ZRX III.
Ladis píše: Jediný štelování bylo jen na bohatosti směsi. Na závěr podotkl, že by se do budoucna hodil i otevřenej filtr. Ani ne tak kvůli lepšímu sladění, jako spíš pro ještě větší eliminaci střílení do výfuku (který ale i bez něj o5 není nijak dramatický!).
Suma sumárum je ten rozdíl (jestli se tomu tak dá vůbec říkat) tak minimální, že to nestojí ani za řeč!
tohle mi už delší dobu vrtá hlavou a chtěl bych tomu přijít na kloub...
nechápu, jak může výměna koncovky výfuku ovlivnit bohatost směsi.
že to má vliv na točivý moment potažmo výkon, spotřebu, únik směsi do výfuku nebo naopak vnitřní EGR, to bzch i pochopil, ale BOHATOST směsi???
vážně nechápu, co se s tím motorem stane, že se to jako vzřeší jinema tryskama.....
(pozor, to vše při standartním vzd. filtru!)
CKC # 594
Tak mě začala hlodat taková věc....
...Hrozně se mi líbí Lawson... ale narazil sem na 1200S o 5 let mladší, pěkný...a hlavně je to 1200 čili zase o něco lepší...
..zkrátka, myslíte že by byl velkej problém překopat S na R ??? Blbý že by se musely vyměnit i přístroje
Prováděl jste to někdo? Dokážete odhadnout na kolik to cca vyjde?
...Hrozně se mi líbí Lawson... ale narazil sem na 1200S o 5 let mladší, pěkný...a hlavně je to 1200 čili zase o něco lepší...
..zkrátka, myslíte že by byl velkej problém překopat S na R ??? Blbý že by se musely vyměnit i přístroje

Naštěstí u sebe vždycky nosím svůj sprej na zastavování kolotočů.
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jsou tu tací,co měli už všechny varianty na jedný mašině!!Peca píše:Tak mě začala hlodat taková věc....
...Hrozně se mi líbí Lawson... ale narazil sem na 1200S o 5 let mladší, pěkný...a hlavně je to 1200 čili zase o něco lepší...
..zkrátka, myslíte že by byl velkej problém překopat S na R ??? Blbý že by se musely vyměnit i přístrojeProváděl jste to někdo? Dokážete odhadnout na kolik to cca vyjde?

Jde jen o to,za kolik seženeš potřebnej hardware!!

Na Ebay,z bouračky....
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Tak jest, budíky se pod kapli vlezou, lakování komplet motorky (Rexe na greeeeeeena Edyho cca za 5T), cena komplet kaple 5T+- autobus. velká poznámka: Kaple po bouračce většinou nezbyde, nebo něco chybí...třeba lešení, reflektor.milda píše:Jsou tu tací,co měli už všechny varianty na jedný mašině!!Peca píše:Tak mě začala hlodat taková věc....
...Hrozně se mi líbí Lawson... ale narazil sem na 1200S o 5 let mladší, pěkný...a hlavně je to 1200 čili zase o něco lepší...
..zkrátka, myslíte že by byl velkej problém překopat S na R ??? Blbý že by se musely vyměnit i přístrojeProváděl jste to někdo? Dokážete odhadnout na kolik to cca vyjde?
![]()
Jde jen o to,za kolik seženeš potřebnej hardware!!![]()
Na Ebay,z bouračky....
Inu, kaple se na eBay objevují, mizí, jako ghost, nebo nightmare...třeba teď jedna na zrxoc je na prodej (že by Lenin?)
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Tenhle rok bych to stejně odjezdil na S-ku, kdybych ho bral. Ta přestavba připadá v úvahu tak za rok, možná dva a postupně (finance)
Ale zas stejně bych nějaký prachy tratil při výměně 11ky za 1200.... a 1200R se blbě shání. Navíc bych si ji mohl urobit pěkně podle sebe
A že nápadů by bylo....
...mám o čem přemýšlet zase...

Ale zas stejně bych nějaký prachy tratil při výměně 11ky za 1200.... a 1200R se blbě shání. Navíc bych si ji mohl urobit pěkně podle sebe

...mám o čem přemýšlet zase...

Naštěstí u sebe vždycky nosím svůj sprej na zastavování kolotočů.
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
JJ, prosím pěkně, jezdi v klidu na Sku, Milda bude mít radost a Seky starost...Peca píše:Tenhle rok bych to stejně odjezdil na S-ku, kdybych ho bral. Ta přestavba připadá v úvahu tak za rok, možná dva a postupně (finance)![]()
Ale zas stejně bych nějaký prachy tratil při výměně 11ky za 1200.... a 1200R se blbě shání. Navíc bych si ji mohl urobit pěkně podle sebeA že nápadů by bylo....
...mám o čem přemýšlet zase...



Vážně / V klidu pánové, pod Sluncem je místa zatím dost i na neznačkové, natož na naše mazly.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4467
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Prostě s origo koncovkou šepot květin...výměna za otevřenou a najednou střílení do výfuku a malinko "slabší" odezva na plyn.Dargas píše:Ladis píše: Jediný štelování bylo jen na bohatosti směsi. Na závěr podotkl, že by se do budoucna hodil i otevřenej filtr. Ani ne tak kvůli lepšímu sladění, jako spíš pro ještě větší eliminaci střílení do výfuku (který ale i bez něj o5 není nijak dramatický!).
Suma sumárum je ten rozdíl (jestli se tomu tak dá vůbec říkat) tak minimální, že to nestojí ani za řeč!
tohle mi už delší dobu vrtá hlavou a chtěl bych tomu přijít na kloub...
nechápu, jak může výměna koncovky výfuku ovlivnit bohatost směsi.
že to má vliv na točivý moment potažmo výkon, spotřebu, únik směsi do výfuku nebo naopak vnitřní EGR, to bzch i pochopil, ale BOHATOST směsi???
vážně nechápu, co se s tím motorem stane, že se to jako vzřeší jinema tryskama.....
(pozor, to vše při standartním vzd. filtru!)
Po přeštelování (pouze úprava nastavení origo stavu karburátorů, vč. trysek) je reakce na plyn zpět a střílení do výfuku výrazně omezeno (k ještě většímu omezení prý pomůže ještě otevřený vzducháč). Toť veškeré "ladění" na otervřenou koncovku!


ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
Na tvým místě bych určitě koupil eSko. Všechno je stejný, navíc to tu mašinu dělá ještě větší a mohutnější, nefouká a má hezčí budíky, světla svítí vinikajícně... Jak si na tohle všechno zvykneš, eRkové kapli se vysměješ. Sekyho neber vážně, očividně má problém a měl by ho určitě řešit, protože je už hodně trapnej...
ZRX 1200 S, 03
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
pro nekoho neni pohodli vsechnoHery píše:Na tvým místě bych určitě koupil eSko. Všechno je stejný, navíc to tu mašinu dělá ještě větší a mohutnější, nefouká a má hezčí budíky, světla svítí vinikajícně... Jak si na tohle všechno zvykneš, eRkové kapli se vysměješ. Sekyho neber vážně, očividně má problém a měl by ho určitě řešit, protože je už hodně trapnej...


----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira