Stránka 4 z 4

Napsal: čtv dub 01, 2010 21:36:21
od Jirka_Z
Jawku mam a neprijde mi to co pises moc realny... nevim, zas tolik tomu nerozumim, ale, ze by se pootocila klika v ulozeni? Jak? Co to vlastne je? ze muzou mit spatne nastaveny predstih - dobra, to beru (mimochodem se nastavuje cigaretovym papirkem pokud mas kladivka takze nic moc presnyho), ale otocila se klika v ulozeni? Vazne nevim jak si to mam predstavit - podle me blbost.
To co pise Anti - ano, to funguje, oba pisty spolu - motor "big bang" tzv. rana nic, rana nic :)

Napsal: čtv dub 01, 2010 22:04:26
od Pavel ZRX
Konečně se tedy zadařilo, gratuluju.

Napsal: čtv dub 01, 2010 22:37:01
od misak39
Jirka_Z píše:Jawku mam a neprijde mi to co pises moc realny... nevim, zas tolik tomu nerozumim, ale, ze by se pootocila klika v ulozeni? Jak? Co to vlastne je? ze muzou mit spatne nastaveny predstih - dobra, to beru (mimochodem se nastavuje cigaretovym papirkem pokud mas kladivka takze nic moc presnyho), ale otocila se klika v ulozeni? Vazne nevim jak si to mam predstavit - podle me blbost.
To co pise Anti - ano, to funguje, oba pisty spolu - motor "big bang" tzv. rana nic, rana nic :)
jj, kliky se přelisovávaly, to jo... ale aby se pootočila je nesmysl, bo jsou lisovaný napevno. V okamžiku, kdyby se to "pootočilo", znamenalo by to uvolnění, a pak to je na rozpad motoru a zcela určitě by to ani nenastartovalo. Že třipáďa klape, je blbě nastavenej předstih, což je operace jen pro pečlivé a hlavně trpělivé. Měl jsem ji dost dlouho a znám motor do detailu. Dodnes bych si troufnul ho složit přímo odněkud z bedny... :wink:

Napsal: pát dub 02, 2010 16:03:45
od Zdenos Mlcek
Stěma Jawama nevím pač jsem 350 neměl a nebyl jsem u toho.....jen mi říkal otec.....ale minimálně to mají rozštelovaný......pač to pufe všelijak ......a to pootočení na dva zaráz to musí být asi mazec.......to jsem neslyšel asi to navrhnu kámošovi.........mno nic jdu se projet na KLX :D

Napsal: pát dub 02, 2010 16:22:49
od Anti
To co popsal Zdenos se občas stávalo v okamžiku,kdy měly setrvačníky "vykvedlaný" díry.Prostřední čep pak nebyl nalisován s přesahem a mohl se pootočit.Mě se to stalo.Pak z toho byl vydlicový dvouvál..

Napsal: pát dub 02, 2010 19:07:57
od Zdenos Mlcek
JJ já si právě myslím, že to má soused, protože tam má VAPE zapalování.....a rozdíl výbuchu obou válců je více jak znatelný :D.........................popřípadě kdyžby někdo chtěl shlédnout start mé KLX už je to o něčem jiném :D http://www.youtube.com/watch?v=E9kKRCNAD0c

Napsal: pon kvě 24, 2010 12:56:30
od kawa klr 600
Nazdarek lidicky prosim o radu mam kawu klr 600 r.v.92 motor bezi jak hodinky chyta na otoceni ale moc se ji nechce do otacek jede proste na prd na ctvrt plynu nadherne ale jakmile pridam vic tak se zacne dusit a strilet z vyfuku na sitic jede trosku lip ale taky to neni ono pride mi to jak kdyby ta karburace nenasala vzduch kdyz malinko fouknu do te hadicky jak je nad tou benzinovou tak najeednou toci jako bejk ale jinak ne uz si nevim rady :cry:

Napsal: pon kvě 24, 2010 21:17:59
od Jirka_Z
Podle me jasna vec, "bordel" v karbci (pricpana hl. tryska) na 1/4 plynu to dost jede jeste na volnobeznou trysku takze podle me prvni vec a samozrejme cistej filtr vzduchu...

Napsal: pát kvě 28, 2010 16:11:01
od Anti
Cokoliv.Karburátor,zapalování,rozvod,ventily...Je toho moc,měl by si začít z kontrolou.Nejdřív bych vyčistil karbec,prohlídl membránu,poté zkontroloval nastavení rozvodů a kompres...