Stránka 221 z 234

Napsal: čtv úno 04, 2010 08:42:30
od ZRX 1984
milda píše:Právě,že jsem to blbě napsal,ten ventil je skutečně podtlakovej,vede k němu hadička od karburátorů,tudíž se otevře až když točí motor-probíhá sání.
To si myslím já.
Ale nejsem odborník,že... :wink:

Jinak ta poloha PRI je u páčky napsaná,myslím,že je to ta uprostřed -ani nahoru,ani dolů!! :roll:

Ale už jsem to dlouho neviděl :( Bohužel :cry:

Budu muset na prohlídku.... :lol:
Tebe něco bolí, nebo na jakou prohlídku?

Asi máš pravdu, ale já myslel, že je na hadičce elektromagnetický uzávěr, vypneš elektriku zavře se, zapneš elektriku otevře se, tak možná nechávám zbytečně zapnutej klíček, na dvě cigára, la epak to naskočí :-)

Napsal: čtv úno 04, 2010 09:58:59
od Ladis
ZRX 1984 píše:
milda píše:Jinak ta poloha PRI je u páčky napsaná,myslím,že je to ta uprostřed -ani nahoru,ani dolů!! :roll:

Ale už jsem to dlouho neviděl :( Bohužel :cry:

Budu muset na prohlídku.... :lol:
Tebe něco bolí, nebo na jakou prohlídku?

Asi máš pravdu, ale já myslel, že je na hadičce elektromagnetický uzávěr, vypneš elektriku zavře se, zapneš elektriku otevře se, tak možná nechávám zbytečně zapnutej klíček, na dvě cigára, la epak to naskočí :-)
Na prohlídku do garáže, přece! :wink:
Jinak s těma polohama je to tak, jak píšeš, Mildo! ;-)

Napsal: čtv úno 04, 2010 09:59:43
od KankX
ZRX 1984 píše:
milda píše:Právě,že jsem to blbě napsal,ten ventil je skutečně podtlakovej,vede k němu hadička od karburátorů,tudíž se otevře až když točí motor-probíhá sání.
To si myslím já.
Ale nejsem odborník,že... :wink:

Jinak ta poloha PRI je u páčky napsaná,myslím,že je to ta uprostřed -ani nahoru,ani dolů!! :roll:

Ale už jsem to dlouho neviděl :( Bohužel :cry:

Budu muset na prohlídku.... :lol:
Tebe něco bolí, nebo na jakou prohlídku?

Asi máš pravdu, ale já myslel, že je na hadičce elektromagnetický uzávěr, vypneš elektriku zavře se, zapneš elektriku otevře se, tak možná nechávám zbytečně zapnutej klíček, na dvě cigára, la epak to naskočí :-)
...to fakt nechavas zbytecne na dve cigara... uplne bohate ti to bude stacit na jedno, vzhledem k tomu ze se tam po tu dobu stejne nic nedeje :-D Kohout je podtlakovej a kdyz se motor netoci, benzin netece... tedy mimo polohu PRI, kdy tece do plovakove komory porad... NERAD ;-)

Napsal: čtv úno 04, 2010 10:04:16
od misak39
dlouho zapnutej klíček je podle mě zbytečnej, pokud má REX polohu PRI, znamená to že benzin teče samospádem a tudíž asi nebude mít anoi benzinový čerpadlo...( :oops: moje úvaha)

Napsal: čtv úno 04, 2010 10:06:11
od ZRX 1984
Úvahy jsou dobrý jen ta má je špatná :-) Na Inazumě to tak myslím bylo s tím elektromagnetem zavírající benzín, tam ale nebyl kohoutek, takže nic, no, tak v tom případě, to chce pár krát otočit a mělo by se to natáhnout......

Napsal: čtv úno 04, 2010 10:12:27
od misak39
no právě ta PRI je poloha, kdy teče benzin "okolo" membrány přímo do karbeců, takže není nutno točit motorem, jen kohoutem a půl cigára počkat... takhle to mám na GPZtě, na devítve už nee, tam je čerpadlo...

Napsal: čtv úno 04, 2010 10:17:13
od Ladis
misak39 píše:...není nutno točit motorem, jen kohoutem a půl cigára počkat...
TAK! ;-)

Napsal: čtv úno 04, 2010 13:18:30
od Honza-Zed
Uvazoval jsem, na co je PRI... Pred par lety jsem to vedel, protoze kamarad mel KLE a tam to bylo...

Myslim ze ON je dolu a RES nahoru...

Priste zkusim starovat pres PRI, kdyz Rex dlouho nejel... :oops:

Napsal: čtv úno 04, 2010 13:22:13
od Dargas
na to to tam podle mě taky je. zaplaví se karburátory rychleji, než protáčením motoru startérem
a čekáním než se dostatek benzínu nasaje.

Napsal: čtv úno 04, 2010 13:25:24
od Honza-Zed
Dargas píše:na to to tam podle mě taky je. zaplaví se karburátory rychleji, než protáčením motoru startérem
a čekáním než se dostatek benyínu nasaje.
Je to celkem logicke reseni... U ZXR jsi musel stale tocit starterem, aby se ti zaplavili karburatory...

Stalo me to jednu baterku...

Napsal: čtv úno 04, 2010 18:17:53
od MMKS
doporučuju po delším stání ty karbece nejdřív vypustit. Po minulé zimě jsem odkrágloval nabitou baterku a benzín mě chcal snad už i z airboxu. Pak jsem vypustil karburátory, hodil jsem zase polohu PRI a v pohodě nastartoval. Myslím, že se tam prostě držel ten starý benzín a na něj to prostě nechtělo naskočit. Ale možná se pletu.

Napsal: pát úno 05, 2010 13:57:08
od Marťyn
Jednou se mi stalo, že jsem nechal polohu PRI a na druhý den plný motor až po ventily a co se nevešlo, tak airboxem ven. To bylo radosti, všechno rozebrat, vypustit, vyměnit olej. No už na to nikdy nezapomenu. :evil: :evil: :evil:

Napsal: pát úno 05, 2010 13:58:45
od Marťyn
Marťyn píše:Jednou se mi stalo, že jsem nechal polohu PRI a na druhý den plný motor až po ventily a co se nevešlo, tak airboxem ven. To bylo radosti, všechno rozebrat, vypustit, vyměnit olej. A aby to nebylo málo, stalo se to u kamaráda v dílně, ten mě miloval. No už na to nikdy nezapomenu. :evil: :evil: :evil:

Napsal: pát úno 05, 2010 18:10:35
od milda
Modrá je dobrá,ale na daeg se mi moc nelíbí.

Zato majitel je řízek a nasedá na motorku jako baťůžek :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=XC0PBK9K0xA

Napsal: pát úno 05, 2010 18:59:08
od MMKS
milda píše:Modrá je dobrá,ale na daeg se mi moc nelíbí.

Zato majitel je řízek a nasedá na motorku jako baťůžek :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=XC0PBK9K0xA
majitel je sice řízek, ale tzv. asimetrický. Asi metr široký a asi metr vysoký