Stránka 4 z 6
Re: KN
Napsal: stř srp 29, 2007 14:04:01
od Dak
misak39 píše:filtry podle mě musej mít přívod studenýho vzduchu, jinak se nic nezlepší, spíš zhorší... Origo násos sosá luft náporově, takže i v létě je chladnej, kdežto KN filtr saje vzduch teplej od motoru, a tudíž změna spočívá jen ve zvuku, kdy to při přidání jakoby chrochtá... Zkusili jsme to na autě, a pokorně jsme se vrátili k origo bedýnce, bo to zhoršilo jak průběh křivky výkonu, tak spotřebu... U motorky jsem to nezkoušel, takže to je pouze odvozený názor....jak říká Dak-tož tak...
No máš pravdu až na to, že já sem mněl na mysli KN filtr v airboxu. Takže taky sosá vzduch z náporového sání. Je vlastně rozměrově shodný s originálem.
Napsal: stř srp 29, 2007 14:14:24
od petpre
To startování bez sitiča mi v prípade každodenního jazdenia nerobý problém len trebalo málinko pridať plyn. Ale keď stojí motorka dlhšie ako 3-4 dni tak musím dať sitič na cca 3/4 a start bez problémov. Inak Aj ZZR600-95 a aj ZX6R-00 mi takto štartovala.
Napsal: stř srp 29, 2007 14:21:37
od petpre
Ja mám KN filter v originál boxe a keď som ho tam dal tak som necítil žiadnu zmenu. Inak včera som skúšal dať originál filter a chlapi podržte se hergot ono to normálne nepomohlo:-) Bol to len slabý pokus o vtip v mojej blbej situácii. Prečo hergot ta motorka nemá diagnostickú zástrčku jako auto? Prečo je nemôžem mať nejakú obyčajnú poruchu na ktorú prídem po 20 minútach ?Starám sa o ňu jak o vlastné decko (to bude asi tím že nemáme deti) a ona so mnou vydrbáva jak malá puberťáčka.
Napsal: stř srp 29, 2007 15:57:45
od Anti
Bohužel v tomhle případě bych doporučil "dobrovolného dárce orgánů".Moc dobrého kamaráda se stejnou motorkou,který zapůjčí nebo odzkouší jednotlivé komponenty.
Mám zkušenosti,že v takových případech je chyba v součástce,ve které prakticky být nemůže...
Můj osobní typ je CDI
Napsal: stř srp 29, 2007 17:55:23
od petpre
Anti zrejme na tom niečo bude. Bohužiaľ nepoznám v okolí cca 200km nikoho kto má tento model a ono je dosť málo ludí co je schopných si nechať vymontovať to CDI (aj keď to nie je veľký zásah).
Napsal: stř srp 29, 2007 20:56:18
od Anti
Dyk Trenčín je kousek.
Zkus apelovat na členy klubu.V nouzi poznáš přítele...
Osobně bych si klidně udělal výlet,ale zatím sem měl tu čest jen s jednovály,chce to někoho kdo má zkušenosti s těma mašinama,co mají válců povícero...
Napsal: čtv srp 30, 2007 13:43:36
od petpre
Dnes navečer budem mať požičaný merák na kompresiu tak sa len modlím aby to bolo O.K.
Napsal: čtv srp 30, 2007 16:11:39
od Anti
špatná komprese se většinou projevuje naopak.Válec nejde na volnoběh,a začne se přidávat až s otáčkama...
Napsal: čtv srp 30, 2007 20:12:19
od petpre
Tak som zmeral tlaky. 1 valec 14, 2valec 12,5 , 3valec 11 , 4valec 14 . Čo na to poviete? Volal som kamošovi čo robí mechanika v honde a hovoril že tlakmi to na 100pro nebude.
Napsal: pát srp 31, 2007 01:11:46
od misak39
petpre píše:Tak som zmeral tlaky. 1 valec 14, 2valec 12,5 , 3valec 11 , 4valec 14 . Čo na to poviete? Volal som kamošovi čo robí mechanika v honde a hovoril že tlakmi to na 100pro nebude.
různý tlaky můžou dělat třeba vůle na ventilech, to by ještě nebyla tak velká bolest... Podle mě musíš řešit jednu věc po druhé, a vše prohlédnout, jinak se nedopídíš... A jestli to udělalo najednou, začít zapalováním od výměny svící... Ze čtyř novej NGKček mi vydržela ta jedna jenom 800 km a pak dávala jiskru tak nějak divně kolem dokola, a na izolátoru žádná prasklina vidět nebyla a černá viditelně víc nebo jinak než ostatní taky ne...
Napsal: pát srp 31, 2007 08:41:42
od petpre
Výmena sviečiek bol môj prvý krok, samozrejme nepomohlo mi to.
Napsal: sob zář 01, 2007 15:08:13
od petpre

Problém sa našiel!!! Včera mi v autorizovanom servise Honda vyčistil ultrazvukovou čističkou karburátory (musel ich rozložiť dáva sa to tam po jednom) dnes som to poskladal a mašina ide jak má!!! Je to až neuveritelné ale tá hadička čo ide od nasávačou má na sebe filter a pravdepodobne sa rozpadla tá jeho vnútorná výplň a to my ucpávalo karbonátky. Volal som do servisu kawasaki a preventívne som ho objednal nový. Aj tak mi stále nejde do hlavy že mi ešte pred týždňom kamoš (s mojou asistenciou) tie karbce rozoberal a vyfúkal ich vrátane trisiek vzduchom. Som šťastný že ta moja mrcha už chodí akurát ju budem musieť nechať nanovo nastaviť. Inak dávali ste niekto dynojet?? Má to význam? Dá to nejaké kone?
Napsal: sob zář 01, 2007 19:46:21
od Dak
Gratuluju a přeju abys nemněl už žádné závady. No dynojet sem nemněl, ale pokukoval sem po něm a ptal sem se na to a řekli mně ať mrknu sem, že je tam všecko o dynojetu.
http://sweb.cz/eabmoto/dynojet/dynojet.htm
Napsal: sob zář 01, 2007 20:10:13
od petpre
Dík, tak neviem či má ten dynojet pre mňa význam. O výkon sa mi ani nejedná len neviem či tam mám nechávať tú vložku od K&N ale to asi založím inú diskusiu.
Napsal: sob zář 01, 2007 21:22:17
od Zubr
Tak to je Super

. Přeju hodně štastných kilometrů, bez poruch a nehod.

S větrem o závod, a občas někde zastav a počkej na strážnýho anděla. Cus Tom