Z 750

Modely, testy, zkušenosti
Odpovědět
Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Re: Z 750

Příspěvek od Pavel ZRX » úte bře 29, 2011 20:00:52

PC bude powercomander
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Honza-Zed
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4371
Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
Bydliště: Pražák

Re: Z 750

Příspěvek od Honza-Zed » úte bře 29, 2011 20:03:15

Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru.

Urcite dej vedet, jak si poladil...
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
fofrbus
:duckie: pampeliška :toothy4:
Ať tě vozí, kdo tě šuká!

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Re: Z 750

Příspěvek od Pavel ZRX » úte bře 29, 2011 20:45:00

[quote="Honza-Zed"]Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru

Jo skoro vše, do jisté míry, v rámci lambda-regulace. Ta je naladěna na určitý průtok v sání a na určitý odpor výfuku, má za úkol dorovnávat bohatost směsi - ochuzuje, obohacuje, podle momentální potřeby, zjištěné lambdasondou. Pokud se výrazně otevře výfuk a sání, lambda regulace se přesune do max. obohacení a je v podstatě nefunkční. Proto je vhodné použít PComander a vytvořit palivovou mapu, kterou se vyhladí výkonové propady (prodlouženim doby vstřiku) a celkově se systém přizpůsobí nově použitému výfuku a filtru. U vhodně nastavené mapy dál funguje lamda regulace k tomu, k čemu má. (korekce bohatosti - neustále se mění tlak vzduchu, teplora, vlhkost a nadmořská výška, je potřeba REGULOVAT)
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Re: Z 750

Příspěvek od MARTY » úte bře 29, 2011 23:47:49

Pavel ZRX píše:
Honza-Zed píše:Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru

Jo skoro vše, do jisté míry, v rámci lambda-regulace. Ta je naladěna na určitý průtok v sání a na určitý odpor výfuku, má za úkol dorovnávat bohatost směsi - ochuzuje, obohacuje, podle momentální potřeby, zjištěné lambdasondou. Pokud se výrazně otevře výfuk a sání, lambda regulace se přesune do max. obohacení a je v podstatě nefunkční. Proto je vhodné použít PComander a vytvořit palivovou mapu, kterou se vyhladí výkonové propady (prodlouženim doby vstřiku) a celkově se systém přizpůsobí nově použitému výfuku a filtru. U vhodně nastavené mapy dál funguje lamda regulace k tomu, k čemu má. (korekce bohatosti - neustále se mění tlak vzduchu, teplora, vlhkost a nadmořská výška, je potřeba REGULOVAT)
precizni..jako vzdy..kus Pavle z ceho ty to opisujes ? :lol: :lol:
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Re: Z 750

Příspěvek od Pavel ZRX » stř bře 30, 2011 07:45:45

Jednou sem bil na brzde, tam to borcy řýkaly :lol: :lol:
Dík :oops:
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Re: Z 750

Příspěvek od MARTY » stř bře 30, 2011 16:29:05

Pavel ZRX píše:Jednou sem bil na brzde, tam to borcy řýkaly :lol: :lol:
Dík :oops:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ti si tet trefyl...sem sy poplyval monytor. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: viborne
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Luke288
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 86
Registrován: pát bře 05, 2010 12:38:05

Re: Z 750

Příspěvek od Luke288 » čtv bře 31, 2011 10:21:47

Honza-Zed píše:Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru.

Urcite dej vedet, jak si poladil...
a dával jsi komplet nebo jen koncovku? protože mě všichni při osazování kompletu varovali, že se změní charakteristika motoru z naháčovýho tahu odspoda k SS projevu, tzn výkon vejš. a to se opravdu stalo. uvidíme, až dorazí PC, dám vědět jak to dopadlo.
Z750 2009, Akrapovič, PC, KN

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Re: Z 750

Příspěvek od MARTY » čtv bře 31, 2011 10:44:23

Luke288 píše:
Honza-Zed píše:Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru.

Urcite dej vedet, jak si poladil...
a dával jsi komplet nebo jen koncovku? protože mě všichni při osazování kompletu varovali, že se změní charakteristika motoru z naháčovýho tahu odspoda k SS projevu, tzn výkon vejš. a to se opravdu stalo. uvidíme, až dorazí PC, dám vědět jak to dopadlo.
ti vsichni meli pod cepici...saqmozrejme ze je vzdy lepsi davat jen koncovku...a pak ladit s pc...jak jinak... :lol: :lol:
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Uživatelský avatar
Honza-Zed
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4371
Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
Bydliště: Pražák

Re: Z 750

Příspěvek od Honza-Zed » čtv bře 31, 2011 17:38:10

Luke288 píše:
Honza-Zed píše:Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru.

Urcite dej vedet, jak si poladil...
a dával jsi komplet nebo jen koncovku? protože mě všichni při osazování kompletu varovali, že se změní charakteristika motoru z naháčovýho tahu odspoda k SS projevu, tzn výkon vejš. a to se opravdu stalo. uvidíme, až dorazí PC, dám vědět jak to dopadlo.
Osazoval jsem pouze koncovku. Takovy zavodnik, abych mel komplet nejsem... :D
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
fofrbus
:duckie: pampeliška :toothy4:
Ať tě vozí, kdo tě šuká!

Luke288
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 86
Registrován: pát bře 05, 2010 12:38:05

Re: Z 750

Příspěvek od Luke288 » sob dub 02, 2011 21:50:31

trošku odbočím- na zedovi mám pneu Dunlop Qualifier. včera už se mi nějak nezdál střed zadní gumy, jakoby se vrstvička odlupovala, přičítal jsem to tomu, že jsem při výjezdu od pumpy projel přes mokrej asfalt a pod plynem se protočilo kolo a pak kouslo na suchu. dneska po vyjížďce koukám, že ze středu už prosvítaj drátky. takže po 5tis km přezouvám (jestli je to hodně nebo málo nevím, těžko říct, za plyn tahám dost, pravda spíš na rovinkách). a teď co? četl jsem něco o roadsmart, vlákno o pneu v sekci technika je dva roky mrtvý. co jezdíte vy? preferuju grip, to, jestli najedu 5tis nebo 7tis je mi jedno. rád si pojezdím v zatáčkách.
další co mě zajímá- měnit obě pneu najednou i když přední je jako nová?
Z750 2009, Akrapovič, PC, KN

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9300
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Z 750

Příspěvek od KankX » sob dub 02, 2011 21:58:44

Luke288 píše:trošku odbočím- na zedovi mám pneu Dunlop Qualifier. včera už se mi nějak nezdál střed zadní gumy, jakoby se vrstvička odlupovala, přičítal jsem to tomu, že jsem při výjezdu od pumpy projel přes mokrej asfalt a pod plynem se protočilo kolo a pak kouslo na suchu. dneska po vyjížďce koukám, že ze středu už prosvítaj drátky. takže po 5tis km přezouvám (jestli je to hodně nebo málo nevím, těžko říct, za plyn tahám dost, pravda spíš na rovinkách). a teď co? četl jsem něco o roadsmart, vlákno o pneu v sekci technika je dva roky mrtvý. co jezdíte vy? preferuju grip, to, jestli najedu 5tis nebo 7tis je mi jedno. rád si pojezdím v zatáčkách.
další co mě zajímá- měnit obě pneu najednou i když přední je jako nová?
jestli se ti na Qualifierech jezdilo dobre, pak muzes zkusit Qualifier II a nebo SportSmart... ty vydrzi vic a grip by meli mit priblizne stejny ;-) Ja osobne jezdim RoadSmart, protoze vydrz 4-5 tis. km je pro me moc malo :-(

...jo a co se tyka vymeny i predni pneu, tak to zalezi na tobe. Ja osobne menim komplet, drive jsem to nedelal, ale prave stav predni pneumatiky ovlivnuje jizdu nejvic (ovladatelnost a lehkost), prestoze ta predni vapada jak nova, tak ver ze neni... predni se nesjizdi uprostred ale strany, dela se tam takovy zlabek a ten pak taha za riditka apod. Takze jestli prezout nebo ne, je jen na tobe ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Honza-Zed
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4371
Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
Bydliště: Pražák

Re: Z 750

Příspěvek od Honza-Zed » sob dub 02, 2011 22:00:59

Luke288 píše:trošku odbočím- na zedovi mám pneu Dunlop Qualifier. včera už se mi nějak nezdál střed zadní gumy, jakoby se vrstvička odlupovala, přičítal jsem to tomu, že jsem při výjezdu od pumpy projel přes mokrej asfalt a pod plynem se protočilo kolo a pak kouslo na suchu. dneska po vyjížďce koukám, že ze středu už prosvítaj drátky. takže po 5tis km přezouvám (jestli je to hodně nebo málo nevím, těžko říct, za plyn tahám dost, pravda spíš na rovinkách). a teď co? četl jsem něco o roadsmart, vlákno o pneu v sekci technika je dva roky mrtvý. co jezdíte vy? preferuju grip, to, jestli najedu 5tis nebo 7tis je mi jedno. rád si pojezdím v zatáčkách.
další co mě zajímá- měnit obě pneu najednou i když přední je jako nová?
Pokud jsi ,,rovinkar", tak 5tis.km je normal(obcas i mene).

Roadsmart je overena guma, ktera nezklame. Ted jezdim na ContiRaceAttack. V zime skoro nefunguje. Pri teplem pocasi ti vse vynahradi. :wink: Me vydrzeli cca 6tis.km a jeste kousek daji. Vyhoda je, ze jsou temer rovnomerne sjety. Budu porizovat PilotPower 2CT. Dvousmesovka na ktere jsou kladne ohlasy.

Take bych ti radil dvousmesovku. :wink: Stred tvrdy, boky mekke.

Staci kdyz vymenis zadek. Driv jsem menil vzdy obe, ale financni situace je proti. :D
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
fofrbus
:duckie: pampeliška :toothy4:
Ať tě vozí, kdo tě šuká!

Luke288
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 86
Registrován: pát bře 05, 2010 12:38:05

Re: Z 750

Příspěvek od Luke288 » ned dub 03, 2011 08:43:29

právě jsem přemejšlel, že bych možná radši nějakou dvousměs. nemyslím, že malej zed má výkon na to, aby tvrdej střed při zrychlení proklouznul...
Z750 2009, Akrapovič, PC, KN

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9300
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Z 750

Příspěvek od KankX » ned dub 03, 2011 09:11:42

Luke288 píše:právě jsem přemejšlel, že bych možná radši nějakou dvousměs. nemyslím, že malej zed má výkon na to, aby tvrdej střed při zrychlení proklouznul...
Qualifier II je dvousmes stejne jako RoadSmart nebo SportSmart ...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Luke288
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 86
Registrován: pát bře 05, 2010 12:38:05

Re: Z 750

Příspěvek od Luke288 » ned dub 03, 2011 09:19:12

aha, tak pak super :). z těhle cos mi napsal- na sportsmart jsem četl docela chválu (i když někteří píšou podle mě dost scifi nájezdy). asi jí zkusím, nejsem zas takovej hardcore střelec, abych ji dostával v zatáčkách na hranici gripu, ale zas jak přicházím zedovi na chuť, tak si občas pár zatáček střihnu ostřejc (i když na to mi zatím i ty qualifiery stačily:) )
Z750 2009, Akrapovič, PC, KN

Odpovědět