Stránka 229 z 234

Napsal: čtv úno 18, 2010 19:20:09
od Sikyn
no vidím,že sem blbě vložil odkaz tak další pokus
http://www.tipmoto.com/motorky/kawasaki ... 200-s.html

Napsal: čtv úno 18, 2010 19:21:55
od Dargas
Ladis píše: Jediný štelování bylo jen na bohatosti směsi. Na závěr podotkl, že by se do budoucna hodil i otevřenej filtr. Ani ne tak kvůli lepšímu sladění, jako spíš pro ještě větší eliminaci střílení do výfuku (který ale i bez něj o5 není nijak dramatický!).
Suma sumárum je ten rozdíl (jestli se tomu tak dá vůbec říkat) tak minimální, že to nestojí ani za řeč! ;-)

tohle mi už delší dobu vrtá hlavou a chtěl bych tomu přijít na kloub...
nechápu, jak může výměna koncovky výfuku ovlivnit bohatost směsi.
že to má vliv na točivý moment potažmo výkon, spotřebu, únik směsi do výfuku nebo naopak vnitřní EGR, to bzch i pochopil, ale BOHATOST směsi???
vážně nechápu, co se s tím motorem stane, že se to jako vzřeší jinema tryskama.....
(pozor, to vše při standartním vzd. filtru!)

Napsal: čtv úno 18, 2010 19:46:17
od Teamgreen
pěkný video,ale z oblečení obou aktérů se mi ježí zbytek vlasů na hlavě

Napsal: čtv úno 18, 2010 22:03:51
od Peca
Tak mě začala hlodat taková věc....

...Hrozně se mi líbí Lawson... ale narazil sem na 1200S o 5 let mladší, pěkný...a hlavně je to 1200 čili zase o něco lepší...

..zkrátka, myslíte že by byl velkej problém překopat S na R ??? Blbý že by se musely vyměnit i přístroje :( Prováděl jste to někdo? Dokážete odhadnout na kolik to cca vyjde?

Napsal: čtv úno 18, 2010 23:08:32
od milda
Peca píše:Tak mě začala hlodat taková věc....

...Hrozně se mi líbí Lawson... ale narazil sem na 1200S o 5 let mladší, pěkný...a hlavně je to 1200 čili zase o něco lepší...

..zkrátka, myslíte že by byl velkej problém překopat S na R ??? Blbý že by se musely vyměnit i přístroje :( Prováděl jste to někdo? Dokážete odhadnout na kolik to cca vyjde?
Jsou tu tací,co měli už všechny varianty na jedný mašině!! :wink:

Jde jen o to,za kolik seženeš potřebnej hardware!! :twisted:

Na Ebay,z bouračky....

Napsal: pát úno 19, 2010 07:50:48
od 666S999
milda píše:
Peca píše:Tak mě začala hlodat taková věc....

...Hrozně se mi líbí Lawson... ale narazil sem na 1200S o 5 let mladší, pěkný...a hlavně je to 1200 čili zase o něco lepší...

..zkrátka, myslíte že by byl velkej problém překopat S na R ??? Blbý že by se musely vyměnit i přístroje :( Prováděl jste to někdo? Dokážete odhadnout na kolik to cca vyjde?
Jsou tu tací,co měli už všechny varianty na jedný mašině!! :wink:

Jde jen o to,za kolik seženeš potřebnej hardware!! :twisted:

Na Ebay,z bouračky....
Tak jest, budíky se pod kapli vlezou, lakování komplet motorky (Rexe na greeeeeeena Edyho cca za 5T), cena komplet kaple 5T+- autobus. velká poznámka: Kaple po bouračce většinou nezbyde, nebo něco chybí...třeba lešení, reflektor.

Inu, kaple se na eBay objevují, mizí, jako ghost, nebo nightmare...třeba teď jedna na zrxoc je na prodej (že by Lenin?)

Napsal: pát úno 19, 2010 08:18:42
od KankX
Chose, ty si s tema kaplema nedas pokoj, vid? :wink: :twisted:

Napsal: pát úno 19, 2010 08:25:33
od Peca
Tenhle rok bych to stejně odjezdil na S-ku, kdybych ho bral. Ta přestavba připadá v úvahu tak za rok, možná dva a postupně (finance) :?

Ale zas stejně bych nějaký prachy tratil při výměně 11ky za 1200.... a 1200R se blbě shání. Navíc bych si ji mohl urobit pěkně podle sebe :D A že nápadů by bylo....

...mám o čem přemýšlet zase... 8)

Napsal: pát úno 19, 2010 09:03:17
od 666S999
KankX píše:Chose, ty si s tema kaplema nedas pokoj, vid? :wink: :twisted:
Já měl být farář (nepedofilní) kaple jsou moje pošušňáníčko. :finga:

Napsal: pát úno 19, 2010 09:10:54
od 666S999
Peca píše:Tenhle rok bych to stejně odjezdil na S-ku, kdybych ho bral. Ta přestavba připadá v úvahu tak za rok, možná dva a postupně (finance) :?

Ale zas stejně bych nějaký prachy tratil při výměně 11ky za 1200.... a 1200R se blbě shání. Navíc bych si ji mohl urobit pěkně podle sebe :D A že nápadů by bylo....

...mám o čem přemýšlet zase... 8)
JJ, prosím pěkně, jezdi v klidu na Sku, Milda bude mít radost a Seky starost... :lol: :roll: :wink:

Vážně / V klidu pánové, pod Sluncem je místa zatím dost i na neznačkové, natož na naše mazly.

Napsal: pát úno 19, 2010 09:16:37
od Vikki46
...tedka jsem si dival na weby ohledne "12" Ediku...(samo ze zeleneho) a v CR jsem nenasel zadneho a na modile.de v celem Deutschladnu 3-4 kusy!! :o :o :o ...docela tezce nedostatkovej je :o :o :o

Napsal: pát úno 19, 2010 10:10:01
od Ladis
Dargas píše:
Ladis píše: Jediný štelování bylo jen na bohatosti směsi. Na závěr podotkl, že by se do budoucna hodil i otevřenej filtr. Ani ne tak kvůli lepšímu sladění, jako spíš pro ještě větší eliminaci střílení do výfuku (který ale i bez něj o5 není nijak dramatický!).
Suma sumárum je ten rozdíl (jestli se tomu tak dá vůbec říkat) tak minimální, že to nestojí ani za řeč! ;-)

tohle mi už delší dobu vrtá hlavou a chtěl bych tomu přijít na kloub...
nechápu, jak může výměna koncovky výfuku ovlivnit bohatost směsi.
že to má vliv na točivý moment potažmo výkon, spotřebu, únik směsi do výfuku nebo naopak vnitřní EGR, to bzch i pochopil, ale BOHATOST směsi???
vážně nechápu, co se s tím motorem stane, že se to jako vzřeší jinema tryskama.....
(pozor, to vše při standartním vzd. filtru!)
Prostě s origo koncovkou šepot květin...výměna za otevřenou a najednou střílení do výfuku a malinko "slabší" odezva na plyn.
Po přeštelování (pouze úprava nastavení origo stavu karburátorů, vč. trysek) je reakce na plyn zpět a střílení do výfuku výrazně omezeno (k ještě většímu omezení prý pomůže ještě otevřený vzducháč). Toť veškeré "ladění" na otervřenou koncovku! :idea: :wink:

Napsal: pát úno 19, 2010 11:47:39
od Hery
Na tvým místě bych určitě koupil eSko. Všechno je stejný, navíc to tu mašinu dělá ještě větší a mohutnější, nefouká a má hezčí budíky, světla svítí vinikajícně... Jak si na tohle všechno zvykneš, eRkové kapli se vysměješ. Sekyho neber vážně, očividně má problém a měl by ho určitě řešit, protože je už hodně trapnej...

Napsal: pát úno 19, 2010 12:12:51
od KankX
Hery píše:Na tvým místě bych určitě koupil eSko. Všechno je stejný, navíc to tu mašinu dělá ještě větší a mohutnější, nefouká a má hezčí budíky, světla svítí vinikajícně... Jak si na tohle všechno zvykneš, eRkové kapli se vysměješ. Sekyho neber vážně, očividně má problém a měl by ho určitě řešit, protože je už hodně trapnej...
pro nekoho neni pohodli vsechno :wink: ...ono to musi take nejak vypadat a co si budeme povidat, Sko vypada dost nevyvazene s tou obrovskou silenosti vepredu, ikdyz verim ze se najde par lidi kterym se to muze libit :-)

Napsal: pát úno 19, 2010 12:37:03
od Hery
...nevyváženě? Nevím o čem mluvíš.