Napsal: čtv úno 18, 2010 19:20:09
no vidím,že sem blbě vložil odkaz tak další pokus
http://www.tipmoto.com/motorky/kawasaki ... 200-s.html
http://www.tipmoto.com/motorky/kawasaki ... 200-s.html
Ladis píše: Jediný štelování bylo jen na bohatosti směsi. Na závěr podotkl, že by se do budoucna hodil i otevřenej filtr. Ani ne tak kvůli lepšímu sladění, jako spíš pro ještě větší eliminaci střílení do výfuku (který ale i bez něj o5 není nijak dramatický!).
Suma sumárum je ten rozdíl (jestli se tomu tak dá vůbec říkat) tak minimální, že to nestojí ani za řeč!
Jsou tu tací,co měli už všechny varianty na jedný mašině!!Peca píše:Tak mě začala hlodat taková věc....
...Hrozně se mi líbí Lawson... ale narazil sem na 1200S o 5 let mladší, pěkný...a hlavně je to 1200 čili zase o něco lepší...
..zkrátka, myslíte že by byl velkej problém překopat S na R ??? Blbý že by se musely vyměnit i přístrojeProváděl jste to někdo? Dokážete odhadnout na kolik to cca vyjde?
Tak jest, budíky se pod kapli vlezou, lakování komplet motorky (Rexe na greeeeeeena Edyho cca za 5T), cena komplet kaple 5T+- autobus. velká poznámka: Kaple po bouračce většinou nezbyde, nebo něco chybí...třeba lešení, reflektor.milda píše:Jsou tu tací,co měli už všechny varianty na jedný mašině!!Peca píše:Tak mě začala hlodat taková věc....
...Hrozně se mi líbí Lawson... ale narazil sem na 1200S o 5 let mladší, pěkný...a hlavně je to 1200 čili zase o něco lepší...
..zkrátka, myslíte že by byl velkej problém překopat S na R ??? Blbý že by se musely vyměnit i přístrojeProváděl jste to někdo? Dokážete odhadnout na kolik to cca vyjde?
![]()
Jde jen o to,za kolik seženeš potřebnej hardware!!![]()
Na Ebay,z bouračky....
Já měl být farář (nepedofilní) kaple jsou moje pošušňáníčko.KankX píše:Chose, ty si s tema kaplema nedas pokoj, vid?![]()
JJ, prosím pěkně, jezdi v klidu na Sku, Milda bude mít radost a Seky starost...Peca píše:Tenhle rok bych to stejně odjezdil na S-ku, kdybych ho bral. Ta přestavba připadá v úvahu tak za rok, možná dva a postupně (finance)![]()
Ale zas stejně bych nějaký prachy tratil při výměně 11ky za 1200.... a 1200R se blbě shání. Navíc bych si ji mohl urobit pěkně podle sebeA že nápadů by bylo....
...mám o čem přemýšlet zase...
Prostě s origo koncovkou šepot květin...výměna za otevřenou a najednou střílení do výfuku a malinko "slabší" odezva na plyn.Dargas píše:Ladis píše: Jediný štelování bylo jen na bohatosti směsi. Na závěr podotkl, že by se do budoucna hodil i otevřenej filtr. Ani ne tak kvůli lepšímu sladění, jako spíš pro ještě větší eliminaci střílení do výfuku (který ale i bez něj o5 není nijak dramatický!).
Suma sumárum je ten rozdíl (jestli se tomu tak dá vůbec říkat) tak minimální, že to nestojí ani za řeč!
tohle mi už delší dobu vrtá hlavou a chtěl bych tomu přijít na kloub...
nechápu, jak může výměna koncovky výfuku ovlivnit bohatost směsi.
že to má vliv na točivý moment potažmo výkon, spotřebu, únik směsi do výfuku nebo naopak vnitřní EGR, to bzch i pochopil, ale BOHATOST směsi???
vážně nechápu, co se s tím motorem stane, že se to jako vzřeší jinema tryskama.....
(pozor, to vše při standartním vzd. filtru!)
pro nekoho neni pohodli vsechnoHery píše:Na tvým místě bych určitě koupil eSko. Všechno je stejný, navíc to tu mašinu dělá ještě větší a mohutnější, nefouká a má hezčí budíky, světla svítí vinikajícně... Jak si na tohle všechno zvykneš, eRkové kapli se vysměješ. Sekyho neber vážně, očividně má problém a měl by ho určitě řešit, protože je už hodně trapnej...