej cit pro ten prubeh kdyz stridam motorky ???
jako ze jsem slepej kdyz se cumim jak ty grafy litaj na obrazovce ????
to ze je to od akrapa jen blahovej kec kterej si kazdej muze nasledne overit a srovnat ?????
nevim ale zas az v tak debilnim svete snad nezijem ne ???
myslim ze na pozadavek u znameho pres zname na brzde aby to fakt overil...jak na tom clovek je...urcite se te nejdrive zepta jak to chces a pak to vytvori...mozna snad u debila kterej to chce vystavovat na netu jak ma treba zetko 215 koni...to snad
Napsal: čtv srp 26, 2010 22:24:08
od MARTY
podotykam ze zadne privery tam nemam ale ze zadnej mrtvej spodek tam neni...
zrovna dnes po celodennim servisu a brzdeni ...na radu Kankxe jsem pomalinku zkousel zrachlovat na vsechny kvalty....nic na co me upozornoval tam neni...tedy je...ale tak malinko ze me to netrapi ani trosku...
a to je fakt kterej je faktickej...od 9 do 5 se na tom delalo...dnes....a treba nemam supersport ale jsem v poho..a zadnej stress nemam
z diry...ale mozna jo...z te chlupate

Napsal: pát srp 27, 2010 10:33:45
od Zdrahy
Marty, křivku ovlivníš velice jednoduše podle toho, jaké nastavíš podmínky pro měření. Parametry jako teplota a vzdušná vlhkost ti v různém spektru udělají různé křivky - na to klidně borce co vedle něj stojíš a koukáš jak lítají křivky zeptej. Jestli bude chtít říct pravdu řekne že jo
No a u ZZR1400 snad ani mrtvej spodek bejt nemůže. I kdyby byl místo výfuku kus lešenářský roury, pojede to kvůli obsahu hodně podobně

vím že jsem to nadsadil, ale prostě mám názor a za tím si stojím.
Napsal: pát srp 27, 2010 11:54:25
od volkswagen
Je to už drahně let a na netu byl dlouhý článek o tom, jak se na brzdě lže. Co se koncovek a výkonových křivek týče.... no tak já budu zase chvilku hledat a najdu test Motorradu, kde rvali koncovky na sériové GSX-R, R1 a ZX-10 a co to udělalo....
Napsal: pát srp 27, 2010 16:38:32
od MARTY
Zdrahy píše:Marty, křivku ovlivníš velice jednoduše podle toho, jaké nastavíš podmínky pro měření. Parametry jako teplota a vzdušná vlhkost ti v různém spektru udělají různé křivky - na to klidně borce co vedle něj stojíš a koukáš jak lítají křivky zeptej. Jestli bude chtít říct pravdu řekne že jo
No a u ZZR1400 snad ani mrtvej spodek bejt nemůže. I kdyby byl místo výfuku kus lešenářský roury, pojede to kvůli obsahu hodně podobně

vím že jsem to nadsadil, ale prostě mám názor a za tím si stojím.
souhlas..ja jen ze za celou dobu to bylo plus minus stejne.ty cary. na krivkach..zadnej akrap ja nepropaguji.jen se mi libi jeho zvuk a tak nejak mi nevadi.
a hlavne diru mam jen v zadku..zatim.a to je vse .....
Napsal: pát srp 27, 2010 16:43:11
od MARTY
Georgu..najdi nekoho..treba DK RACING.kdo ti dynojet namontuje,upravi mapy a pak pokud budes spokojen ...zaplatis..a pujde to ..tomu ver.spodek opravis na 75% ale od 4000 to bude raketa.tz privera na jinem..otevrenem laufu myslim nebu fachcit tak jak ma