
ZX6R-pomoc
Co se týče výkonu tak v návodu na obsluhu Němci uvádějí tři varianty:pro D 72kw(98k), proCH 78,7kw(107k), pro zbytek světa 79,4kw(108k). Motorky na Frýdeckomístecku, které opravovali neměly kat. a měly výkon na zadním kole pod 100K něco kolem 98K.Jedná se o modelový rok 98/99. Cena byla neskutečně nízká pouhých 1800Kč. Nepočítám regulátor, který jsem měnil doma a stál 1600Kč. Práce které prováděli : zavaření prasklin na svodech (nerez),demontáž-montáž karb.+ seřízení,měř.komprese, oprava praskle spin. skřínky, kontrola nabíjení a doladění motoru na brzdě. 

mojky ZX6R-98
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No možná mě někdo opraví, ale aby měla motorka z roku 99 ještě v roce 2007 výkon na úrovni papírovýho (ještě na zadním kole), je prostě blbost.
Škoda že zmizela stránka lpx.cz tam bylo hezky napsáno jak krásně se dá s brzdou čarovat.
Jinak katalyzátor u motorky je jenom neřízená pasivní vložka která se časem zanáší, takže aby měla motorka s a bez stejný výkon je taky z říše snů.
Škoda že zmizela stránka lpx.cz tam bylo hezky napsáno jak krásně se dá s brzdou čarovat.
Jinak katalyzátor u motorky je jenom neřízená pasivní vložka která se časem zanáší, takže aby měla motorka s a bez stejný výkon je taky z říše snů.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
Nejsem si jist, jestli v Německu nejezdila nějaký přebor. Podle toho, že motor má na šroubech same červené značky a nalévací / výpustný šroub oleje je vrtaný pro plomby . Podle dokladu, které mám asi měsíc po koupi měnili brzdové hadičky za originál pancéřové.NRG píše:To je zajímavý, myslel jsem, že katalyzátor pár koníků naopak ubírá.

mojky ZX6R-98
[quote="volkswagen"]No možná mě někdo opraví, ale aby měla motorka z roku 99 ještě v roce 2007 výkon na úrovni papírovýho (ještě na zadním kole), je prostě blbost.
Škoda že zmizela stránka lpx.cz tam bylo hezky napsáno jak krásně se dá s brzdou čarovat.
Jinak katalyzátor u motorky je jenom neřízená pasivní vložka která se časem zanáší, takže aby měla motorka s a bez stejný výkon je taky z říše snů.[/quote
Určitě máš s tím katem pravdu ale motor má najeto podle tachmetru a servisní knížky (údaje sedí) 29000Km a výborné tlaky12,5. Je pravda že rozeta na zadním kole má o 1 zub víc než originál. Řetězové kolo je originál.
Škoda že zmizela stránka lpx.cz tam bylo hezky napsáno jak krásně se dá s brzdou čarovat.
Jinak katalyzátor u motorky je jenom neřízená pasivní vložka která se časem zanáší, takže aby měla motorka s a bez stejný výkon je taky z říše snů.[/quote
Určitě máš s tím katem pravdu ale motor má najeto podle tachmetru a servisní knížky (údaje sedí) 29000Km a výborné tlaky12,5. Je pravda že rozeta na zadním kole má o 1 zub víc než originál. Řetězové kolo je originál.
mojky ZX6R-98
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon dub 16, 2007 09:47:35
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
ZX6R 1997
Ahoj mam rozebranou motorku, jeden chlap mi rovnal ram a ted envim jak mam slozit hadicky u karburatoru, muze mi nekdo hodit nejaky odkaz na manual nebo prosim jenom par stranek z manualu jak se skladaji karburatory, v patek mam jet na sraz, ale nevim jestli se mi to povede slozit. dekuji moccc
ZXR 400