Stránka 211 z 212

Napsal: stř bře 26, 2008 21:20:17
od KankX
Munga píše:Vzhledová záležitost to určitě nebude. Rexovi tužší vidle určitě neuškodili. Prakticky každé klasické vidle mají mnohem menší tuhost než obrácené vidle a tohle je posune o kousek k nim,ale asi se to pozná jen v extrémních situacích.Něco podobného se používá na sportovních vozech(ta tyč co se montuje nad tlumiče a vede pod haubnou)
u tech aut je to uplne neco jineho... vzhledem k tomu ze je mezi koly u auta dost velka dira a tuhost je dana tim kouskem plechu co se tomu rika karoserie, pak je to docela dulezite zpevneni. Standartne se to treba montovalo do Felicii 1.6, ktera sedela na silnici mnohem lepe jak 1.3, ale asi to je dano take tim ze mimo teto vyztuhy zminovana 1.6 mela zaroven jeste pricny stabilizator na predni naprave a u kombi i na zadni, coz 1.3 take nemela :-)

u Rexe tu vyztuhu nepoznas, ... tedy pokud nejsi nejakej precitlivelej borec. Mel jsem moznost se svezt na Rexovi s vystuhou (1100ccm) a zatackach byl horsi jak muj (1200ccm) ale asi to je dano take tim ze dvanactka ma vic zpevnenej ram u krku rizeni a udajne i ta zadni kyvka je o dost pevnejsi nez na 11ce... :idea:

Napsal: stř bře 26, 2008 23:44:00
od milda
Možná by o tom Chosé mohl pohovořit z klukama ze ZRXOA.....
Tahle vzpěra vidlic vypadá, že by mohla nadchnout i Doktora,jak se blejská!!



Click image to enlarge Fork Braces
by chuckc
Aluminum 2-piece fork brace. Includes stainless steel screws.

Fits ZRX1100 or ZRX1200 - Please specify when ordering.
The strongest brace on the market. Easy installation.

In stock and ready to ship.

Plain brace, no polishing or plating - $100.00
Free shipping in the USA. Add $5.00 for shipping to other countries.


Mail cash, check, or money order to:

Chuck Croucher
6312 Highway 60
Sellersburg, Indiana 47172

502-553-5994
-------
Or use PayPal.com with this email address: highwaystar69@yahoo.com

Fork Brace thread in ZRXOA forum
Obrázek

Obrázek

Napsal: čtv bře 27, 2008 17:37:03
od DoktorZRX
Blejskavá vzpěra je pěkná, to jó, ale já si myslím, že jí stejně nepotřebuju. Na extrémní jízdu kdybych tu výstuhu využil to u mě nevypadá. Jezdím většinou ve dvou a po mých dvou pádech rexovi sahat na dno jeho možností asi nebudu :oops: Rád se ale podívám na upravenýho rexe

Napsal: čtv bře 27, 2008 19:30:08
od Munga
KankX píše:
Munga píše:Vzhledová záležitost to určitě nebude. Rexovi tužší vidle určitě neuškodili. Prakticky každé klasické vidle mají mnohem menší tuhost než obrácené vidle a tohle je posune o kousek k nim,ale asi se to pozná jen v extrémních situacích.Něco podobného se používá na sportovních vozech(ta tyč co se montuje nad tlumiče a vede pod haubnou)
u tech aut je to uplne neco jineho... vzhledem k tomu ze je mezi koly u auta dost velka dira a tuhost je dana tim kouskem plechu co se tomu rika karoserie, pak je to docela dulezite zpevneni. Standartne se to treba montovalo do Felicii 1.6, ktera sedela na silnici mnohem lepe jak 1.3, ale asi to je dano take tim ze mimo teto vyztuhy zminovana 1.6 mela zaroven jeste pricny stabilizator na predni naprave a u kombi i na zadni, coz 1.3 take nemela :-)

u Rexe tu vyztuhu nepoznas, ... tedy pokud nejsi nejakej precitlivelej borec. Mel jsem moznost se svezt na Rexovi s vystuhou (1100ccm) a zatackach byl horsi jak muj (1200ccm) ale asi to je dano take tim ze dvanactka ma vic zpevnenej ram u krku rizeni a udajne i ta zadni kyvka je o dost pevnejsi nez na 11ce... :idea:
Dvanáctka má větší pevnost i u krku? Je to poznat na pohled a nebo jen silnější průměr materiálu? O té zadní kyvce se mluvilo a je to dobře patrné,ale o krku jsem nevěděl. To jsem ho měl rovnou vyztužit ,když jsem rovnal rám :(

Napsal: čtv bře 27, 2008 19:56:22
od Czert ZRX
Obrázek



Mno tak se pochlubim,docela zásadní součástky na letní facelift Rexe (mno jedna je spíš techničtějšího rázu :lol: )


Ještě jednou díky Wolku :salute:

Napsal: čtv bře 27, 2008 20:33:46
od DoktorZRX
Czert ZRX píše:Obrázek



Mno tak se pochlubim,docela zásadní součástky na letní facelift Rexe (mno jedna je spíš techničtějšího rázu :lol: )


Ještě jednou díky Wolku :salute:
Koukám, že kdo letos nebude mít čirý světlo, jako by nebyl :) Pěkný :wink:

Napsal: čtv bře 27, 2008 21:09:23
od Marťyn
Hm, tak to asi nebudu, mě se líbí červené :blob4:

Napsal: čtv bře 27, 2008 21:26:26
od PajaZR
Munga píše:
KankX píše:
Munga píše:Vzhledová záležitost to určitě nebude. Rexovi tužší vidle určitě neuškodili. Prakticky každé klasické vidle mají mnohem menší tuhost než obrácené vidle a tohle je posune o kousek k nim,ale asi se to pozná jen v extrémních situacích.Něco podobného se používá na sportovních vozech(ta tyč co se montuje nad tlumiče a vede pod haubnou)
u tech aut je to uplne neco jineho... vzhledem k tomu ze je mezi koly u auta dost velka dira a tuhost je dana tim kouskem plechu co se tomu rika karoserie, pak je to docela dulezite zpevneni. Standartne se to treba montovalo do Felicii 1.6, ktera sedela na silnici mnohem lepe jak 1.3, ale asi to je dano take tim ze mimo teto vyztuhy zminovana 1.6 mela zaroven jeste pricny stabilizator na predni naprave a u kombi i na zadni, coz 1.3 take nemela :-)

u Rexe tu vyztuhu nepoznas, ... tedy pokud nejsi nejakej precitlivelej borec. Mel jsem moznost se svezt na Rexovi s vystuhou (1100ccm) a zatackach byl horsi jak muj (1200ccm) ale asi to je dano take tim ze dvanactka ma vic zpevnenej ram u krku rizeni a udajne i ta zadni kyvka je o dost pevnejsi nez na 11ce... :idea:
Dvanáctka má větší pevnost i u krku? Je to poznat na pohled a nebo jen silnější průměr materiálu? O té zadní kyvce se mluvilo a je to dobře patrné,ale o krku jsem nevěděl. To jsem ho měl rovnou vyztužit ,když jsem rovnal rám :(
-12ka má zesílenou kyvku a tlumiče jsou uchyceny na kyvce o 15mm víc dopředu.
-Na lepší stabilitě rámu se podepsalo zpevnění v oblasti hlavy řízení.
-širší zadní ráfek
-jiná výplň sedla(jiná pěna podle zx-12r)
-jiný motor(nemá litinový vložky válců,galvanicky pokovené válce,rozvody..zx-12r atd.)
-lehčí řazení,jiný pružiny na spojce,odolnější spojka.

Tak tyto informace mám z časáku,tak snad se to někomu bude hodit :wink:

Jo a zmizel jeden klakson :lol:

Napsal: čtv bře 27, 2008 21:28:40
od Czert ZRX
Mno když oni ho mají v Bikerscrown slevněný tak jsem neodolal:)
Mě šlo spíše o tu vidlici a světýlko se bude hodit k bílému laku a to možná budu jediný v ČR hehe 8)

souhlas!

Napsal: pát bře 28, 2008 00:16:26
od 666S999
Marťyn píše:Hm, tak to asi nebudu, mě se líbí červené :blob4:

a aby řeč nestála:

sedlo od Kinga na Pavlově Rexu:


Obrázek


Obrázek

Napsal: pát bře 28, 2008 07:33:01
od PajaZR
Hmm,to sedlo se mi líbí a asi nebude špatný.kolik asi stojí??

Napsal: pát bře 28, 2008 08:27:03
od volkswagen
Koukám CZerte že zásilka dorazila! To mě těší ;-)

Napsal: pát bře 28, 2008 09:04:29
od KankX
Marťyn píše:Hm, tak to asi nebudu, mě se líbí červené :blob4:
to jsme na tom stejne :-) taky asi nebudu :-D na Rexikovi se mi libi vic svetlo cervene :wink:

Napsal: pát bře 28, 2008 09:07:51
od KankX
Czert ZRX píše:Mno když oni ho mají v Bikerscrown slevněný tak jsem neodolal:)
Mě šlo spíše o tu vidlici a světýlko se bude hodit k bílému laku a to možná budu jediný v ČR hehe 8)
to jsem na tebe moc zvedavej, doufam ze se to povede bude z Rexika nevesta k zulibani ;-)

Originál šroub

Napsal: pát bře 28, 2008 16:35:46
od Munga
Ahoj, nemáte někdo v oku jestli je tento neoriginální dělaný šroub rozměrově stejný a tudíž nahraditelný s origošem? S tímhle jsem to kdysi koupil-origo šrouby se zřejmě při nehodě poškodili a tak tam udělali z mosazi tohle,jde o to jestli není také převrtaný závit ve hlavě . Ten díl do kterého jde olejová hadice je také dělaný a nechce se mi obědnat šrouby které by tam nepasovali. Není někde na motorce šroub identický s tímhle že bych to porovnal? Přikládám foto tak jestli někdo ví tak prosím pište čau.
Obrázek

Obrázek