Re: Z 750
Napsal: úte bře 29, 2011 20:00:52
PC bude powercomander
precizni..jako vzdy..kus Pavle z ceho ty to opisujes ?Pavel ZRX píše:Honza-Zed píše:Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru
Jo skoro vše, do jisté míry, v rámci lambda-regulace. Ta je naladěna na určitý průtok v sání a na určitý odpor výfuku, má za úkol dorovnávat bohatost směsi - ochuzuje, obohacuje, podle momentální potřeby, zjištěné lambdasondou. Pokud se výrazně otevře výfuk a sání, lambda regulace se přesune do max. obohacení a je v podstatě nefunkční. Proto je vhodné použít PComander a vytvořit palivovou mapu, kterou se vyhladí výkonové propady (prodlouženim doby vstřiku) a celkově se systém přizpůsobí nově použitému výfuku a filtru. U vhodně nastavené mapy dál funguje lamda regulace k tomu, k čemu má. (korekce bohatosti - neustále se mění tlak vzduchu, teplora, vlhkost a nadmořská výška, je potřeba REGULOVAT)
Pavel ZRX píše:Jednou sem bil na brzde, tam to borcy řýkaly![]()
![]()
Dík
a dával jsi komplet nebo jen koncovku? protože mě všichni při osazování kompletu varovali, že se změní charakteristika motoru z naháčovýho tahu odspoda k SS projevu, tzn výkon vejš. a to se opravdu stalo. uvidíme, až dorazí PC, dám vědět jak to dopadlo.Honza-Zed píše:Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru.
Urcite dej vedet, jak si poladil...
ti vsichni meli pod cepici...saqmozrejme ze je vzdy lepsi davat jen koncovku...a pak ladit s pc...jak jinak...Luke288 píše:a dával jsi komplet nebo jen koncovku? protože mě všichni při osazování kompletu varovali, že se změní charakteristika motoru z naháčovýho tahu odspoda k SS projevu, tzn výkon vejš. a to se opravdu stalo. uvidíme, až dorazí PC, dám vědět jak to dopadlo.Honza-Zed píše:Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru.
Urcite dej vedet, jak si poladil...
Osazoval jsem pouze koncovku. Takovy zavodnik, abych mel komplet nejsem...Luke288 píše:a dával jsi komplet nebo jen koncovku? protože mě všichni při osazování kompletu varovali, že se změní charakteristika motoru z naháčovýho tahu odspoda k SS projevu, tzn výkon vejš. a to se opravdu stalo. uvidíme, až dorazí PC, dám vědět jak to dopadlo.Honza-Zed píše:Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru.
Urcite dej vedet, jak si poladil...
jestli se ti na Qualifierech jezdilo dobre, pak muzes zkusit Qualifier II a nebo SportSmart... ty vydrzi vic a grip by meli mit priblizne stejnyLuke288 píše:trošku odbočím- na zedovi mám pneu Dunlop Qualifier. včera už se mi nějak nezdál střed zadní gumy, jakoby se vrstvička odlupovala, přičítal jsem to tomu, že jsem při výjezdu od pumpy projel přes mokrej asfalt a pod plynem se protočilo kolo a pak kouslo na suchu. dneska po vyjížďce koukám, že ze středu už prosvítaj drátky. takže po 5tis km přezouvám (jestli je to hodně nebo málo nevím, těžko říct, za plyn tahám dost, pravda spíš na rovinkách). a teď co? četl jsem něco o roadsmart, vlákno o pneu v sekci technika je dva roky mrtvý. co jezdíte vy? preferuju grip, to, jestli najedu 5tis nebo 7tis je mi jedno. rád si pojezdím v zatáčkách.
další co mě zajímá- měnit obě pneu najednou i když přední je jako nová?
Pokud jsi ,,rovinkar", tak 5tis.km je normal(obcas i mene).Luke288 píše:trošku odbočím- na zedovi mám pneu Dunlop Qualifier. včera už se mi nějak nezdál střed zadní gumy, jakoby se vrstvička odlupovala, přičítal jsem to tomu, že jsem při výjezdu od pumpy projel přes mokrej asfalt a pod plynem se protočilo kolo a pak kouslo na suchu. dneska po vyjížďce koukám, že ze středu už prosvítaj drátky. takže po 5tis km přezouvám (jestli je to hodně nebo málo nevím, těžko říct, za plyn tahám dost, pravda spíš na rovinkách). a teď co? četl jsem něco o roadsmart, vlákno o pneu v sekci technika je dva roky mrtvý. co jezdíte vy? preferuju grip, to, jestli najedu 5tis nebo 7tis je mi jedno. rád si pojezdím v zatáčkách.
další co mě zajímá- měnit obě pneu najednou i když přední je jako nová?
Qualifier II je dvousmes stejne jako RoadSmart nebo SportSmart ...Luke288 píše:právě jsem přemejšlel, že bych možná radši nějakou dvousměs. nemyslím, že malej zed má výkon na to, aby tvrdej střed při zrychlení proklouznul...