Stránka 209 z 234
Napsal: pát led 01, 2010 10:22:27
od Dargas
ted?

Napsal: pát led 01, 2010 12:04:54
od 666S999
Prodloužení stupaček
Napsal: sob led 02, 2010 12:50:02
od MajaZRX
Chlapci,nemáte někdo možnost nebo nějaký kontakt na výrobu tohoto prodloužení?Asi by se jednalo o to udělat nějaký výkres a následně CNC.

Napsal: sob led 02, 2010 19:59:41
od fanuš
zeptej se marťyna...myslím že to vykutil doma a má to na rexovi

Napsal: ned led 03, 2010 12:03:41
od MajaZRX
To má ale bohužel nejdou sklopit.
Re: Prodloužení stupaček
Napsal: ned led 03, 2010 12:52:56
od ZRX 1984
MajaZRX píše:Chlapci,nemáte někdo možnost nebo nějaký kontakt na výrobu tohoto prodloužení?Asi by se jednalo o to udělat nějaký výkres a následně CNC.

Milda to má myslím taky, nebo Samčus myslím...
Napsal: ned led 03, 2010 17:09:38
od MajaZRX
tak sem s tím

Napsal: ned led 03, 2010 20:08:57
od milda
Napsal: pon led 04, 2010 18:09:30
od MajaZRX
Díky Mildo.Moc se v tom nevyznám a vypadá to na dost velkej ranec

Napsal: pon led 04, 2010 22:30:04
od milda
MajaZRX píše:Díky Mildo.Moc se v tom nevyznám a vypadá to na dost velkej ranec

Určitě!!
Myslím,že se cena blížila 4tisícům....
Vypiluješ to levněji!!!
Ještě k té brzdě.....
Napsal: úte led 05, 2010 18:17:15
od Tetor
Slíbil jsem ještě ten srovnávací graf před a po seřízení....

Napsal: úte led 05, 2010 22:12:12
od milda
Někdo si může koupit DAEG a jezdit na něm v lednu....a ostatní žluťáci si pouštěj draky...
http://www.youtube.com/watch?v=Cz-8m_JI69E
http://www.youtube.com/watch?v=ABNwkR7m5yA
Napsal: úte led 05, 2010 23:34:24
od KankX
a to ma v sobe elektromotor?

Napsal: stř led 06, 2010 09:36:04
od Dargas
MMKS: na karburátorech krom seřízení směsi volnoběhu (+při minimálním otevření plynu) nic neseřídíš (synchro nepočítám, to není ladění ale nutnost)
tam se dají jedině měnit trysky
(ještě můžeš trochu ovlivnit bohatost směsi hladinou v plovákový komoře, abych úplně nekecal)
ale v zásadě bez výměny trysek se toho moc nepošteluje.
TETOR: ten graf co je tu o pár příspěvků výš: opravdu patří modré čáry a a pak červené čáry k sobě? spíš bych to viděl naopak, je to sice trochu nelogický, ale
pokud se nedívám na barvy, ale na průběhy, tak k sobě jasně pasuje modrej krouťák s červeným výkonem a naopak.
čili, je ten graf relevantní, nebo si jen někdo hrál? (nechci nikoho urazit)
(btw. jak psal VW, dynamometr ("motorová brzda") slouží spíš k vylepšení průběhu křivek krouťáku/výkonu, než na zjišťování přesných čísel)
Napsal: stř led 06, 2010 10:12:10
od KankX
Dargas píše:MMKS: na karburátorech krom seřízení směsi volnoběhu (+při minimálním otevření plynu) nic neseřídíš (synchro nepočítám, to není ladění ale nutnost)
tam se dají jedině měnit trysky
(ještě můžeš trochu ovlivnit bohatost směsi hladinou v plovákový komoře, abych úplně nekecal)
ale v zásadě bez výměny trysek se toho moc nepošteluje.
TETOR: ten graf co je tu o pár příspěvků výš: opravdu patří modré čáry a a pak červené čáry k sobě? spíš bych to viděl naopak, je to sice trochu nelogický, ale
pokud se nedívám na barvy, ale na průběhy, tak k sobě jasně pasuje modrej krouťák s červeným výkonem a naopak.
čili, je ten graf relevantní, nebo si jen někdo hrál? (nechci nikoho urazit)
(btw. jak psal VW, dynamometr ("motorová brzda") slouží spíš k vylepšení průběhu křivek krouťáku/výkonu, než na zjišťování přesných čísel)
k tomu grafu.... je tam modra a zelena a pak cervena a svetle cervena

K sobe samozrejme patri modra a svetle cervena (a pravdepodobne je to stav po "naladeni"), takze hladsi prubeh a mensi kroutak i vykon ve vysokych otackach...