Napsal: úte led 12, 2010 12:58:47
Jinak kamarád co má starou šáde a má ju venku, tak nechává pod motorem svítit 100w žárovku. Ráno prý nastartuje úplně vklidu.
NN, predni RZ plnou ledu, aby radary nemeli co fotit...farmář píše:apropo.....první čistit SPZtku, abyste nečistili sousedovo auto!
A maj upravenou olejovou vanu a "fritujou" si topnou spirálou krapet olej, aby se olej nelepil kládou...KankX píše:no dnes je to vetsinou tak , ze ja pripojka pod kapotou a mimo to zw si dobijes baterku, tak je predevsim topna spirala u chladice ktera trvale temperuje chladici okruh a tak nastartujes a mas hned teplo jak v obyvaku ikdyz je venku -40farmář píše:seveřani to řeší přípojkama na síť. Většinou konektor v masce, na parkovištích přípojky. Krom toho že si asi i dobiješ, nezatěžuješ baterku.
Tak, rychtyk!!!marek píše:Kdysi se u starých dieselů (viděl jsem to u MB) běžně používala elektrická topná spirála namontovaná do olejové vany. Večer jsi to strčil do zásuvky a ráno startoval teplý motor. Po šrotaci auta jsi si to mohl nechat a používat jako friťák.
to nevim, ale v Calgary to mela vsechna auta, jen jednou jsme to v -40 zapomeli pripojit a rano se auticku moc nechtelo. V kazdem pripade to nas 8 valcovy motor ohrivalo tak ze to nebylo temer znat (hmatatelne teplo), ale po nastartovani byl motor zahraty behem chvilky a auto topilo, bez zapojeni jsem jeli hodinu nez se trosku ohralo666S999 píše:A maj upravenou olejovou vanu a "fritujou" si topnou spirálou krapet olej, aby se olej nelepil kládou...KankX píše:no dnes je to vetsinou tak , ze ja pripojka pod kapotou a mimo to zw si dobijes baterku, tak je predevsim topna spirala u chladice ktera trvale temperuje chladici okruh a tak nastartujes a mas hned teplo jak v obyvaku ikdyz je venku -40farmář píše:seveřani to řeší přípojkama na síť. Většinou konektor v masce, na parkovištích přípojky. Krom toho že si asi i dobiješ, nezatěžuješ baterku.
Ty zásuvky a přípojky jsou možné pouze tam, kde se málo krade...což v našich končinách lze užívat spora dicky, a lokál ně, páč co nelze ukrást, lze snadno z kur vit.KankX píše:to nevim, ale v Calgary to mela vsechna auta, jen jednou jsme to v -40 zapomeli pripojit a rano se auticku moc nechtelo. V kazdem pripade to nas 8 valcovy motor ohrivalo tak ze to nebylo temer znat (hmatatelne teplo), ale po nastartovani byl motor zahraty behem chvilky a auto topilo, bez zapojeni jsem jeli hodinu nez se trosku ohralo666S999 píše:A maj upravenou olejovou vanu a "fritujou" si topnou spirálou krapet olej, aby se olej nelepil kládou...KankX píše: no dnes je to vetsinou tak , ze ja pripojka pod kapotou a mimo to zw si dobijes baterku, tak je predevsim topna spirala u chladice ktera trvale temperuje chladici okruh a tak nastartujes a mas hned teplo jak v obyvaku ikdyz je venku -40