Stránka 4 z 4

Napsal: pát úno 15, 2008 21:05:18
od DoktorZRX
Honza-Zed píše:
Pozde pozde, za chvili to bude rok, co by mi byli prd platny....

Rikam, spatna brodivost...
Obrázek
Ajajaj :sad1:

Napsal: pát úno 15, 2008 21:34:11
od Z.
delta: moc hezký mazlík, barevná kombinace se mi líbí :)

z1000

Napsal: úte dub 22, 2008 13:42:43
od Delta
tak první jízda je za mnou.mazec mazec a nic než mazec.motork táhne jak bejk,brzdy sou taky slušný,sedlo je oproti motardu taky dost dobrý,okolo6-7tis sem pozoroval nástup jemných vybrací,převodovka je na hrubší zacházení-moje dojmy.sem absolutně spokojený jen se chci zeptat

je tohle normální:
jedu městem,teplota vzduchu 18 stupňů sluníčko,poskakuju z křižovatky na křižovatku takže 1-2kvalt.teplota 104 zapnul větrák a ihned klesala na 97 a takhle celý 10ti minutový průjezd městem.trochu mě to vyděsilo je to normál?jinak za jízy 75-85 stupňů

a ještě k nádrži:
dal sem poprvé plnou a najezdil 85 km a od začátku se mi neukázali na palubce kostičky se stavem paliva v nádrži.když sem tam měl minimum tak normálně blikalo fuel a oranž.kontrolka tak se ptám:musí se ujet nějaké množství X km než klesne hladina a po tom se teprve zobrazí ty kostičky na palubce????

Napsal: úte dub 22, 2008 20:58:01
od volkswagen
Jo ten větrák je normální. Motor je prostě udělanej na to aby motorka jela a né popojízděla.

Množství paliva se musí ukazovat rovnou... buď bude vypadlej kontakt anebo vadný indikátor

z1000

Napsal: stř dub 23, 2008 09:35:52
od Delta
tak stim ukazatelem si mě nepotěsil.kde mám hledat indikátor a konektor k němu?pod nádrží?Ale kdyby nefungoval indikátor kam mi nebliká ani ta rezerva ne?

Napsal: stř dub 23, 2008 10:30:35
od volkswagen
Může být jenom špatný kontakt anebo je třeba chycený plovák, jestli to tak je u zetka řešený. Konektory jsou pod nádrží - takže sedlo řidiče dolů, povolit rámeček co drží nádrž a jsi tam... jenom opatrně, aby jsi si neoštípl z přední hrany nádrže lak o krk řízení, jak se stalo mě. Zko tam má těch konektorů víc, tak zkontroluj jestli jsou všechny ok. když bude vše ok, prostudujeme manuál a uvidíme dál ;-)

z1000

Napsal: stř dub 23, 2008 11:03:23
od Delta
jo koukám na to tady na straně 80

http://z1000.riderdestination.com/album ... Manual.pdf

Moto bylo 3-4měsíce bez benzínu,tak se to asi kouslo.Kluci v práci mi řikali, že může bejt zanešenej potenciometr na plováku,
protože mi svítilo FUEL blikala i oranž dioda(ta je prej už nezávislá na potenciometru a sepne se natrvdo) a jak sem doplnil plnou nádrž tak dioda zhasla a nesvítí ani FUEL , ale sloupeček z LED čtverečků prostě nevyběhl nahoru.

jinak díííík

z1000

Napsal: čtv dub 24, 2008 07:20:03
od Delta
včera sem byl jezdit a funguje to.Asi to "plná" rozhejbala...

Napsal: čtv dub 24, 2008 08:12:05
od volkswagen
No vidíš to, dobrá zpráva!

z1000

Napsal: pát dub 25, 2008 08:22:37
od Delta
Tak včera sem byl na letišti a měřili sme s kámošema rychlosti.Já Z1000-2003,kluci SV1000s-2004 a CBR900rr 1996
Zdálo se mi že mi to nadměřuje a potvrdilo se mi to.Já 150km/h SV1000s 135-137km/h a CBR asi 130km/h...
SV i Z maj digtál CBR klasiku budík
Madměřuje vám to taky,nebo ne, čim by to mohlo bejt?

Napsal: pát dub 25, 2008 08:26:19
od volkswagen
Moc se v těch rychlostech nevyznám ale tacha proměřujou všechny a to z několika důvodů:

- Průměr kola se ti mění tím, jak je ojetá guma, stačí když sjedeš dva milimetry z průměru a ejhle hnedle na jednu otáčku na výstupním hřídeli převodovky, kde je tuším u zetka snímač tachometru, ujedeš méně metrů
- Prokluz zadního kola - nezanedbatelná veličina která s rychlostí roste - další zdroj chyby
- Šizení výrobců, aby byli lidi spokojení jak hezky jim to lítá

Napsal: pát dub 25, 2008 08:54:49
od Zdrahy
volkswagen píše:Moc se v těch rychlostech nevyznám ale tacha proměřujou všechny a to z několika důvodů:

- Průměr kola se ti mění tím, jak je ojetá guma, stačí když sjedeš dva milimetry z průměru a ejhle hnedle na jednu otáčku na výstupním hřídeli převodovky, kde je tuším u zetka snímač tachometru, ujedeš méně metrů
- Prokluz zadního kola - nezanedbatelná veličina která s rychlostí roste - další zdroj chyby
- Šizení výrobců, aby byli lidi spokojení jak hezky jim to lítá
- poměrně často je to tím, že předchozí majitel při výměně řetězovky použil kola s jiným počtem zubů - ať už záměrně, nebo to zkrátka sehnal levněji :wink: spočítej zuby, nebo koukni na primár a rozetu a porovnej to s origo manuálem - na 90% takovouhle odchylku způsobil neoriginální převod.

z1000

Napsal: pát dub 25, 2008 09:01:48
od Delta
na řetězovku kouknu ale měla by tam bejt ještě originální...
Tenkrát sem četl že nový BMW nadměřovalo o 17km/h od skutečné rychlosti ale mě překvapilo že to bylo takhle mezi motorkama jiných značek

Napsal: pát dub 25, 2008 09:06:04
od Zdrahy
U litrové motorky s rokem výroby 03 bych originální řetězovku rozhodně nehledal :D