Stránka 241 z 367

Re: ZRX IV.

Napsal: pát lis 22, 2013 21:01:55
od Pavel ZRX
ZRX 1984 píše:No nevím dneska volal týpek, že by si přijel pro mého rexe a zrovna když už má Blackbiker prodáno, já se poseru, tak moc jsem ho chtěl, tak budu asi shánět dalšího rexe, už to bude 4. v pořadí, ale chci 2006 limet green s nájezdem tak do 10 tis km v origo stavu.
Tolik peněz nedáš :-) za lidovou verzi :-)

Re: ZRX IV.

Napsal: sob lis 23, 2013 09:36:19
od ZRX 1984
Takže je v nabídce Mildovo Rex a Pavlovo rex?

Už to tak vypadá, že nízkorozpočtovka :-)

Re: ZRX IV.

Napsal: sob lis 23, 2013 11:54:02
od Líná Vrána
Čau, příští měsíc si budu objednávat pancéřové hadice HEL - http://www.helperformance.com/hel-brake ... -2005.html - , jde o to, že z UK do CZ budu mít dopravu gratis, neměl by někdo zájem?

Re: ZRX IV.

Napsal: sob lis 23, 2013 12:15:57
od ZRX 1984
Líná Vrána píše:Čau, příští měsíc si budu objednávat pancéřové hadice HEL - http://www.helperformance.com/hel-brake ... -2005.html - , jde o to, že z UK do CZ budu mít dopravu gratis, neměl by někdo zájem?
Takže by to vyšlo na 1 800,- Kč ?

Re: ZRX IV.

Napsal: sob lis 23, 2013 14:22:24
od Líná Vrána
ZRX 1984 píše:
Líná Vrána píše:Čau, příští měsíc si budu objednávat pancéřové hadice HEL - http://www.helperformance.com/hel-brake ... -2005.html - , jde o to, že z UK do CZ budu mít dopravu gratis, neměl by někdo zájem?
Takže by to vyšlo na 1 800,- Kč ?
Jj, potom bych to třeba zaslal poštou nebo tak, záleží na domluvě. Platba by byla předem na můj účet. To už by jsem se se zájemcem domluvil třeba přes SZ nebo tak. Momentálně mám omezený přístup na net, takže se komunikace může trošku protáhnout.

Re: ZRX IV.

Napsal: ned lis 24, 2013 11:15:20
od Líná Vrána
Čau, tak jsem dnes s překvapením a následnou lítostí zjistil, že mám vydřené vačky :( . Má s tím někdo zkušenost? Jak to dál řešit?, je možná renovace nebo?

Re: ZRX IV.

Napsal: ned lis 24, 2013 15:14:49
od ZRX 1984
Líná Vrána píše:Čau, tak jsem dnes s překvapením a následnou lítostí zjistil, že mám vydřené vačky :( . Má s tím někdo zkušenost? Jak to dál řešit?, je možná renovace nebo?
Zatím neznám nikoho kdo by měl tento problém, většinou to maže a olej nežere, těžko říct co s tím kdo před tím dělal. Myslím, že oprava vačky je skoro sci-fi, vzhledem k její tvrdosti. Pokud budeš shánět nové, dej tam rovnou ze ZZR 1200. Možná Chosé bude mít origo, ale nevím jestli prodá, dával ostřejší. Jinak na motorkářích jsou nějaké motory na prodej, ale těžko říct jestli to bude v cajku. Kolik máš najeto?

Re: ZRX IV.

Napsal: ned lis 24, 2013 15:24:37
od Pavel ZRX
Kolik máš km? Jaký olej jsi používal? Kolikrát jsi měřil ventilovou vůli? Oprava vačky možná je, lepší je však výměna, při montáži kontrola uložení a lehkosti chodu vačky. Nejrozumnější investice je tzv. 3. pilíř důchodové reformy :D , přestavba na1225 s ostrýma vačkama..

Re: ZRX IV.

Napsal: ned lis 24, 2013 20:00:11
od Tilda
Pavel ZRX píše:Nejrozumnější investice je tzv. 3. pilíř důchodové reformy :D , přestavba na1225 s ostrýma vačkama..
už se těším až budu muset měnit vačky :D

Re: ZRX IV.

Napsal: ned lis 24, 2013 22:39:26
od 666S999
Tilda píše:
Pavel ZRX píše:Nejrozumnější investice je tzv. 3. pilíř důchodové reformy :D , přestavba na1225 s ostrýma vačkama..
už se těším až budu muset měnit vačky :D
Já měl taky jednu přidřenou... a domnívám se, že Rexovi neštymuje plná syntetika...
A Muzzy se fakt vyplatí víc než III (3) pilíř důchodové reformy! To je vysloveně důchodová TUTOVKA! :finga: :axe:

Re: ZRX IV.

Napsal: pon lis 25, 2013 08:47:14
od ZRX 1984
666S999 píše:
Tilda píše:
Pavel ZRX píše:Nejrozumnější investice je tzv. 3. pilíř důchodové reformy :D , přestavba na1225 s ostrýma vačkama..
už se těším až budu muset měnit vačky :D
Já měl taky jednu přidřenou... a domnívám se, že Rexovi neštymuje plná syntetika...
A Muzzy se fakt vyplatí víc než III (3) pilíř důchodové reformy! To je vysloveně důchodová TUTOVKA! :finga: :axe:
je to holt stará koncepce motoru asi nebyl stavěn na takové oleje :-)

Re: ZRX IV.

Napsal: pon lis 25, 2013 12:28:58
od Líná Vrána
Pavel ZRX píše:Kolik máš km? Jaký olej jsi používal? Kolikrát jsi měřil ventilovou vůli? Oprava vačky možná je, lepší je však výměna, při montáži kontrola uložení a lehkosti chodu vačky. Nejrozumnější investice je tzv. 3. pilíř důchodové reformy :D , přestavba na1225 s ostrýma vačkama..
Stav tachometru je cca 65000km. První dvě výměny byl Sunoco polosynt., teď Repsol synt.. Jestli se nepletu, tak předchozí majitel lil stále Repsol. Vůle jsem právě měřil až v neděli, sice jsem přetahoval km, ale na vůlích to není poznat - přece jen zkušenost s jap. strojírenským výrobkem. Vačky jsou všechny jakoby přidřené, jako kdyby byla ta nitiridovaná (nebo jaká) vrstva sjetá, a pouze pravé krajní vačky (S + V) se už drolí - to nějak nechápu, jako kdyby byl problém s mazáním při stání na stojánku (za studena?), samozžejmě jsou lízlý i vahadýlka. Během týdne zkusím udělat foto, abyste to pěkně viděli. Nad tím borekitem ani nepřemýšlím, to bude mít asi větší cenu, než je hodnota motorky. Co ty vačky ze zízra, to tam pasuje bez nějaké úpravy? Má to nějaké +?

Re: ZRX IV.

Napsal: pon lis 25, 2013 13:49:35
od ZRX 1984
Líná Vrána píše:
Pavel ZRX píše:Kolik máš km? Jaký olej jsi používal? Kolikrát jsi měřil ventilovou vůli? Oprava vačky možná je, lepší je však výměna, při montáži kontrola uložení a lehkosti chodu vačky. Nejrozumnější investice je tzv. 3. pilíř důchodové reformy :D , přestavba na1225 s ostrýma vačkama..
Stav tachometru je cca 65000km. První dvě výměny byl Sunoco polosynt., teď Repsol synt.. Jestli se nepletu, tak předchozí majitel lil stále Repsol. Vůle jsem právě měřil až v neděli, sice jsem přetahoval km, ale na vůlích to není poznat - přece jen zkušenost s jap. strojírenským výrobkem. Vačky jsou všechny jakoby přidřené, jako kdyby byla ta nitiridovaná (nebo jaká) vrstva sjetá, a pouze pravé krajní vačky (S + V) se už drolí - to nějak nechápu, jako kdyby byl problém s mazáním při stání na stojánku (za studena?), samozžejmě jsou lízlý i vahadýlka. Během týdne zkusím udělat foto, abyste to pěkně viděli. Nad tím borekitem ani nepřemýšlím, to bude mít asi větší cenu, než je hodnota motorky. Co ty vačky ze zízra, to tam pasuje bez nějaké úpravy? Má to nějaké +?
Vačky ze ZZR se tady někde řešilo, měl by to být stejný motor a jsou ostřejší :-)

Re: ZRX IV.

Napsal: pon lis 25, 2013 17:52:41
od 666S999
Vyčerpávající shrnutí REXů: tady
pouze vyjímám: ZX-11 cams fit the ZRX and provide 1mm more lift. ZX-11 D cams are popular and available used from the dragracing fraternity. Muzzys , also offers replacement cams. Members have experimented with a variety of Kawasaki and aftermarket cams with varied profiles and specificaitons. Some decrease in low end torque and drivability is usually sacrificed to obtain more top end power.

ZX - 11D prý pasujou.

můžem pokecat krátce ve sklepě... :lol:

stačí si zadat v gůglu camshaft substitution Kawasaki ZRX 1200

ZX-12 hlava má jiný úhly vyústění, čili vačky nepasujou do ZRX 1200 hlavy!
50pence
6th April 2009, 09:05 AM
are there any bits and pieces I could transplant directly from a ZX12 or ZZR12?


The ZZR1200 cams etc though not the head because the ZZR head had angled inlets that are not compatible with the installation in a ZRX frame. The block also fits.

If the ZZR motor is healthy that is probably a better starting point, put the ZRX head on it though with the ZZR cams, IIRC you will also need to fit the ZRX Oil pan.
Pal
6th April 2009, 10:08 AM
Nothing from the ZX12 will fit, it is a completley different motor.

Using the ZZR1200 motor as a basis you could plonk a ZRX head straight on and use the cams and have a very healthy increase over a stock ZRX due to higher compression ratio and the higher lift and duration of the cams.

Re: ZRX IV.

Napsal: pon lis 25, 2013 18:24:42
od Líná Vrána
K tomu problému, na US zrxoa foru jsem zapátral, co by mohlo být příčinou, a vyšlo mi z toho kombinace několika faktorů:
jako první je to nedokonalá technologie zpracování vaček - někdo tam postoval, že se s tím setkal napříč spektrem všech výrobců, tudíž nejen kawa - asi horší várka ingotů. To by šlo poznat pod mikroskopem, jaký tvar mají ty vydrolené plochy
potom nedotažené řešení mazání prostoru ventilového rozvodu - ještě tam někdo zmiňoval v moderních olejích chybějící složky snad síry a fosforu? (nevím přesně, prostě nějaký chem. prvek)
drtivá většina případů se týká krajních pravých vaček 4. válce - tam to jistě spolupůsobí torzní kmity téhle strany - nevýhoda rozvodového mechanizmu na jedné straně a ne např. uprostřed motoru
To jen v rychlosti - sumasumárum, takže asi tak. Pak přihodím foto, i z mé uhynulé zzr600 pro srovnání.

:axe: