nesouhlasím, já tu změnu cítil, byla cítit změna s tlumítkem, bez něj a po seštelování. Možná jen pocit, ale nemyslím si.KankX píše:Vicemene u zadne koncovky se nemusi serizovat smes, nejakej ten rozdil tam sice je ale nic vyrazneho... se svodama uz je to jina. A koncovaka bez a s ucpavkou taky poznas, ja osobne mel pocit ze bez ucpavky rex jel lip... tak jako rychleji reagoval na plynSikyn píše:Jasně svody jsou už o něčem jiném,já sem si jen říkal jesli se trochu nezhorší spodek při jízdě bez vložky, a jestli je pravda to co píšou u toho scorpionu,že není potřeba seřizovat směs.milda píše: Pokud zůstanou originál svody,tak se průběh nezhorší.Jiné svody už je ale sakra alchymie.
Jinak Teamgreen už Tě na Ixila láká,jak sám vidíš!!U Scorpiona vše sedělo jak má,ale tady má Ixil plno lidí a myslím,že problémy neměli,oni Ti poví sami,ale jak jsem psal-myslím,že se Ixil zlepšil.
![]()
ZRX III.
ZX-12R naked
.....no ja mam zkusenosti (ma ho muj neblizsi kamos) s IXILEM takove ze jsem zjistil ze nejake problemy s blbym chodem motoru se u teto znacky vyskytuji dost casto....to treba u Arowa a nebo Akrapa skoro ne..ale zas to je jina cenova liga...ale zas se clovek musi optat..kamos ho teda konretne daval na Triupha a vubec to neslo sestelovat a tak tam musel dat Power komander ....a tim to naskocilo o 10 tis..tak ze kdyby si rovnou koupil Arowa tak by jeste usetril..jo a s ucpavkama ten Triuph skoro nejel....
xxxCKC 475xxx
Kawaevoluce->ER-5->ZR-7S->Z750S->ZZR 1400ABS->???
Kawaevoluce->ER-5->ZR-7S->Z750S->ZZR 1400ABS->???
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Pokud by to bylo skutečně takhle,byl by Ixil lepší...
Ale z úzkého jádra naší vlajkové flotily ZRX má Teamgreen(ten s ním ale najel prd,pokud se nepletu) ale i Zdrahy a Doktor a nestěžovali si.(možná i někdo další?)
Když se podíváš na stránky Scorpionů -england,tak alespoň ve mě vzbuzujou důvěru a vejfuck mi funguje.
Ale z úzkého jádra naší vlajkové flotily ZRX má Teamgreen(ten s ním ale najel prd,pokud se nepletu) ale i Zdrahy a Doktor a nestěžovali si.(možná i někdo další?)
Když se podíváš na stránky Scorpionů -england,tak alespoň ve mě vzbuzujou důvěru a vejfuck mi funguje.
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4467
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Nemám sice Rexe, ale IXIL ano a můžu říct, že když jsem ho namontoval, tak měl motorku v zápětí náš dvorní mechanik Martin na servisu a ptal se mě... "jezdíš víc s ucpaným nebo otevřeným výfukem?" Já na to, že rozhodně víc s otevřeným. A on povídá..."tak já ti to "naladím" na otevřenej. Když tam pak dáš občas ucpávku, tak to maximálně půjde možná malinko míň (dýl) za plynem."KankX píše:Vicemene u zadne koncovky se nemusi serizovat smes, nejakej ten rozdil tam sice je ale nic vyrazneho... A koncovaka bez a s ucpavkou taky poznas, ja osobne mel pocit ze bez ucpavky rex jel lip... tak jako rychleji reagoval na plyn![]()
A výsledek?
Je to přesně tak, jak řekl...potažmo, jak píše Honza!


Jediný štelování bylo jen na bohatosti směsi. Na závěr podotkl, že by se do budoucna hodil i otevřenej filtr. Ani ne tak kvůli lepšímu sladění, jako spíš pro ještě větší eliminaci střílení do výfuku (který ale i bez něj o5 není nijak dramatický!).
Suma sumárum je ten rozdíl (jestli se tomu tak dá vůbec říkat) tak minimální, že to nestojí ani za řeč!

IXIL = dobrá volba!

P.S.: ...to by mě zajímalo, proč se teda tady o tom tak rozepisuju...


Jinak, gratulace Sikynovi k voňavýmu Rexovi!


ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
- Teamgreen
- Easy rider
- Příspěvky: 386
- Registrován: úte led 27, 2009 22:51:12
- Bydliště: České Budějovice
Máš pravdu, najel jsem asi 2km, poněvadž když jsem ho tam namontoval, byla už celkem dost kosa. Zdálo se mi, že moc velký rozdíl nevidím. U toho mojeho jsou vlastně čtyři možnosti, protože jsou tam dvě vložky, které se dají kombinovat - 1. úplně bez - (díra do motoru), 2. jedna vložka, 3. druhá vložka, 4. obě vložky(zvuk téměř stejný jako s origo). Takže uvidíme na jaře. V nejhorším tam může jít zpátky origo tichošlápek. Mimo jiné když jsem ho sundal, tak jsem tam měl ještě katalyzátor, kterej jsem musel upicnout.milda píše:Pokud by to bylo skutečně takhle,byl by Ixil lepší...
Ale z úzkého jádra naší vlajkové flotily ZRX má Teamgreen(ten s ním ale najel prd,pokud se nepletu) ale i Zdrahy a Doktor a nestěžovali si.(možná i někdo další?)
Když se podíváš na stránky Scorpionů -england,tak alespoň ve mě vzbuzujou důvěru a vejfuck mi funguje.


ZRX 1200R - 2005
CKC # 1132
CKC # 1132
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: :-)))
Pěkný666S999 píše:troha pohody v tričku, s nebojácnou kameramankou, a s Edáskem...
inspirace do nové sezóny

Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
Mě se líbí i esko,ale až po R a N.Kdyby sem nekoupil to moje N tak bych měl doma tohle.
[/url]http://www.tipmoto.com/motorky/kawasaki ... 200-s.html[/url].
Byl sem se na něj podívat a je ve výborném stavu.Kdyby někdo sháněl luxusní esko tak tohle můžu doporučit.Ale neprojel sem ho,byl zrovna sníh.[/url]
[/url]http://www.tipmoto.com/motorky/kawasaki ... 200-s.html[/url].
Byl sem se na něj podívat a je ve výborném stavu.Kdyby někdo sháněl luxusní esko tak tohle můžu doporučit.Ale neprojel sem ho,byl zrovna sníh.[/url]
ZRX 1200 N