Stránka 208 z 234
Napsal: úte pro 22, 2009 10:42:31
od MMKS
a může to prosím někdo popsat? Jako lama si to nedovedu představit, co se tam může ladit. Pokud vezmu to, že tam mám tovární trysky a normální filtr tak nastavíš synchronizaci karbeců, pak asi bohatost směsy a co dál? Chápu, že ta bohatost směsy bude asi základní, ale že by tak moc? Fakt si to nedovedu představit.
U stříkaček to ještě pochopím, že se dá přehrát jiný soft, protože továrně nastavený je kompromis mezi výkonem a spolehlivostí ve všech podmínkách a proto je tam možnost s něčím laborovat, ale u karbeců bez výměny dílů vůbec nevím.
Btw. kolik stojí pouhé změření na brzdě, docela by mě to zajímalo, kolik koníků mám. A těch 110koní je předpokládám na kole.
Jinak k tomu testu, jo byl to Akrap a přidal tuším 2 koně a to jen v maximálních otáčkách.
Napsal: úte pro 22, 2009 12:18:12
od Tetor
Ještě sem večer vložím křivky před seřízením a po seřízení....Výkon se nezměnil, ale průběh výkonu a točivého momentu jo....
MMKS píše:a může to prosím někdo popsat? Jako lama si to nedovedu představit, co se tam může ladit. Pokud vezmu to, že tam mám tovární trysky a normální filtr tak nastavíš synchronizaci karbeců, pak asi bohatost směsy a co dál? Chápu, že ta bohatost směsy bude asi základní, ale že by tak moc? Fakt si to nedovedu představit.
U stříkaček to ještě pochopím, že se dá přehrát jiný soft, protože továrně nastavený je kompromis mezi výkonem a spolehlivostí ve všech podmínkách a proto je tam možnost s něčím laborovat, ale u karbeců bez výměny dílů vůbec nevím.
Btw. kolik stojí pouhé změření na brzdě, docela by mě to zajímalo, kolik koníků mám. A těch 110koní je předpokládám na kole.
Jinak k tomu testu, jo byl to Akrap a přidal tuším 2 koně a to jen v maximálních otáčkách.
Napsal: úte pro 22, 2009 14:46:26
od ZRX 1984
Možná budu za analfabeta, ale na co vedou do karbců ty kabliky, jak na tom je napsáno K tric, nebo tak něco? Kámoš má Inazumu, vím, že je to neznačkový ale údajně u něj to funguje jako jednobodový vstřik a možná sekundární ovládání klapky karbce, ale nevím, a na tom by se mělo už nechat něco naladit třeba ne? Jinak věřím, že jestli to před tím mělo 90 poníků a po seřízení podtlaků a směsy se to vrátilo na tovární nastavení a je to o okousek výš z důvodu zajetí motoru a třeba v kombinaci s lepším benošem než výrobce počítal, tak proč ne? Tý koncovce bych taky nevěřil a řekl bych, že když tam dám laďěnou koncovku, tak jen laděnou pro uši a umře tomu spodek, ale je to krása když to člověk před vesnicí zavře a jen tak si to postřeluje

Ovšem je-li to i tak příjemné motoru to nevím

Naštěstí to vybuchuje v koncovce, ale tlak zpět do svodů nikdy nikdo neměřil a neovlivňuje-li to ventily ví bůh....Teďka mě tady sejme pár znalých o tom, že jsem měl radši mlčet, než ze sebe udělat neznalce, ale co však mě všichni znají a přispěje-li to k mému vzdělání proč ne?
Napsal: úte pro 22, 2009 16:47:50
od kafkalibor
K-TRIC:Motor má max. výkon při takovém maximálním předstihu,kdy ještě nedochází k detonačnímu hoření Det. hoření závisí mj. právě na předstihu,na množství nasáté směsi a na otáčkách.Je snímána poloha škrtící klapky a ta je vyhodnocena pro nastavení optimálního předstihu.používá se i na karbur. motorech od r. 1997.
Nevim přoč si Seky kupuje motorku dyž o ní ví ouplný hovno.
Napsal: úte pro 22, 2009 17:16:59
od ZRX 1984
kafkalibor píše:K-TRIC:Motor má max. výkon při takovém maximálním předstihu,kdy ještě nedochází k detonačnímu hoření Det. hoření závisí mj. právě na předstihu,na množství nasáté směsi a na otáčkách.Je snímána poloha škrtící klapky a ta je vyhodnocena pro nastavení optimálního předstihu.používá se i na karbur. motorech od r. 1997.
Nevim přoč si Seky kupuje motorku dyž o ní ví ouplný hovno.
Protože věděl, jak nastavit předstih na 350 a od tý doby se v motkách nevrtá, bo není motomechanik

Každopádně díky za info....
Napsal: úte pro 22, 2009 17:50:22
od MajaZRX
Mám doma origínál knížku v angličtině o ZRX a je tam porovnávání laděných výfuků s originály.Je jich tam aspoň 12 a žádný z nich nepřidal ani koně ani krouťák.V drtivé většině to bylo naopak,u dvou typů stejné.
Napsal: úte pro 22, 2009 20:41:59
od Pavel ZRX
kafkalibor píše:K-TRIC:Motor má max. výkon při takovém maximálním předstihu,kdy ještě nedochází k detonačnímu hoření Det. hoření závisí mj. právě na předstihu,na množství nasáté směsi a na otáčkách.Je snímána poloha škrtící klapky a ta je vyhodnocena pro nastavení optimálního předstihu.používá se i na karbur. motorech od r. 1997.
Nevim přoč si Seky kupuje motorku dyž o ní ví ouplný hovno.
Jo, je to přesně tak, jen doplním to mj. - kompresní poměr, tvar spalovacího prostoru a oktan.č.
Napsal: stř pro 23, 2009 20:58:59
od 666S999
Napsal: čtv pro 24, 2009 10:32:47
od ZRX 1984
666S999 píše:
moc pěkný moc...
Napsal: čtv pro 24, 2009 13:56:32
od MMKS
o zlaté linky víc než minulý rok

Napsal: stř pro 30, 2009 14:50:31
od Dargas
tak konecne slibovanej clanek

Napsal: stř pro 30, 2009 21:08:42
od 666S999
Dargas píše:tak konecne slibovanej clanek

Tak se pokus ještě o "čitelnou verzi", obrázky Lawsona nepotřebuju...Děkuji předem!
Napsal: čtv pro 31, 2009 09:16:56
od Dargas
obrazek si uloz na pc a pak si ho napr. v prohlizeci obrazku a faxu muzes zvetsit do kyzene velikosti pisma dle individualich preferenci.
Napsal: čtv pro 31, 2009 18:55:16
od 666S999
Dargas píše:obrazek si uloz na pc a pak si ho napr. v prohlizeci obrazku a faxu muzes zvetsit do kyzene velikosti pisma dle individualich preferenci.
Zkoušel jsem, ale mám podměrečný oko, o levým se vůbec nešířím...nedám TO!!!
dej lepší foto, nebo si TO nepřečtu, safra...
Napsal: pát led 01, 2010 10:08:54
od Dargas
ok, ok napravim!
me to slo v pohode i s jednim okem
