Stránka 228 z 234
Napsal: stř úno 17, 2010 19:50:22
od MMKS
KankX píše:Sikyn píše:milda píše:
Pokud zůstanou originál svody,tak se průběh nezhorší.Jiné svody už je ale sakra alchymie.
Jinak Teamgreen už Tě na Ixila láká,jak sám vidíš!!

U Scorpiona vše sedělo jak má,ale tady má Ixil plno lidí a myslím,že problémy neměli,oni Ti poví sami,ale jak jsem psal-myslím,že se Ixil zlepšil.
Jasně svody jsou už o něčem jiném,já sem si jen říkal jesli se trochu nezhorší spodek při jízdě bez vložky, a jestli je pravda to co píšou u toho scorpionu,že není potřeba seřizovat směs.
Vicemene u zadne koncovky se nemusi serizovat smes, nejakej ten rozdil tam sice je ale nic vyrazneho... se svodama uz je to jina. A koncovaka bez a s ucpavkou taky poznas, ja osobne mel pocit ze bez ucpavky rex jel lip... tak jako rychleji reagoval na plyn

nesouhlasím, já tu změnu cítil, byla cítit změna s tlumítkem, bez něj a po seštelování. Možná jen pocit, ale nemyslím si.
Napsal: stř úno 17, 2010 23:13:51
od milda
Napsal: čtv úno 18, 2010 00:12:36
od Vikki46
.....no ja mam zkusenosti (ma ho muj neblizsi kamos) s IXILEM takove ze jsem zjistil ze nejake problemy s blbym chodem motoru se u teto znacky vyskytuji dost casto....to treba u Arowa a nebo Akrapa skoro ne..ale zas to je jina cenova liga...ale zas se clovek musi optat..kamos ho teda konretne daval na Triupha a vubec to neslo sestelovat a tak tam musel dat Power komander ....a tim to naskocilo o 10 tis..tak ze kdyby si rovnou koupil Arowa tak by jeste usetril..jo a s ucpavkama ten Triuph skoro nejel....
Napsal: čtv úno 18, 2010 07:51:34
od milda
Pokud by to bylo skutečně takhle,byl by Ixil lepší...
Ale z úzkého jádra naší vlajkové flotily ZRX má Teamgreen(ten s ním ale najel prd,pokud se nepletu) ale i Zdrahy a Doktor a nestěžovali si.(možná i někdo další?)
Když se podíváš na stránky Scorpionů -england,tak alespoň ve mě vzbuzujou důvěru a vejfuck mi funguje.
Napsal: čtv úno 18, 2010 08:15:12
od MMKS
nechtělo, karbeci mám dělané každý rok.
Napsal: čtv úno 18, 2010 10:22:45
od Ladis
KankX píše:Vicemene u zadne koncovky se nemusi serizovat smes, nejakej ten rozdil tam sice je ale nic vyrazneho... A koncovaka bez a s ucpavkou taky poznas, ja osobne mel pocit ze bez ucpavky rex jel lip... tak jako rychleji reagoval na plyn

Nemám sice Rexe, ale IXIL ano a můžu říct, že když jsem ho namontoval, tak měl motorku v zápětí náš dvorní mechanik Martin na servisu a ptal se mě... "jezdíš víc s ucpaným nebo otevřeným výfukem?" Já na to, že rozhodně víc s otevřeným. A on povídá..."tak já ti to "naladím" na otevřenej. Když tam pak dáš občas ucpávku, tak to maximálně půjde možná malinko míň (dýl) za plynem."
A výsledek?
Je to přesně tak, jak řekl...potažmo, jak píše Honza!
Jediný štelování bylo jen na bohatosti směsi. Na závěr podotkl, že by se do budoucna hodil i otevřenej filtr. Ani ne tak kvůli lepšímu sladění, jako spíš pro ještě větší eliminaci střílení do výfuku (který ale i bez něj o5 není nijak dramatický!).
Suma sumárum je ten rozdíl (jestli se tomu tak dá vůbec říkat) tak minimální, že to nestojí ani za řeč!

IXIL = dobrá volba!
P.S.: ...to by mě zajímalo, proč se teda tady o tom tak rozepisuju...
Jinak, gratulace Sikynovi k voňavýmu Rexovi!

Napsal: čtv úno 18, 2010 18:15:04
od Teamgreen
milda píše:Pokud by to bylo skutečně takhle,byl by Ixil lepší...
Ale z úzkého jádra naší vlajkové flotily ZRX má Teamgreen(ten s ním ale najel prd,pokud se nepletu) ale i Zdrahy a Doktor a nestěžovali si.(možná i někdo další?)
Když se podíváš na stránky Scorpionů -england,tak alespoň ve mě vzbuzujou důvěru a vejfuck mi funguje.
Máš pravdu, najel jsem asi 2km, poněvadž když jsem ho tam namontoval, byla už celkem dost kosa. Zdálo se mi, že moc velký rozdíl nevidím. U toho mojeho jsou vlastně čtyři možnosti, protože jsou tam dvě vložky, které se dají kombinovat - 1. úplně bez - (díra do motoru), 2. jedna vložka, 3. druhá vložka, 4. obě vložky(zvuk téměř stejný jako s origo). Takže uvidíme na jaře. V nejhorším tam může jít zpátky origo tichošlápek. Mimo jiné když jsem ho sundal, tak jsem tam měl ještě katalyzátor, kterej jsem musel upicnout.

Napsal: čtv úno 18, 2010 18:32:31
od Sikyn
No nic,já du objednat scorpika v karbonu,je to sice pěkná pálka,ale kromě gum je to zatím jediná velká investice do rexe.
Napsal: čtv úno 18, 2010 18:34:08
od ZRX 1984
Zdravím nového rexaře......Enko je krásný, Erko má duši a Esko je plastvej hnus

Napsal: čtv úno 18, 2010 18:44:35
od KankX
ZRX 1984 píše:Zdravím nového rexaře......Enko je krásný, Erko má duši a Esko je plastvej hnus

Seky sorry, ale zacinas tim byt uz docela obtiznej... vime ze se ti Sko nelibi ani me, ale nemusis to tady psat porad dokola... fakt

Napsal: čtv úno 18, 2010 18:49:26
od Teamgreen
Mě se líbí každá KAWA

Napsal: čtv úno 18, 2010 18:50:43
od Teamgreen
Ale Edie úplně nejvíc

:-)))
Napsal: čtv úno 18, 2010 19:14:01
od 666S999
troha pohody v tričku, s nebojácnou kameramankou

, a s Edáskem...
inspirace do nové sezóny
Re: :-)))
Napsal: čtv úno 18, 2010 19:16:11
od DoktorZRX
Pěkný

Napsal: čtv úno 18, 2010 19:18:35
od Sikyn
Mě se líbí i esko,ale až po R a N.Kdyby sem nekoupil to moje N tak bych měl doma tohle.
[/url]
http://www.tipmoto.com/motorky/kawasaki ... 200-s.html[/url].
Byl sem se na něj podívat a je ve výborném stavu.Kdyby někdo sháněl luxusní esko tak tohle můžu doporučit.Ale neprojel sem ho,byl zrovna sníh.[/url]