Z 750
Re: Z 750
Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru.
Urcite dej vedet, jak si poladil...
Urcite dej vedet, jak si poladil...
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 750
[quote="Honza-Zed"]Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru
Jo skoro vše, do jisté míry, v rámci lambda-regulace. Ta je naladěna na určitý průtok v sání a na určitý odpor výfuku, má za úkol dorovnávat bohatost směsi - ochuzuje, obohacuje, podle momentální potřeby, zjištěné lambdasondou. Pokud se výrazně otevře výfuk a sání, lambda regulace se přesune do max. obohacení a je v podstatě nefunkční. Proto je vhodné použít PComander a vytvořit palivovou mapu, kterou se vyhladí výkonové propady (prodlouženim doby vstřiku) a celkově se systém přizpůsobí nově použitému výfuku a filtru. U vhodně nastavené mapy dál funguje lamda regulace k tomu, k čemu má. (korekce bohatosti - neustále se mění tlak vzduchu, teplora, vlhkost a nadmořská výška, je potřeba REGULOVAT)
Jo skoro vše, do jisté míry, v rámci lambda-regulace. Ta je naladěna na určitý průtok v sání a na určitý odpor výfuku, má za úkol dorovnávat bohatost směsi - ochuzuje, obohacuje, podle momentální potřeby, zjištěné lambdasondou. Pokud se výrazně otevře výfuk a sání, lambda regulace se přesune do max. obohacení a je v podstatě nefunkční. Proto je vhodné použít PComander a vytvořit palivovou mapu, kterou se vyhladí výkonové propady (prodlouženim doby vstřiku) a celkově se systém přizpůsobí nově použitému výfuku a filtru. U vhodně nastavené mapy dál funguje lamda regulace k tomu, k čemu má. (korekce bohatosti - neustále se mění tlak vzduchu, teplora, vlhkost a nadmořská výška, je potřeba REGULOVAT)
ZRX 1200 R
Re: Z 750
precizni..jako vzdy..kus Pavle z ceho ty to opisujes ?Pavel ZRX píše:Honza-Zed píše:Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru
Jo skoro vše, do jisté míry, v rámci lambda-regulace. Ta je naladěna na určitý průtok v sání a na určitý odpor výfuku, má za úkol dorovnávat bohatost směsi - ochuzuje, obohacuje, podle momentální potřeby, zjištěné lambdasondou. Pokud se výrazně otevře výfuk a sání, lambda regulace se přesune do max. obohacení a je v podstatě nefunkční. Proto je vhodné použít PComander a vytvořit palivovou mapu, kterou se vyhladí výkonové propady (prodlouženim doby vstřiku) a celkově se systém přizpůsobí nově použitému výfuku a filtru. U vhodně nastavené mapy dál funguje lamda regulace k tomu, k čemu má. (korekce bohatosti - neustále se mění tlak vzduchu, teplora, vlhkost a nadmořská výška, je potřeba REGULOVAT)
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Re: Z 750
a dával jsi komplet nebo jen koncovku? protože mě všichni při osazování kompletu varovali, že se změní charakteristika motoru z naháčovýho tahu odspoda k SS projevu, tzn výkon vejš. a to se opravdu stalo. uvidíme, až dorazí PC, dám vědět jak to dopadlo.Honza-Zed píše:Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru.
Urcite dej vedet, jak si poladil...
Z750 2009, Akrapovič, PC, KN
Re: Z 750
ti vsichni meli pod cepici...saqmozrejme ze je vzdy lepsi davat jen koncovku...a pak ladit s pc...jak jinak...Luke288 píše:a dával jsi komplet nebo jen koncovku? protože mě všichni při osazování kompletu varovali, že se změní charakteristika motoru z naháčovýho tahu odspoda k SS projevu, tzn výkon vejš. a to se opravdu stalo. uvidíme, až dorazí PC, dám vědět jak to dopadlo.Honza-Zed píše:Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru.
Urcite dej vedet, jak si poladil...
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Re: Z 750
Osazoval jsem pouze koncovku. Takovy zavodnik, abych mel komplet nejsem...Luke288 píše:a dával jsi komplet nebo jen koncovku? protože mě všichni při osazování kompletu varovali, že se změní charakteristika motoru z naháčovýho tahu odspoda k SS projevu, tzn výkon vejš. a to se opravdu stalo. uvidíme, až dorazí PC, dám vědět jak to dopadlo.Honza-Zed píše:Na 636 jsem daval Creptuse a KN. Vykon se neztratil, spis mirne posilil spodek. Kdyz jsem se ptal servisaka, zda bude potreba ,,ladit". Rekl, ze strikacka schroupne skoro vse, oproti karburatoru.
Urcite dej vedet, jak si poladil...
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
Re: Z 750
trošku odbočím- na zedovi mám pneu Dunlop Qualifier. včera už se mi nějak nezdál střed zadní gumy, jakoby se vrstvička odlupovala, přičítal jsem to tomu, že jsem při výjezdu od pumpy projel přes mokrej asfalt a pod plynem se protočilo kolo a pak kouslo na suchu. dneska po vyjížďce koukám, že ze středu už prosvítaj drátky. takže po 5tis km přezouvám (jestli je to hodně nebo málo nevím, těžko říct, za plyn tahám dost, pravda spíš na rovinkách). a teď co? četl jsem něco o roadsmart, vlákno o pneu v sekci technika je dva roky mrtvý. co jezdíte vy? preferuju grip, to, jestli najedu 5tis nebo 7tis je mi jedno. rád si pojezdím v zatáčkách.
další co mě zajímá- měnit obě pneu najednou i když přední je jako nová?
další co mě zajímá- měnit obě pneu najednou i když přední je jako nová?
Z750 2009, Akrapovič, PC, KN
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 750
jestli se ti na Qualifierech jezdilo dobre, pak muzes zkusit Qualifier II a nebo SportSmart... ty vydrzi vic a grip by meli mit priblizne stejny Ja osobne jezdim RoadSmart, protoze vydrz 4-5 tis. km je pro me moc maloLuke288 píše:trošku odbočím- na zedovi mám pneu Dunlop Qualifier. včera už se mi nějak nezdál střed zadní gumy, jakoby se vrstvička odlupovala, přičítal jsem to tomu, že jsem při výjezdu od pumpy projel přes mokrej asfalt a pod plynem se protočilo kolo a pak kouslo na suchu. dneska po vyjížďce koukám, že ze středu už prosvítaj drátky. takže po 5tis km přezouvám (jestli je to hodně nebo málo nevím, těžko říct, za plyn tahám dost, pravda spíš na rovinkách). a teď co? četl jsem něco o roadsmart, vlákno o pneu v sekci technika je dva roky mrtvý. co jezdíte vy? preferuju grip, to, jestli najedu 5tis nebo 7tis je mi jedno. rád si pojezdím v zatáčkách.
další co mě zajímá- měnit obě pneu najednou i když přední je jako nová?
...jo a co se tyka vymeny i predni pneu, tak to zalezi na tobe. Ja osobne menim komplet, drive jsem to nedelal, ale prave stav predni pneumatiky ovlivnuje jizdu nejvic (ovladatelnost a lehkost), prestoze ta predni vapada jak nova, tak ver ze neni... predni se nesjizdi uprostred ale strany, dela se tam takovy zlabek a ten pak taha za riditka apod. Takze jestli prezout nebo ne, je jen na tobe
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: Z 750
Pokud jsi ,,rovinkar", tak 5tis.km je normal(obcas i mene).Luke288 píše:trošku odbočím- na zedovi mám pneu Dunlop Qualifier. včera už se mi nějak nezdál střed zadní gumy, jakoby se vrstvička odlupovala, přičítal jsem to tomu, že jsem při výjezdu od pumpy projel přes mokrej asfalt a pod plynem se protočilo kolo a pak kouslo na suchu. dneska po vyjížďce koukám, že ze středu už prosvítaj drátky. takže po 5tis km přezouvám (jestli je to hodně nebo málo nevím, těžko říct, za plyn tahám dost, pravda spíš na rovinkách). a teď co? četl jsem něco o roadsmart, vlákno o pneu v sekci technika je dva roky mrtvý. co jezdíte vy? preferuju grip, to, jestli najedu 5tis nebo 7tis je mi jedno. rád si pojezdím v zatáčkách.
další co mě zajímá- měnit obě pneu najednou i když přední je jako nová?
Roadsmart je overena guma, ktera nezklame. Ted jezdim na ContiRaceAttack. V zime skoro nefunguje. Pri teplem pocasi ti vse vynahradi. Me vydrzeli cca 6tis.km a jeste kousek daji. Vyhoda je, ze jsou temer rovnomerne sjety. Budu porizovat PilotPower 2CT. Dvousmesovka na ktere jsou kladne ohlasy.
Take bych ti radil dvousmesovku. Stred tvrdy, boky mekke.
Staci kdyz vymenis zadek. Driv jsem menil vzdy obe, ale financni situace je proti.
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 750
Qualifier II je dvousmes stejne jako RoadSmart nebo SportSmart ...Luke288 píše:právě jsem přemejšlel, že bych možná radši nějakou dvousměs. nemyslím, že malej zed má výkon na to, aby tvrdej střed při zrychlení proklouznul...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: Z 750
aha, tak pak super . z těhle cos mi napsal- na sportsmart jsem četl docela chválu (i když někteří píšou podle mě dost scifi nájezdy). asi jí zkusím, nejsem zas takovej hardcore střelec, abych ji dostával v zatáčkách na hranici gripu, ale zas jak přicházím zedovi na chuť, tak si občas pár zatáček střihnu ostřejc (i když na to mi zatím i ty qualifiery stačily:) )
Z750 2009, Akrapovič, PC, KN