u tech aut je to uplne neco jineho... vzhledem k tomu ze je mezi koly u auta dost velka dira a tuhost je dana tim kouskem plechu co se tomu rika karoserie, pak je to docela dulezite zpevneni. Standartne se to treba montovalo do Felicii 1.6, ktera sedela na silnici mnohem lepe jak 1.3, ale asi to je dano take tim ze mimo teto vyztuhy zminovana 1.6 mela zaroven jeste pricny stabilizator na predni naprave a u kombi i na zadni, coz 1.3 take nemelaMunga píše:Vzhledová záležitost to určitě nebude. Rexovi tužší vidle určitě neuškodili. Prakticky každé klasické vidle mají mnohem menší tuhost než obrácené vidle a tohle je posune o kousek k nim,ale asi se to pozná jen v extrémních situacích.Něco podobného se používá na sportovních vozech(ta tyč co se montuje nad tlumiče a vede pod haubnou)

u Rexe tu vyztuhu nepoznas, ... tedy pokud nejsi nejakej precitlivelej borec. Mel jsem moznost se svezt na Rexovi s vystuhou (1100ccm) a zatackach byl horsi jak muj (1200ccm) ale asi to je dano take tim ze dvanactka ma vic zpevnenej ram u krku rizeni a udajne i ta zadni kyvka je o dost pevnejsi nez na 11ce...
