Stránka 22 z 27

Re: Z 750

Napsal: úte bře 29, 2011 20:00:52
od Pavel ZRX
PC bude powercomander

Re: Z 750

Napsal: úte bře 29, 2011 20:03:15
od Honza-Zed
Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru.

Urcite dej vedet, jak si poladil...

Re: Z 750

Napsal: úte bře 29, 2011 20:45:00
od Pavel ZRX
[quote="Honza-Zed"]Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru

Jo skoro vše, do jisté míry, v rámci lambda-regulace. Ta je naladěna na určitý průtok v sání a na určitý odpor výfuku, má za úkol dorovnávat bohatost směsi - ochuzuje, obohacuje, podle momentální potřeby, zjištěné lambdasondou. Pokud se výrazně otevře výfuk a sání, lambda regulace se přesune do max. obohacení a je v podstatě nefunkční. Proto je vhodné použít PComander a vytvořit palivovou mapu, kterou se vyhladí výkonové propady (prodlouženim doby vstřiku) a celkově se systém přizpůsobí nově použitému výfuku a filtru. U vhodně nastavené mapy dál funguje lamda regulace k tomu, k čemu má. (korekce bohatosti - neustále se mění tlak vzduchu, teplora, vlhkost a nadmořská výška, je potřeba REGULOVAT)

Re: Z 750

Napsal: úte bře 29, 2011 23:47:49
od MARTY
Pavel ZRX píše:
Honza-Zed píše:Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru

Jo skoro vše, do jisté míry, v rámci lambda-regulace. Ta je naladěna na určitý průtok v sání a na určitý odpor výfuku, má za úkol dorovnávat bohatost směsi - ochuzuje, obohacuje, podle momentální potřeby, zjištěné lambdasondou. Pokud se výrazně otevře výfuk a sání, lambda regulace se přesune do max. obohacení a je v podstatě nefunkční. Proto je vhodné použít PComander a vytvořit palivovou mapu, kterou se vyhladí výkonové propady (prodlouženim doby vstřiku) a celkově se systém přizpůsobí nově použitému výfuku a filtru. U vhodně nastavené mapy dál funguje lamda regulace k tomu, k čemu má. (korekce bohatosti - neustále se mění tlak vzduchu, teplora, vlhkost a nadmořská výška, je potřeba REGULOVAT)
precizni..jako vzdy..kus Pavle z ceho ty to opisujes ? :lol: :lol:

Re: Z 750

Napsal: stř bře 30, 2011 07:45:45
od Pavel ZRX
Jednou sem bil na brzde, tam to borcy řýkaly :lol: :lol:
Dík :oops:

Re: Z 750

Napsal: stř bře 30, 2011 16:29:05
od MARTY
Pavel ZRX píše:Jednou sem bil na brzde, tam to borcy řýkaly :lol: :lol:
Dík :oops:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ti si tet trefyl...sem sy poplyval monytor. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: viborne

Re: Z 750

Napsal: čtv bře 31, 2011 10:21:47
od Luke288
Honza-Zed píše:Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru.

Urcite dej vedet, jak si poladil...
a dával jsi komplet nebo jen koncovku? protože mě všichni při osazování kompletu varovali, že se změní charakteristika motoru z naháčovýho tahu odspoda k SS projevu, tzn výkon vejš. a to se opravdu stalo. uvidíme, až dorazí PC, dám vědět jak to dopadlo.

Re: Z 750

Napsal: čtv bře 31, 2011 10:44:23
od MARTY
Luke288 píše:
Honza-Zed píše:Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru.

Urcite dej vedet, jak si poladil...
a dával jsi komplet nebo jen koncovku? protože mě všichni při osazování kompletu varovali, že se změní charakteristika motoru z naháčovýho tahu odspoda k SS projevu, tzn výkon vejš. a to se opravdu stalo. uvidíme, až dorazí PC, dám vědět jak to dopadlo.
ti vsichni meli pod cepici...saqmozrejme ze je vzdy lepsi davat jen koncovku...a pak ladit s pc...jak jinak... :lol: :lol:

Re: Z 750

Napsal: čtv bře 31, 2011 17:38:10
od Honza-Zed
Luke288 píše:
Honza-Zed píše:Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru.

Urcite dej vedet, jak si poladil...
a dával jsi komplet nebo jen koncovku? protože mě všichni při osazování kompletu varovali, že se změní charakteristika motoru z naháčovýho tahu odspoda k SS projevu, tzn výkon vejš. a to se opravdu stalo. uvidíme, až dorazí PC, dám vědět jak to dopadlo.
Osazoval jsem pouze koncovku. Takovy zavodnik, abych mel komplet nejsem... :D

Re: Z 750

Napsal: sob dub 02, 2011 21:50:31
od Luke288
trošku odbočím- na zedovi mám pneu Dunlop Qualifier. včera už se mi nějak nezdál střed zadní gumy, jakoby se vrstvička odlupovala, přičítal jsem to tomu, že jsem při výjezdu od pumpy projel přes mokrej asfalt a pod plynem se protočilo kolo a pak kouslo na suchu. dneska po vyjížďce koukám, že ze středu už prosvítaj drátky. takže po 5tis km přezouvám (jestli je to hodně nebo málo nevím, těžko říct, za plyn tahám dost, pravda spíš na rovinkách). a teď co? četl jsem něco o roadsmart, vlákno o pneu v sekci technika je dva roky mrtvý. co jezdíte vy? preferuju grip, to, jestli najedu 5tis nebo 7tis je mi jedno. rád si pojezdím v zatáčkách.
další co mě zajímá- měnit obě pneu najednou i když přední je jako nová?

Re: Z 750

Napsal: sob dub 02, 2011 21:58:44
od KankX
Luke288 píše:trošku odbočím- na zedovi mám pneu Dunlop Qualifier. včera už se mi nějak nezdál střed zadní gumy, jakoby se vrstvička odlupovala, přičítal jsem to tomu, že jsem při výjezdu od pumpy projel přes mokrej asfalt a pod plynem se protočilo kolo a pak kouslo na suchu. dneska po vyjížďce koukám, že ze středu už prosvítaj drátky. takže po 5tis km přezouvám (jestli je to hodně nebo málo nevím, těžko říct, za plyn tahám dost, pravda spíš na rovinkách). a teď co? četl jsem něco o roadsmart, vlákno o pneu v sekci technika je dva roky mrtvý. co jezdíte vy? preferuju grip, to, jestli najedu 5tis nebo 7tis je mi jedno. rád si pojezdím v zatáčkách.
další co mě zajímá- měnit obě pneu najednou i když přední je jako nová?
jestli se ti na Qualifierech jezdilo dobre, pak muzes zkusit Qualifier II a nebo SportSmart... ty vydrzi vic a grip by meli mit priblizne stejny ;-) Ja osobne jezdim RoadSmart, protoze vydrz 4-5 tis. km je pro me moc malo :-(

...jo a co se tyka vymeny i predni pneu, tak to zalezi na tobe. Ja osobne menim komplet, drive jsem to nedelal, ale prave stav predni pneumatiky ovlivnuje jizdu nejvic (ovladatelnost a lehkost), prestoze ta predni vapada jak nova, tak ver ze neni... predni se nesjizdi uprostred ale strany, dela se tam takovy zlabek a ten pak taha za riditka apod. Takze jestli prezout nebo ne, je jen na tobe ;-)

Re: Z 750

Napsal: sob dub 02, 2011 22:00:59
od Honza-Zed
Luke288 píše:trošku odbočím- na zedovi mám pneu Dunlop Qualifier. včera už se mi nějak nezdál střed zadní gumy, jakoby se vrstvička odlupovala, přičítal jsem to tomu, že jsem při výjezdu od pumpy projel přes mokrej asfalt a pod plynem se protočilo kolo a pak kouslo na suchu. dneska po vyjížďce koukám, že ze středu už prosvítaj drátky. takže po 5tis km přezouvám (jestli je to hodně nebo málo nevím, těžko říct, za plyn tahám dost, pravda spíš na rovinkách). a teď co? četl jsem něco o roadsmart, vlákno o pneu v sekci technika je dva roky mrtvý. co jezdíte vy? preferuju grip, to, jestli najedu 5tis nebo 7tis je mi jedno. rád si pojezdím v zatáčkách.
další co mě zajímá- měnit obě pneu najednou i když přední je jako nová?
Pokud jsi ,,rovinkar", tak 5tis.km je normal(obcas i mene).

Roadsmart je overena guma, ktera nezklame. Ted jezdim na ContiRaceAttack. V zime skoro nefunguje. Pri teplem pocasi ti vse vynahradi. :wink: Me vydrzeli cca 6tis.km a jeste kousek daji. Vyhoda je, ze jsou temer rovnomerne sjety. Budu porizovat PilotPower 2CT. Dvousmesovka na ktere jsou kladne ohlasy.

Take bych ti radil dvousmesovku. :wink: Stred tvrdy, boky mekke.

Staci kdyz vymenis zadek. Driv jsem menil vzdy obe, ale financni situace je proti. :D

Re: Z 750

Napsal: ned dub 03, 2011 08:43:29
od Luke288
právě jsem přemejšlel, že bych možná radši nějakou dvousměs. nemyslím, že malej zed má výkon na to, aby tvrdej střed při zrychlení proklouznul...

Re: Z 750

Napsal: ned dub 03, 2011 09:11:42
od KankX
Luke288 píše:právě jsem přemejšlel, že bych možná radši nějakou dvousměs. nemyslím, že malej zed má výkon na to, aby tvrdej střed při zrychlení proklouznul...
Qualifier II je dvousmes stejne jako RoadSmart nebo SportSmart ...

Re: Z 750

Napsal: ned dub 03, 2011 09:19:12
od Luke288
aha, tak pak super :). z těhle cos mi napsal- na sportsmart jsem četl docela chválu (i když někteří píšou podle mě dost scifi nájezdy). asi jí zkusím, nejsem zas takovej hardcore střelec, abych ji dostával v zatáčkách na hranici gripu, ale zas jak přicházím zedovi na chuť, tak si občas pár zatáček střihnu ostřejc (i když na to mi zatím i ty qualifiery stačily:) )