ZX6R-pomoc

Uživatelský avatar
mojky
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 79
Registrován: úte kvě 15, 2007 19:25:49
Bydliště: Mosty u Jablunkova

Příspěvek od mojky » pát říj 05, 2007 13:35:51

Co se týče výkonu tak v návodu na obsluhu Němci uvádějí tři varianty:pro D 72kw(98k), proCH 78,7kw(107k), pro zbytek světa 79,4kw(108k). Motorky na Frýdeckomístecku, které opravovali neměly kat. a měly výkon na zadním kole pod 100K něco kolem 98K.Jedná se o modelový rok 98/99. Cena byla neskutečně nízká pouhých 1800Kč. Nepočítám regulátor, který jsem měnil doma a stál 1600Kč. Práce které prováděli : zavaření prasklin na svodech (nerez),demontáž-montáž karb.+ seřízení,měř.komprese, oprava praskle spin. skřínky, kontrola nabíjení a doladění motoru na brzdě. :kermit:
mojky ZX6R-98

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pát říj 05, 2007 13:50:30

No možná mě někdo opraví, ale aby měla motorka z roku 99 ještě v roce 2007 výkon na úrovni papírovýho (ještě na zadním kole), je prostě blbost.

Škoda že zmizela stránka lpx.cz tam bylo hezky napsáno jak krásně se dá s brzdou čarovat.

Jinak katalyzátor u motorky je jenom neřízená pasivní vložka která se časem zanáší, takže aby měla motorka s a bez stejný výkon je taky z říše snů.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
mojky
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 79
Registrován: úte kvě 15, 2007 19:25:49
Bydliště: Mosty u Jablunkova

Příspěvek od mojky » pát říj 05, 2007 14:04:10

NRG píše:To je zajímavý, myslel jsem, že katalyzátor pár koníků naopak ubírá.
Nejsem si jist, jestli v Německu nejezdila nějaký přebor. Podle toho, že motor má na šroubech same červené značky a nalévací / výpustný šroub oleje je vrtaný pro plomby . Podle dokladu, které mám asi měsíc po koupi měnili brzdové hadičky za originál pancéřové. :roll:
mojky ZX6R-98

Uživatelský avatar
mojky
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 79
Registrován: úte kvě 15, 2007 19:25:49
Bydliště: Mosty u Jablunkova

Příspěvek od mojky » pát říj 05, 2007 14:17:44

[quote="volkswagen"]No možná mě někdo opraví, ale aby měla motorka z roku 99 ještě v roce 2007 výkon na úrovni papírovýho (ještě na zadním kole), je prostě blbost.

Škoda že zmizela stránka lpx.cz tam bylo hezky napsáno jak krásně se dá s brzdou čarovat.

Jinak katalyzátor u motorky je jenom neřízená pasivní vložka která se časem zanáší, takže aby měla motorka s a bez stejný výkon je taky z říše snů.[/quote

Určitě máš s tím katem pravdu ale motor má najeto podle tachmetru a servisní knížky (údaje sedí) 29000Km a výborné tlaky12,5. Je pravda že rozeta na zadním kole má o 1 zub víc než originál. Řetězové kolo je originál.
mojky ZX6R-98

Petter
Příspěvky: 14
Registrován: pon dub 16, 2007 09:47:35
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

ZX6R 1997

Příspěvek od Petter » stř říj 10, 2007 21:21:03

Ahoj mam rozebranou motorku, jeden chlap mi rovnal ram a ted envim jak mam slozit hadicky u karburatoru, muze mi nekdo hodit nejaky odkaz na manual nebo prosim jenom par stranek z manualu jak se skladaji karburatory, v patek mam jet na sraz, ale nevim jestli se mi to povede slozit. dekuji moccc
ZXR 400

Odpovědět